Svenskefanden har forladt os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

klmf

Ej du må altså ikke lave sådan en teaser, var da lige ved at få min sodavand galt i halsen Fy skam dig

Har sgu også helt ondt af svenskefanden at han skal undvære sådan en LÆKKERBASSE så længe

Puha, fik da også våde øjne af talen - men Frederik er nu ikke slået i mine øjne, han er helt speciel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej piger!

Undskyld jeg først svarer tilbage nu, men som I jo nok kan regne ud så har jeg haft rigeligt at se til de sidste 24 timer

Vi har hygget os helt gevaldigt, men ikke uden forskrækkelser som jeg lige opretter en tråd for sig om

Tusind tak for støtten og alle de varmende ord! Jeg stoler på jer når I siger at det nok skal gå Ville ønske jeg havde tid til at svare jer allesammen enkeltvis, for jeg synes virkelig I har fortjent det, men I må tro mig når jeg siger at der er få minutter i løbet af sådan en dag hvor jeg har tid/energi til at sidde med computeren...

Love to all!!!!!

Rosa og hjerter-knægt

Anmeld

21. juni 2010

LotteN

hvorjeg dog føler med dig Rosa, det er skisme ikke sjovt og skal være alene. Det var jeg også  istarten med Lærke da min kæreste var på sergentskole - puuh jeg synes det var hårdt..

Så et kæææmpe får du lige af mig.

og så er han da bare for lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.