Gæt! Hvad bliver det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Fines mor

Gætter ikkkkkeee... da jeg ved ;-))) Fin mavse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

vingummibamse

gætter også på en dreng.. men et rent gæt hehe...

Anmeld

21. juni 2010

9510

Gætter på en Dreng

Anmeld

21. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg tipper altså også på, at det er en lille dreng..

Anja

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

Tina2 skriver:

Har været til 3D scanning idag, super fed oplevelse (igen)  Har godt nok vidst kønnet siden uge 17, hvor vi var til kønsscanning, men vil lige høre jer, hvad I tror?

En baby hehehe - tror ikke så meget på hvordan maven sidder,at det har noget med kønnet at gøre  men din sidder også mere ned ad lige som min denne gang... Jeg ved ikke hvad vi venter os denne gang.

Anmeld

21. juni 2010

Tina2

Ihh, tak for alle de søde komplimenter, de varmer virkelig, når man føler sig som en hval og har taget meget på!!  Er jo desværre ikke en af dem der ender på 12-13 kg (det ER overskredet)!

Det er ret sjovt at flertallet gætter dreng, de fleste af vores venner har gættet på pige.....

Det ER en lille girlie der gemmer sig derinde  Vi var fuldstændig ligeglade, har jo en af hver, så det var REN og skær nysgerrighed fra Filucas og min side at vi sku' scannes

Har jo vidst det fra uge 17, men har alligevel ventet på det billede vi fik idag, så det smider jeg lige på her :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

Tina2 skriver:

Ihh, tak for alle de søde komplimenter, de varmer virkelig, når man føler sig som en hval og har taget meget på!!  Er jo desværre ikke en af dem der ender på 12-13 kg (det ER overskredet)!

Det er ret sjovt at flertallet gætter dreng, de fleste af vores venner har gættet på pige.....

Det ER en lille girlie der gemmer sig derinde  Vi var fuldstændig ligeglade, har jo en af hver, så det var REN og skær nysgerrighed fra Filucas og min side at vi sku' scannes

Har jo vidst det fra uge 17, men har alligevel ventet på det billede vi fik idag, så det smider jeg lige på her :-)

Du er ikke den eneste " hval" herinde så  heheh... Tillykke med lillepigen..

Anmeld

21. juni 2010

lucas<3

Tina2 skriver:

Har været til 3D scanning idag, super fed oplevelse (igen)  Har godt nok vidst kønnet siden uge 17, hvor vi var til kønsscanning, men vil lige høre jer, hvad I tror?

jeg gætter på det er en lille dreng..

Anmeld

21. juni 2010

Tina2

luppe-laban skriver:

jeg gætter på det er en lille dreng..

Kig et par indlæg længere oppe, der er billede med bevis på kønnet 

Anmeld

21. juni 2010

Tina2

Tanja78 skriver:

Du er ikke den eneste " hval" herinde så  heheh... Tillykke med lillepigen..

Tak:-) Jeg synes det er lige strengt hver gang at skal ha' alle de kg på!!!! Nu må jeg se hvad jeg ender på denne gang, de andre gange var +25 kg og +31 kg (dog tabt igen på 4 mdr og 9 mdr) men det er sgu stadig træls at rende rundt med dem fra nu.... Og så lignede jeg en der var gravid i 6. måned noget tid efter jeg fødte sidst, så det er nok det samme denne gang......!

Har du taget meget på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.