har brug for et godt råd....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Vinker

Ni-ko-li-ne skriver:

prøvede at ringe til min mor lige for ti minutter siden... men hun var lige sammen med min tante og de skulle bestille blomster til en begravelse...

så hun ville ringe når hun kom hjem...

det går min alvorligt på... øv

Kan godt forstå det går dig på - også derfor du blir nødt til at snakke med din mor om det så det ikke ender med at gøre skade på jeres forhold til hinanden. Det ER vigtigt at snakke om tingene selvom det til tider kan være svært

Krydser finger for at det går godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Kan godt forstå det går dig på - også derfor du blir nødt til at snakke med din mor om det så det ikke ender med at gøre skade på jeres forhold til hinanden. Det ER vigtigt at snakke om tingene selvom det til tider kan være svært

Krydser finger for at det går godt

uh.... har lige skrevet en update... det gik ikke hverken godt eller dårligt... eller måske... mest dårligt

Anmeld

22. juni 2010

lion

Ni-ko-li-ne skriver:

aller først, skal jeg lige have en frustration ud! jeg har været ved frisøren idag, skulle have taget spidser... og hun viste mig hvor meget hun ville tage af, jeg godkendte.... men HUN HAR TAGET MERE! og nu er det sgu næsten skulderkort! jeg elsker mit lange hår.... og nu kunne jeg tude! men det gror vel ud igen?

nå men så til sagen.... forrige år, tog mine forældre til Sverige på sommerferie, og kom derfor ikke til min fødselsdag, da det faldt sammen. Nåh men okay, det var der jo ikke noget at gøre ved... Sidste år, tog de til Spanien, igen faldt tilbuddet lige på min fødselsdag... I år skal min bror løbe marathon på Bornholm, og gues what? ja, de har inviteret mine forældre med OG DE KOMMER DERFOR IKKE TIL MIN FØDSELSDAG! for tredje år i træk...

jeg har sagt til dem at det var jeg ked af....

igår spørg jeg så, om de har lyst at komme denne weekend og så kunne vil holde lidt fødselsdag... Det kunne de ikke, for min kusine kommer hjem fra studierejse og derfor holder min mors bror en lille vilkeommen hjem fest... kombineret med min kusines fødselsdag.... Og mine forældre er inviteret, derfor kunne de ikke komme herover!

så skriver min mor (SMS) at hun var ked af det, fordi jeg jo ikke skulle føle at jeg ikke er vigtig! jeg svarede så, at det måske var lidt svært at føle sig vigtig, når de kommer til min kusines fødselsdag og ikke til min!

tøser.... er jeg dum at blive lidt skuffet? er det mig der er forkert på den? jeg vil ringe til min mor senere... men jeg skal lige høre fra andre om jeg er helt ude i hampen?

Har ikk læst svarerne. Men nej du er ikk forkert på den at føle dig skuffet. Det havde jeg også været.

Anmeld

22. juni 2010

sarahb

jeg var blevet pis hamrende møg vildt sindsygt ked af det og utrolig skuffet.. Du er deres barn og din kusine er en niece.
Jeg synes det er plat og helt uacceptabelt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.