aller først, skal jeg lige have en frustration ud! jeg har været ved frisøren idag, skulle have taget spidser... og hun viste mig hvor meget hun ville tage af, jeg godkendte.... men HUN HAR TAGET MERE! og nu er det sgu næsten skulderkort! jeg elsker mit lange hår.... og nu kunne jeg tude! men det gror vel ud igen?
nå men så til sagen.... forrige år, tog mine forældre til Sverige på sommerferie, og kom derfor ikke til min fødselsdag, da det faldt sammen. Nåh men okay, det var der jo ikke noget at gøre ved... Sidste år, tog de til Spanien, igen faldt tilbuddet lige på min fødselsdag... I år skal min bror løbe marathon på Bornholm, og gues what? ja, de har inviteret mine forældre med OG DE KOMMER DERFOR IKKE TIL MIN FØDSELSDAG! for tredje år i træk...
jeg har sagt til dem at det var jeg ked af....
igår spørg jeg så, om de har lyst at komme denne weekend og så kunne vil holde lidt fødselsdag... Det kunne de ikke, for min kusine kommer hjem fra studierejse og derfor holder min mors bror en lille vilkeommen hjem fest... kombineret med min kusines fødselsdag.... Og mine forældre er inviteret, derfor kunne de ikke komme herover!
så skriver min mor (SMS) at hun var ked af det, fordi jeg jo ikke skulle føle at jeg ikke er vigtig! jeg svarede så, at det måske var lidt svært at føle sig vigtig, når de kommer til min kusines fødselsdag og ikke til min!
tøser.... er jeg dum at blive lidt skuffet? er det mig der er forkert på den? jeg vil ringe til min mor senere... men jeg skal lige høre fra andre om jeg er helt ude i hampen?
Anmeld