Gæt! Hvad bliver det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Lou87

Var meget i tvivl hehe..

Men tillykke med pigen..
Vi venter os også en pige, og det vidste 3D scanningen os også rigtig tydeligt ligesom dit

Ang vægten, så havde jeg ellers holdt mig pænt, men hvad en sygemelding hvor man bare kommer hjem og ligge ikk kan gøre, øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Tina2

Lou87 skriver:

Var meget i tvivl hehe..

Men tillykke med pigen..
Vi venter os også en pige, og det vidste 3D scanningen os også rigtig tydeligt ligesom dit

Ang vægten, så havde jeg ellers holdt mig pænt, men hvad en sygemelding hvor man bare kommer hjem og ligge ikk kan gøre, øv!

Kender det!!! Har været slemt ramt af BL de første to gange, denne gang er det betændelse i slimsækken i hoften, dog er det blevet meget bedre efter jeg er stoppet med at arbejde.... Passer sådan på med vægten, hjælper bare ikke en skid

Anmeld

22. juni 2010

Lou87

Tina2 skriver:

Kender det!!! Har været slemt ramt af BL de første to gange, denne gang er det betændelse i slimsækken i hoften, dog er det blevet meget bedre efter jeg er stoppet med at arbejde.... Passer sådan på med vægten, hjælper bare ikke en skid

Ja... suk - jeg er også den heldige ejer af en omgang bækkenløsning!!

Og stoppede på arbejdet d. 21 maj - så kommer jo til og sidde stille en del tid... Men ingen tvivl om at droppe arbejdet er det bedste i de situtioner - så hellere smide de kg efter og ha det godt!
Og puhaaa... lyder ikk rart med den betændelse der øv

Anmeld

22. juni 2010

Tina2

Lou87 skriver:

Ja... suk - jeg er også den heldige ejer af en omgang bækkenløsning!!

Og stoppede på arbejdet d. 21 maj - så kommer jo til og sidde stille en del tid... Men ingen tvivl om at droppe arbejdet er det bedste i de situtioner - så hellere smide de kg efter og ha det godt!
Og puhaaa... lyder ikk rart med den betændelse der øv

Nej det startede i okt, altså inden jeg blev gravid og nu er det bare blevet værre- nok pga vægtøgning....

Men heldigt nok er jeg i vores eget firma så ikke noget problem med sygemelding..... Men træls når jeg faktisk slet ikke har så ondt i bækkenet denne gang at det andet så er der!!!!

Anmeld

22. juni 2010

Lou87

Tina2 skriver:

Nej det startede i okt, altså inden jeg blev gravid og nu er det bare blevet værre- nok pga vægtøgning....

Men heldigt nok er jeg i vores eget firma så ikke noget problem med sygemelding..... Men træls når jeg faktisk slet ikke har så ondt i bækkenet denne gang at det andet så er der!!!!

ØV ALTSÅ ... ja .. det lyder sku bare super træls så!!

Vi kan trods alt trøste os med der kommer en dejlig guldklump ud af alt det vi er igennem - det er nok det der holder mit hovede "koldt" af og til - hihi

Anmeld

22. juni 2010

lucas<3

Tina2 skriver:

Kig et par indlæg længere oppe, der er billede med bevis på kønnet 

det havde jeg ikke lige sendt .. læste bare lige det du havde skrevet først..

argh syns ik det er sødt du siger at du ligner en hval..

Anmeld

22. juni 2010

Tina2

Lou87 skriver:

ØV ALTSÅ ... ja .. det lyder sku bare super træls så!!

Vi kan trods alt trøste os med der kommer en dejlig guldklump ud af alt det vi er igennem - det er nok det der holder mit hovede "koldt" af og til - hihi

Ja det er rigtig træls, men det har jeg da heldigvis ikke konstant ondt i, det havde jeg jo da jeg havde BL...

Ja, kg'ene må væk bagefter, der er ikke andet for og det er jo gået fint de andre gange, så det håber jeg da det gør igen... Men stadig træls at rende rundt med dem hele sommeren....

Anmeld

22. juni 2010

Tina2

luppe-laban skriver:

det havde jeg ikke lige sendt .. læste bare lige det du havde skrevet først..

argh syns ik det er sødt du siger at du ligner en hval..

Næh, det bli'r sikkert meget værre i slutningen af graviditeten, jeg hiver jo ganske mange kg til mig.....

Anmeld

22. juni 2010

Vinker

Sikke en fin mave du har dig

Jeg gætter på en pige

Anmeld

22. juni 2010

NoName

Tina2 skriver:

Ihh, tak for alle de søde komplimenter, de varmer virkelig, når man føler sig som en hval og har taget meget på!!  Er jo desværre ikke en af dem der ender på 12-13 kg (det ER overskredet)!

Det er ret sjovt at flertallet gætter dreng, de fleste af vores venner har gættet på pige.....

Det ER en lille girlie der gemmer sig derinde  Vi var fuldstændig ligeglade, har jo en af hver, så det var REN og skær nysgerrighed fra Filucas og min side at vi sku' scannes

Har jo vidst det fra uge 17, men har alligevel ventet på det billede vi fik idag, så det smider jeg lige på her :-)

HA HA jeg fik ret, det var et barn.... Spøg til side...

Tillykke med lille pigen i hulen...

Majken 34+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.