Han kaldte mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

Mira0911

Det fandt jeg mig bare ikke i... At han bare "skrider" kan han slet ikke tillade sig...

Han har et datter han også skal tage sig af, det er ikke dig som skal sidde med hele ansvaret...

Underligt at tænde af på den måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Bondepigen

Frk.Sommerfugl skriver:

Undskyld, men i artiklen står der "Kvinder der lever med voldelige mænd" - det er der jo overhovedet ikke noget der tyder på hér!

Synes ik den artikel kan bruges til at generaliserer danske mænd overhovedet under VM

Aaarh ok, havde vist ikke læst det ordenligt...  Kunne heller ikke helt fatte det... Tænkte osse, at det kun kunne være de i forvejen voldelige... Ellers er verden da helt af lave...

Tak fordi du vækkede mig!!!

Anmeld

19. juni 2010

Bondepigen

Håber du giver ham en ordentlig verbal røvfuld, når han bliver ædru!

Anmeld

19. juni 2010

LifeIsGreat

bondepigen skriver:

Aaarh ok, havde vist ikke læst det ordenligt...  Kunne heller ikke helt fatte det... Tænkte osse, at det kun kunne være de i forvejen voldelige... Ellers er verden da helt af lave...

Tak fordi du vækkede mig!!!

Var så lidt

Anmeld

19. juni 2010

Bondepigen

Frk.Sommerfugl skriver:

Var så lidt

....og så må jeg hellere gå i seng. Godnat og sov godt...

Anmeld

19. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

sikke da en opførsel

Hvor gammel er Jeres datter?

Du får lige en kæmpe knuser herfra

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Hun er ca 6 uger gammel. Jeg fatter heller ikke hans opførsel. Jeg synes simpelthen det er så frækt! Han har bare af at komme med en undskyldning så hele byen hører det ! Er bare så ked af det og skuffet.

Anmeld

20. juni 2010

TbCp

Hvad FANDEN bilder han sig ind!?!?!

Jeg havde pakket en taske og min datter og var kørt et andet sted hen.... så kunne han komme hjem til et tomt hus og tænke lidt over hvad han lige havde gang i!

Håber godt nok der er en KÆMPE undskyldning til dig!

Anmeld

20. juni 2010

ooo

TbCp skriver:

Hvad FANDEN bilder han sig ind!?!?!

Jeg havde pakket en taske og min datter og var kørt et andet sted hen.... så kunne han komme hjem til et tomt hus og tænke lidt over hvad han lige havde gang i!

Håber godt nok der er en KÆMPE undskyldning til dig!

Og jeg hopper med på den her!

Det er bare IKKE okay at tale sådan til folk, og han skulle forestille at elske dig!?! Han skal vist have en lektion i at tale pænt til folk!

Anmeld

20. juni 2010

Kamelia

Anonym skriver:

... en fucking idiot!

Min kæreste gik i ren vrede ned til en kammerart for at se fodbold. Jeg aner ikke hvorfor, og han har ingen begrundelse.

Jeg ringer ham så op for at hører hvornår han kom hjem, fordi vores lille datter skreg helt vildt, så ville lige være sikker på han ikke fortsatte i byen hvis nu hun ville fortsætte til ud på natten.. Og han blev vildt sur og kaldte mig en fucking idiot!!!  Vi har ikke været uvenner idag, eller haft nogen som helst skænderrier i laaaang tid! Så jeg er chokket!

Ja, ved ikke hvad jeg ville, nok bare af med min vrede!

Jøsses!!! Jeg er rystet over at man kan finde på at snakke sådan til hinanden!

Hvis min mand sagde sådan til mig, og det ville han aldrig gøre det ved jeg, men gjorde han så ville det koste blod, sved og tårer fra hans side at beholde os som familie. Det ville jeg ALDRIG finde mig i.

I min verden skal der slet ikke tales sådan, ikke engang under et skænderi, det er bare uacceptabelt. Rystende!

Jeg føler virkelig med dig, du får et stort kram og så håber jeg at han fortryder det bitterligt OG at du ikke bare finder dig i det!

Kamelia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.