Fedekur;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

XXSS

Tanja78 skriver:

Det er jo forskelligt hvordan øjnene hviler på en selv. Men i forhold til bmi hedder det mellem (mener jeg) 52-63 når man har den højde . Din bmi skal ligge på mellem 18,5 og 21 mener jeg, så kan du selv prøve at regne din egen bmi ud

http://www.bmitest.dk/

Det hed så lige mellem 18,5 og 24. Din ligger på 17,7.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

XXSS

WiitrioeN skriver:

Den siger min bmi er på 17.72 så det er ikke meget undervægtig jeg er, men kunne bare godt tænke mig at vide det i kg

Nej ikke meget men i forhold til body mass er det lige i underkanten. Det kommer jo også an på knoglemasse og muskler. jo flere muskler jo større bmi. det drejer sig om 2,5-3 kg for dig - så det er jo ikke alverden. Prøv at skriv 168 cm 53 kg så får du bmi 18, noget..  

Når jeg indtaster min nuværende vægt skriver den fedme det kan jeg godt lidt (er 35+).. jeg skal ned på i hvert fald 60 for at ligge under så jeg er normalvægtig.

Anmeld

21. juni 2010

4xGreve

Tanja78 skriver:

Nej ikke meget men i forhold til body mass er det lige i underkanten. Det kommer jo også an på knoglemasse og muskler. jo flere muskler jo større bmi. det drejer sig om 2,5-3 kg for dig - så det er jo ikke alverden. Prøv at skriv 168 cm 53 kg så får du bmi 18, noget..  

Når jeg indtaster min nuværende vægt skriver den fedme det kan jeg godt lidt (er 35+).. jeg skal ned på i hvert fald 60 for at ligge under så jeg er normalvægtig.

okay... hmm vil sige at jeg har en fin veltrænet krop, da jeg både træner lidt og går meget... men spiser også bare konstant

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lillespurv19 skriver:

Dejligt med en som ved hvor hårdt det faktisk kan være For ja, man bliver beskyldt for at have spiseforstyrelse, at sulte sig og at man bare for sjov siger man gerne vil tage på!

Jeg vil klart prøve de protein shakes og håbe de kan give et skub i den rigtig retning! det er et held jeg elsker smør, skal altid have et tykt lag på, for synes det smager så godt Må prøve med at småspise nødder hele tiden og ellers sørge for at spise masser af fed fisk..

da jeg fødte, vejede jeg 69 kg og syntes det var dejligt at alting var rundere (kinder,bryster ovs og selvfølgelig mavsen) Men nu er hun 9 uger og mangler kun 2 kg så er jeg tilbage hvor jeg startede savner kiloerne, ved det lyder spøjst, men gør jeg!

hov, lige en vigtig info! Hvis du ammer skal du passe på med nødder!!! De små bebser kan udvikle allergi overfor nødder hvis mor spiser for mange, så tal lige med din SP om hvilke nødder der er ok, og hvilke du skal holde dig fra. Så vidt jeg husker er mandler helt fint, men man skal passe på med peanuts

Anmeld

21. juni 2010

Skouboe

Inden jeg blev gravid gik jeg til en diætist for at tabe mig, og hun fortalte at man skulle være meget opmærksom på kalorier man drak, fordi de ikke mættede på samme måde.

Det omvendte må jo så være gældende når man skal tage på - fx sødmælk, juice og cocio.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.