Caroline86 skriver:
stakkels dig.. jeg ved hvor stort et problem det kan være da jeg selv har været der...
og alle kommer nemlig med "gode" råd og kager, flødeskum etc
og på samme tid var der en masse der beskyldte mig for at have en spiseforstyrrelse (den eneste forstyrrelse var at jeg jo skulle sove engang imellem
) jeg åd som en hest og tog bare ikke på 
Jeg begyndte på sådan nogle proteinshakes fra apoteket og de virkede faktisk ret godt. ellers, som andre også nævner, spiste jeg masser af nødder, specielt mandler, masser af fed fisk og huskede at putte smør på brødet under mit pålæg selvom jeg ikke gjorde det før...
Det er IKKE nemt at være undervægtig og have problemer med at tage på, og man er IKKE heldig når man har det sådan...
Jeg er stadig en slank pige (inden jeg blev gravid i hvert fald
) men jeg har ikke svært ved at tage på nu.. slet ikke!!
Håber det virker for dig! Husk dine vitaminer 
Mange knus Caroline
Dejligt med en som ved hvor hårdt det faktisk kan være

For ja, man bliver beskyldt for at have spiseforstyrelse, at sulte sig og at man bare for sjov siger man gerne vil tage på!
Jeg vil klart prøve de protein shakes og håbe de kan give et skub i den rigtig retning! det er et held jeg elsker smør, skal altid have et tykt lag på, for synes det smager så godt

Må prøve med at småspise nødder hele tiden og ellers sørge for at spise masser af fed fisk..
da jeg fødte, vejede jeg 69 kg og syntes det var dejligt at alting var rundere (kinder,bryster ovs og selvfølgelig mavsen) Men nu er hun 9 uger og mangler kun 2 kg så er jeg tilbage hvor jeg startede

savner kiloerne, ved det lyder spøjst, men gør jeg!