Fedekur;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

stakkels dig.. jeg ved hvor stort et problem det kan være da jeg selv har været der... og alle kommer nemlig med "gode" råd og kager, flødeskum etc og på samme tid var der en masse der beskyldte mig for at have en spiseforstyrrelse (den eneste forstyrrelse var at jeg jo skulle sove engang imellem ) jeg åd som en hest og tog bare ikke på

Jeg begyndte på sådan nogle proteinshakes fra apoteket og de virkede faktisk ret godt. ellers, som andre også nævner, spiste jeg masser af nødder, specielt mandler, masser af fed fisk og huskede at putte smør på brødet under mit pålæg selvom jeg ikke gjorde det før...

Det er IKKE nemt at være undervægtig og have problemer med at tage på, og man er IKKE heldig når man har det sådan...

Jeg er stadig en slank pige (inden jeg blev gravid i hvert fald ) men jeg har ikke svært ved at tage på nu.. slet ikke!!

Håber det virker for dig! Husk dine vitaminer

Mange knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

otlitrom

lillespurv19 skriver:

Tak vil da klart prøver og smutte på apoteket i morgen og kigge

Indskudt sætning, så sælges de også i bl.a. føtes, Arla laver dem under navnet Protin mener jeg. Den med citron smager eftersigende af koldskål..

Sætter lige et link:

http://arla.dk/Produkter/Brands/Protin/protin-vanilje-citron/

Har desværre ikke selv de problemer, derimod det modsatte!

Anmeld

21. juni 2010

Koen.

Caroline86 skriver:

stakkels dig.. jeg ved hvor stort et problem det kan være da jeg selv har været der... og alle kommer nemlig med "gode" råd og kager, flødeskum etc og på samme tid var der en masse der beskyldte mig for at have en spiseforstyrrelse (den eneste forstyrrelse var at jeg jo skulle sove engang imellem ) jeg åd som en hest og tog bare ikke på

Jeg begyndte på sådan nogle proteinshakes fra apoteket og de virkede faktisk ret godt. ellers, som andre også nævner, spiste jeg masser af nødder, specielt mandler, masser af fed fisk og huskede at putte smør på brødet under mit pålæg selvom jeg ikke gjorde det før...

Det er IKKE nemt at være undervægtig og have problemer med at tage på, og man er IKKE heldig når man har det sådan...

Jeg er stadig en slank pige (inden jeg blev gravid i hvert fald ) men jeg har ikke svært ved at tage på nu.. slet ikke!!

Håber det virker for dig! Husk dine vitaminer

Mange knus Caroline

Dejligt med en som ved hvor hårdt det faktisk kan være For ja, man bliver beskyldt for at have spiseforstyrelse, at sulte sig og at man bare for sjov siger man gerne vil tage på!

Jeg vil klart prøve de protein shakes og håbe de kan give et skub i den rigtig retning! det er et held jeg elsker smør, skal altid have et tykt lag på, for synes det smager så godt Må prøve med at småspise nødder hele tiden og ellers sørge for at spise masser af fed fisk..

da jeg fødte, vejede jeg 69 kg og syntes det var dejligt at alting var rundere (kinder,bryster ovs og selvfølgelig mavsen) Men nu er hun 9 uger og mangler kun 2 kg så er jeg tilbage hvor jeg startede savner kiloerne, ved det lyder spøjst, men gør jeg!

Anmeld

21. juni 2010

Koen.

kitty skriver:

Indskudt sætning, så sælges de også i bl.a. føtes, Arla laver dem under navnet Protin mener jeg. Den med citron smager eftersigende af koldskål..

Sætter lige et link:

http://arla.dk/Produkter/Brands/Protin/protin-vanilje-citron/

Har desværre ikke selv de problemer, derimod det modsatte!

De ser faktisk lækre ud

Modtager gerne hvis du har nogle ekstra kg du vil af med

Anmeld

21. juni 2010

Kloster

Hej hej.

Har du snakket med en diætisk? Fx ved Sund By? Du skulle jo nødig blive stærkt usund. Men helst stadig være sund men normalvægtig.

