har brug for et godt råd....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

LIZO

jeg var blevet meget skugget over min familie hvis de hvert år planlægger ferie på min fødslesdag.. de burde jo efterhånden vide hvornår det er og ligge den et andet sted..

håber du får en skøn fødslsdag allivel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

LIZO skriver:

jeg var blevet meget skugget over min familie hvis de hvert år planlægger ferie på min fødslesdag.. de burde jo efterhånden vide hvornår det er og ligge den et andet sted..

håber du får en skøn fødslsdag allivel.

ja... og så er det endda min bror der har inviteret dem med i år... så min fødselsdag, det er åbenbart noget man ikke ser så stort på... øv....

Anmeld

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Jeg ville også være skuffet hvis jeg var dig! Jeg kan selvfølgelig godt se at det er svært når forskellige ting falder sammen med din fødselsdag, men nu er det 3. år og så synes jeg godt du kan fortælle din mor (på en pæn måde) at du altså er ked af det. At du godt ved det ikke er bevidst at de ikke kan komme, men at hun skal vide at det alligevel skuffer dig fordi du føler din kusine blir valgt fremfor dig....

Jeg ved det er svært at sige den slags, men er sikker på det i sidste ende gør det hele bedre. Det er vigtigt at snakke om tingene og sige sin mening.

Og så til håret: ja søde, det gror ud igen, men kan godt forstå du er irriteteret for synes det er mangel på respekt af din frisør at klippe mere af end hvad du har godkendt - rigtig frækt! Du burde ikke ha betalt for det!!!! Føler med dig!!

prøvede at ringe til min mor lige for ti minutter siden... men hun var lige sammen med min tante og de skulle bestille blomster til en begravelse...

så hun ville ringe når hun kom hjem...

det går min alvorligt på... øv

Anmeld

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Søde Karina!

Du må sige det som det er...................at du oplever at de fravælger dig, og at det gør dig enormt ked af det. Spørg om der er en grund?? For det kan da ikke komme bag på dem, at du har fødselsdag samme dag, i samme uge hver år.

Kan godt forstå at du bli'r ked........................og jeg synes du skal fortælle dem det..................altså at du bli'r ked.

tak, jeg skulle også lige være sikker på at det ikke bare var mig der var over sentimental...

men jeg er faktisk ret ked af det og skuffet.... det værste er, at min mor altis har 1000 undskyldninger og forklaringer på hvorfor det er okay det hun gør.... suk

jeg tror hun gør det helt ubevidst

Anmeld

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

det er overhovedet ikke dumt at være skuffet - hverken over dine forældres manglende deltagelse ved din fødselsdag eller over frisørens klipperi!!

jeg ville sige det lige ud, som du jo også forsøger, at du faktisk føler dig lidt ligegyldig når de prioritere nærmest alle over dig. og så se hvad der sker. jeg håber de forstår det og lige hanker op i sig selv og sørger for at få fejret dig

tak trine... min mor ville ringe senere når hun kom hjem, jeg har nemli lige forsøgt at ringe til hende... kan bare mærke at det virkelig går mi på det her

Anmeld

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig, og synes du er i din gode ret til at føle som du gør.

godt, så er jeg ikke helt unormal... hi hi

Anmeld

22. juni 2010

anna-jonas

Ni-ko-li-ne skriver:

tak, jeg skulle også lige være sikker på at det ikke bare var mig der var over sentimental...

men jeg er faktisk ret ked af det og skuffet.... det værste er, at min mor altis har 1000 undskyldninger og forklaringer på hvorfor det er okay det hun gør.... suk

jeg tror hun gør det helt ubevidst

Jamen søde, hvis hun gør det helt ubevidst..............så må du hjælpe hende med at gøre det bevidst..............at du faktisk bliver rigtig ked, og føler dig mindre værd. På den måde, kan det være at de begynder at tænke sig lidt mere om, og opprioritere dig lidt.

Sender dig et stort Kram.

Anmeld

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Jamen søde, hvis hun gør det helt ubevidst..............så må du hjælpe hende med at gøre det bevidst..............at du faktisk bliver rigtig ked, og føler dig mindre værd. På den måde, kan det være at de begynder at tænke sig lidt mere om, og opprioritere dig lidt.

Sender dig et stort Kram.

ja, der er jo een der er nødt til at sige det til hende...

Anmeld

22. juni 2010

Skouboe

Mødre altså - jeg har ingen guldkorn til dig... jeg taler stadig ikke med min mor efter de tog hjem før tid for en måned siden, så jeg bør nok heller ikke rende og give råd på den front.. 

Til gengæld har jeg nogle til dig. Det har man indimellem brug for når man har med forældre at gøre

Anmeld

22. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Mødre altså - jeg har ingen guldkorn til dig... jeg taler stadig ikke med min mor efter de tog hjem før tid for en måned siden, så jeg bør nok heller ikke rende og give råd på den front.. 

Til gengæld har jeg nogle til dig. Det har man indimellem brug for når man har med forældre at gøre

tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.