Svenskefanden har forladt os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

smokin

Munder skriver:

Puha sikken en overskrift

For filan, skulle du lige skrive om talen, var jo en kende nysgerrig, og gik straks på Youtube for at se den, og må indrømme at jeg sidder her med våde øjne

(lind: http://www.youtube.com/watch?v=EdEETlbTnLQ)

Håber din uge vil gå hurtigt, og at lillemanden opfører sig eksemplarisk. Hvor er han en skønner knægt!

Princess of Sweden - Princess of my heart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

forår

Rosa skriver:

og mit liv som alenemor kan begynde. Selvfølgelig kun til på lørdag, men hold da ferie hvor det føles længe...

Vi har også været hypersentimentale hele weekenden, tudede i over en time i går begge to over vores lille lækre unge som er ved at slippe fri af kolikken, og et kvarter inden han skulle ud af døren sad vi begge og råtudede til et youtube-klip af Daniel Westlings tale (hvis I ikke har set den så SE den - hold nu k*ft en smuk tale!!!! Frederik - go home!).

Jeg er egentlig ok med at skulle være alene og glæder mig ret meget til at tage udfordringen op og være 120% til for Jonte uden at skulle kæmpe for lidt voksentid, og samtidig tænker jeg alt muligt sinddsygt såsom "hvad hvis flyveren falder ned og han aldrig kommer hjem"? og "hvad hvis jeg får en hjerneblødning iom natten og ikke kan røre mig?" Og han tænker nok lidt de samme ting - han gik kl 13 og har alerede ringet hjem for at høre om alt gik godt

Nå, men dette er nok det første af en laaang række tråde fra mig i denne uge - bær over Og så lidt billedspam fra weekenden (hurraaa for Romme og Bendtner!!!)

Kh Rosa

Har du lige et link til den tale...jeg er youtubespasser og kan ikke finde den...altså talen

Anmeld

20. juni 2010

forår

FLOT.....linket var så lige der.....

Anmeld

20. juni 2010

dorthemus

Rosa skriver:

og mit liv som alenemor kan begynde. Selvfølgelig kun til på lørdag, men hold da ferie hvor det føles længe...

Vi har også været hypersentimentale hele weekenden, tudede i over en time i går begge to over vores lille lækre unge som er ved at slippe fri af kolikken, og et kvarter inden han skulle ud af døren sad vi begge og råtudede til et youtube-klip af Daniel Westlings tale (hvis I ikke har set den så SE den - hold nu k*ft en smuk tale!!!! Frederik - go home!).

Jeg er egentlig ok med at skulle være alene og glæder mig ret meget til at tage udfordringen op og være 120% til for Jonte uden at skulle kæmpe for lidt voksentid, og samtidig tænker jeg alt muligt sinddsygt såsom "hvad hvis flyveren falder ned og han aldrig kommer hjem"? og "hvad hvis jeg får en hjerneblødning iom natten og ikke kan røre mig?" Og han tænker nok lidt de samme ting - han gik kl 13 og har alerede ringet hjem for at høre om alt gik godt

Nå, men dette er nok det første af en laaang række tråde fra mig i denne uge - bær over Og så lidt billedspam fra weekenden (hurraaa for Romme og Bendtner!!!)

Kh Rosa

Han er dæleme da så sød, ham den lille...svært at forestille sig ham rød i masken og storSKRIGENDE

Hvor er det dog fantastisk, at kolikken er på retur  Runa vrælede i vilden sky i en halv time idag og nåede lige at sende dig en tanke - ved bestemt godt at det ikke kan sammenlignes med jeres timer i skrig og skrål, men gud hvor er den lyd bare FORFÆRDELIG  Da hun så, i raseri over at skulle sove, fik revet sig i læbet steg gråden til den mere skingre af slagsen (som jeg endnu ikke har hørt før), og så brød jeg sammen og hylede med hende

Bare skriv..vi er med dig her på Baby.dk

P.s. Er enig med Trine..den overskrift gav også mig hjertebanken...hmmmm Rosa

Anmeld

20. juni 2010

Valle81

Kan kun sige - jeg kender følelsen:0)

Da Anton var 9 dage gammel skulle Kenny jo på arbejde og var væk i tolv dage - godt nok har Anton ikke kolik - men pyha - det var hårde 12 dage:0)

I skal nok klare det - og så sandt som Dorthe skriver - så sidder vi alle klar her:0)

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HAHAHA... Hvor er I søde

Selvom jeg ustandselig læser det som SVESKE-fanden, når du skriver den slags overskrifter... (det er vidst 2. eller 3. gang...) og jeg tænke.. Sveske... mmm... Er det nu noget med hård mave eller??

Men altså - jeg er glad for at det bare er 'pladderromantik', af den ægte slags

Jeg er sikker på at I overlever ugen uden farmand, også vil jeg da mægtig gerne have et link til talen fra brylluppet igår... Den så jeg ikke - og hvis vi er ude i frederik go home, så må den være god, for jeg var da lige ved at tude (eller også tudede jeg) til frederiks tale

Anmeld

20. juni 2010

Ansemusen

Rosa skriver:

Kh Rosa

sender lige et minus overskud på kontoen herfra lige nu

Anmeld

20. juni 2010

Lillefe

Sender en masse tanker din vej

Anmeld

20. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg så lige at den lå længere oppe i tråden

Yay... Der er simpelthen ikke noget som bryllupstaler

Anmeld

20. juni 2010

Barbamama

Troede ikke jeg ville hyle over den video men jo jo mega våde øjne har jeg nu. Hvor er han sød!!!

Og du skal nok klare det selvom det er temmelig angstprovokerende når man er så nybagt som mor! Men ja vi er alle klar med gode råd og krammere herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.