Solajma skriver:
Jeg måtte SELV betale for mine Ursofalk kapsler, og det er jo altså noget af en ekstra udgift, når man i forvejen står og skal bruge en masse penge på, at gøre klar til babys ankomst. Hvordan kan det være du bare fik dem? Måske jeg bare hører til i det forkerte amt 
Her nåede de heller aldrig at virke rigtigt. Den første måned kunne jeg overhovedet ikke mærke nogen forskel og derefter tog de kun lige toppen af kløen, men selv da jeg var oppe at tage dobbelt dosis, havde jeg store prolemer med kløe
(Dog ikke nær så slemt som før)
Jeg aner ikke hvorfor jeg fik dem gratis, indtil videre har jeg kun hørt at det er Kolding sygehus, hvor man får dem.. Jeg synes også at det er en enorm udgift, hvis man selv skal betale.. Fik du dem udleveret på sygehuset?
Jeg vil råde dig til at, hvis du bliver gravid igen og får forhøjet levertal igen, så bed om at få en henvisning til en hudlæge, hvor du kan få lysterapi, det er GRATIS så længe du har en henvisning og det virker bare SÅ godt. Man må dog ikke begynde for tidligt på det, da det kan sætte fødslen igang.
Anmeld