Svenskefanden har forladt os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.863 visninger
22 svar
0 synes godt om
20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

og mit liv som alenemor kan begynde. Selvfølgelig kun til på lørdag, men hold da ferie hvor det føles længe...

Vi har også været hypersentimentale hele weekenden, tudede i over en time i går begge to over vores lille lækre unge som er ved at slippe fri af kolikken, og et kvarter inden han skulle ud af døren sad vi begge og råtudede til et youtube-klip af Daniel Westlings tale (hvis I ikke har set den så SE den - hold nu k*ft en smuk tale!!!! Frederik - go home!).

Jeg er egentlig ok med at skulle være alene og glæder mig ret meget til at tage udfordringen op og være 120% til for Jonte uden at skulle kæmpe for lidt voksentid, og samtidig tænker jeg alt muligt sinddsygt såsom "hvad hvis flyveren falder ned og han aldrig kommer hjem"? og "hvad hvis jeg får en hjerneblødning iom natten og ikke kan røre mig?" Og han tænker nok lidt de samme ting - han gik kl 13 og har alerede ringet hjem for at høre om alt gik godt

Nå, men dette er nok det første af en laaang række tråde fra mig i denne uge - bær over Og så lidt billedspam fra weekenden (hurraaa for Romme og Bendtner!!!)

Kh Rosa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

B&J

åhh hvor er han altså dejlig

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
B&J skriver:

åhh hvor er han altså dejlig

Tak

Anmeld

20. juni 2010

oo

yikes! jeg nåede lige akkurat at få hjertebanken af din overskrift  

en uge er da rimelig længe, synes jeg!! men du skal nok klare den - og mere til

alle de der tanker hjar jeg også, og min baby ligger stadig i maven!! jeg tænker især på "hvad nu hvis - Søren kører galt på vej til eller fra arbejde". og tudbrølede en aften da han sagde "hvis jeg dør, må du love mig, at du ikke bliver som min mor og bare græder og græder - du har et barn du skal tage dig af!". føj altså! han mistede sin far som 16 årig og hans mor kom aldrig over at miste sin mand, hvilket selvfølgelig påvirkede Søren meget

ja og hurra for romme og bendtner - det var mit første bendtner mål og et meget elegant et af slagsen, må jeg indrømme! Søren brølede så højt, at baby straks måtte være med i fodboldfesten

ps. sig lige til når/hvis du begynder at sælge ud af Jonathans babytøj - SAVLE

Anmeld

20. juni 2010

Jibbe

Det lyder ikke sjovt... det må være ufattelig hårdt at rejse sin vej fra sin søn og smukke kæreste selvfølgelig Men det gode er da at Jonathan er ved at være ovre kolikken så det forhåbentlig ikke bliver sååå hårdt for dig at være alene hjemme  

Anmeld

20. juni 2010

Findusinde

Ih søde Rosa.. Det skal nok gå!!

Et link til talen? Så jeg også kan tude!

Anmeld

20. juni 2010

Munder

Puha sikken en overskrift

For filan, skulle du lige skrive om talen, var jo en kende nysgerrig, og gik straks på Youtube for at se den, og må indrømme at jeg sidder her med våde øjne

(lind: http://www.youtube.com/watch?v=EdEETlbTnLQ)

Håber din uge vil gå hurtigt, og at lillemanden opfører sig eksemplarisk. Hvor er han en skønner knægt!

Anmeld

20. juni 2010

Vidunderligeunger

jeg troede jo så lige at svensken HAVDE forladt jer - for real godt det ikke var tilfældet... 

7 dage efter vi fik Alberte skulle manden min 2 døgn på havet og fiske, så kan godt følge dig. Men det skal nok gå  

god tale forresten

Anmeld

20. juni 2010

MM1987

Rosa skriver:

og mit liv som alenemor kan begynde. Selvfølgelig kun til på lørdag, men hold da ferie hvor det føles længe...

Vi har også været hypersentimentale hele weekenden, tudede i over en time i går begge to over vores lille lækre unge som er ved at slippe fri af kolikken, og et kvarter inden han skulle ud af døren sad vi begge og råtudede til et youtube-klip af Daniel Westlings tale (hvis I ikke har set den så SE den - hold nu k*ft en smuk tale!!!! Frederik - go home!).

Jeg er egentlig ok med at skulle være alene og glæder mig ret meget til at tage udfordringen op og være 120% til for Jonte uden at skulle kæmpe for lidt voksentid, og samtidig tænker jeg alt muligt sinddsygt såsom "hvad hvis flyveren falder ned og han aldrig kommer hjem"? og "hvad hvis jeg får en hjerneblødning iom natten og ikke kan røre mig?" Og han tænker nok lidt de samme ting - han gik kl 13 og har alerede ringet hjem for at høre om alt gik godt

Nå, men dette er nok det første af en laaang række tråde fra mig i denne uge - bær over Og så lidt billedspam fra weekenden (hurraaa for Romme og Bendtner!!!)

Kh Rosa

Jeg er sikker på Jonathan og dig kommer til at klare jer fint - men kan godt forstå tårerne... 

Og sikke nogen fine billeder af den lille roligan...

Hvor har du fundet talen på you tube, for jeg kan ikke finde den, og vil rigtig gerne høre den...

Jg tuede også da de sagde ja, man er vel en håbløs romantiker når ingen andre kigger

Anmeld

20. juni 2010

MM1987

Mia Maia skriver:

Jeg er sikker på Jonathan og dig kommer til at klare jer fint - men kan godt forstå tårerne... 

Og sikke nogen fine billeder af den lille roligan...

Hvor har du fundet talen på you tube, for jeg kan ikke finde den, og vil rigtig gerne høre den...

Jg tuede også da de sagde ja, man er vel en håbløs romantiker når ingen andre kigger

Hvis man kiggede resten af tråden igennem fandt man jo svaret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.