Stepmom87 skriver:
Hvis du har haft det før, hvordan kan du så få dig selv til at få flere børn? Jeg ville ikke kunne holde det ud igen, så det er måske meget godt at jeg ikke må få flere..
Jeg fik af vide at når man har haft det én gang er risikoen for at få det igen 90%.. Hmm..
I min første graviditet, var det i en meget mild grad - som skrevet ovenover, ikke noget jeg skulle i behandling for..
Og hvordan jeg "kunne få mig selv til det"??? (synes jeg er en lidt underlig måde, at spørge på)
Ingen af gangene har børnene set ud til at blive påvirket af det, derfor turde jeg godt "lide" for at få et barn mere.. Havde det på nogen måde set ud til at stresse fostret, eller på anden måde påvirket det, ville jeg selvfølgelig ikke have gjort det igen..
Jeg har HELDIGVIS ikke fået at vide, at jeg ikke MÅ få flere børn (ikke ensbetydende med, at jeg skal/vil have flere), men det er da rart, at have muligheden 
Hvordan kan det være, at du ikke MÅ få flere børn?
Jeg har kun hørt/læst 50% risiko, ved efterfølgende graviditeter - men tror da, som du har fået at vide, at risikoen er større.. 
Anmeld