Gæt! Hvad bliver det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Lotus86

Det da en sikker pigemave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

XXSS

Tina2 skriver:

Tak:-) Jeg synes det er lige strengt hver gang at skal ha' alle de kg på!!!! Nu må jeg se hvad jeg ender på denne gang, de andre gange var +25 kg og +31 kg (dog tabt igen på 4 mdr og 9 mdr) men det er sgu stadig træls at rende rundt med dem fra nu.... Og så lignede jeg en der var gravid i 6. måned noget tid efter jeg fødte sidst, så det er nok det samme denne gang......!

Har du taget meget på?

jow tak kender det - tog omkring 20 på sidst vejede omkring start 80 til sidst og er en 157  fik kejsersnit så jeg synes bare at jeg havde maven længe og at det tog en krig at få de kg af.. tabte mig først rigtig dag jeg stoppede med at amme da hun var 6 mdr og det var via motion og kostomlægning.

Denne gang vejer jeg indtil videre 79 starte på 63/64 - men stadig ret drøjt for kroppen  og jeg spiser næppe mere end vanligt der er ikke plads.. Så nu må vi se hvad det ender med er 35+ nu og skal have kejsersnit den 15. juli en uge før termin, vil prøve at se om jeg ikke kan holde det under 20 men med alt det vand i kroppen så er det nok ikke muligt.

Anmeld

21. juni 2010

Tina2

Tanja78 skriver:

jow tak kender det - tog omkring 20 på sidst vejede omkring start 80 til sidst og er en 157  fik kejsersnit så jeg synes bare at jeg havde maven længe og at det tog en krig at få de kg af.. tabte mig først rigtig dag jeg stoppede med at amme da hun var 6 mdr og det var via motion og kostomlægning.

Denne gang vejer jeg indtil videre 79 starte på 63/64 - men stadig ret drøjt for kroppen  og jeg spiser næppe mere end vanligt der er ikke plads.. Så nu må vi se hvad det ender med er 35+ nu og skal have kejsersnit den 15. juli en uge før termin, vil prøve at se om jeg ikke kan holde det under 20 men med alt det vand i kroppen så er det nok ikke muligt.

Nej, jeg skal jo også være højgravid midt sommer og plejer også at slæbe godt til mig af vand, så det bli'r nok også en del kg her.... Som det plejer!

Anmeld

21. juni 2010

Rikke Houmøller Thaarup

Ville have gættet dreng, da jeg syntes hun ligner Milas mere end filusen.. Men stort tillykke med tøsen! 

Anmeld

21. juni 2010

slettet_7530

Dreng

Anmeld

21. juni 2010

slettet_7530

havde ikke set at du havde svaret

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

ved ikke om du allerede har afsløret det, men jeg er STEN sikker på det bliver en pige

Anmeld

21. juni 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

ved ikke om du allerede har afsløret det, men jeg er STEN sikker på det bliver en pige

Jamen du har så ret:-) Men du har vel også set billederne på FB

Anmeld

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina2 skriver:

Jamen du har så ret:-) Men du har vel også set billederne på FB

ja ok.. jeg snød

Anmeld

22. juni 2010

Tina2

Caroline86 skriver:

ja ok.. jeg snød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.