Jeg har en super skøn veninde, der har samme problem. Og det er virkelig et problem. Der er intet på hende, uden taget dino-takker på ryggen. Og hun spiser, hvad hun har lyst til, spiser store portioner og alm mad (nok også ret usundt mad engang imellem) men intet hænger ved hende.

Men jeg vil klart anbefale dig at tale med en diætisk i stedet for bare at køre den ene flødekage ind efter den anden. I mine øjne, er det en gammel skrøne!!

VH Kloster

Anmeld

21. juni 2010

Koen.

Kloster skriver:

Hej hej.

Har du snakket med en diætisk? Fx ved Sund By? Du skulle jo nødig blive stærkt usund. Men helst stadig være sund men normalvægtig.

Jeg har en super skøn veninde, der har samme problem. Og det er virkelig et problem. Der er intet på hende, uden taget dino-takker på ryggen. Og hun spiser, hvad hun har lyst til, spiser store portioner og alm mad (nok også ret usundt mad engang imellem) men intet hænger ved hende.

Men jeg vil klart anbefale dig at tale med en diætisk i stedet for bare at køre den ene flødekage ind efter den anden. I mine øjne, er det en gammel skrøne!!

VH Kloster

Kunne godt være det var en god ide din venínde lyder lige som mig, jeg kan virkelig os "æde" for at sige det pænt, men vægten stiger bare ikke!

Ja, for vil jo gerne kunne spise sundt og dyrke motion, for det er godt for kroppen, men vægten sq jo os gerne kunne følge med og ikke falde for meget

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

Fatima skriver:

du ****** heldig...

jeg er os 157 høj og nu hvor jeg er 29 uger henne vejer jeg 71

og vejede dengang 56 kg og blev mobbet  folk sagde jeg var fed så synes du skal være glad for din vægt. ville ønske jeg os kunne veje 48 kg.

men du kan ta til læge og snakke om det. og tror de kan hjælpe dig hvis det skulle være. eller bare spis og spis

Jeg er også 1,57 uge 35+ vejer nu 79, men 56 er sku en fin vægt til sådan nogle som os - inden jeg blev gravid var jeg kommet ned på 63 vil gerne ligge på omkring 58 kg.

Anmeld

21. juni 2010

4xGreve

Tanja78 skriver:

Jeg er også 1,57 uge 35+ vejer nu 79, men 56 er sku en fin vægt til sådan nogle som os - inden jeg blev gravid var jeg kommet ned på 63 vil gerne ligge på omkring 58 kg.

Lige et side-spring

Hvordan ved i hvad i skal veje og hvad den norm. vægt er for en på jeres højde??

Altså jeg er 168høj og vejer omkring 50kg og jeg føler mig ihvertfald ikke tynd, men heller ikke tyk (dog nogen gange oim aften da min mave begynder at bulde ud når jeg spiser eller drikker) føler mig meget "alm."

Knus TrioeN

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

WiitrioeN skriver:

Lige et side-spring

Hvordan ved i hvad i skal veje og hvad den norm. vægt er for en på jeres højde??

Altså jeg er 168høj og vejer omkring 50kg og jeg føler mig ihvertfald ikke tynd, men heller ikke tyk (dog nogen gange oim aften da min mave begynder at bulde ud når jeg spiser eller drikker) føler mig meget "alm."

Knus TrioeN

Det er jo forskelligt hvordan øjnene hviler på en selv. Men i forhold til bmi hedder det mellem (mener jeg) 52-63 når man har den højde . Din bmi skal ligge på mellem 18,5 og 21 mener jeg, så kan du selv prøve at regne din egen bmi ud

http://www.bmitest.dk/

Anmeld

21. juni 2010

4xGreve

Tanja78 skriver:

Det er jo forskelligt hvordan øjnene hviler på en selv. Men i forhold til bmi hedder det mellem (mener jeg) 52-63 når man har den højde . Din bmi skal ligge på mellem 18,5 og 21 mener jeg, så kan du selv prøve at regne din egen bmi ud

http://www.bmitest.dk/

Den siger min bmi er på 17.72 så det er ikke meget undervægtig jeg er, men kunne bare godt tænke mig at vide det i kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.