Han kaldte mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.488 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. juni 2010

Anonym trådstarter

... en fucking idiot!

Min kæreste gik i ren vrede ned til en kammerart for at se fodbold. Jeg aner ikke hvorfor, og han har ingen begrundelse.

Jeg ringer ham så op for at hører hvornår han kom hjem, fordi vores lille datter skreg helt vildt, så ville lige være sikker på han ikke fortsatte i byen hvis nu hun ville fortsætte til ud på natten.. Og han blev vildt sur og kaldte mig en fucking idiot!!!  Vi har ikke været uvenner idag, eller haft nogen som helst skænderrier i laaaang tid! Så jeg er chokket!

Ja, ved ikke hvad jeg ville, nok bare af med min vrede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

L.J.L

Det gad jeg godt nok ikke at finde mig i!

Han har da et ansvar, så at han bare skrider for at se fodbold og lader dig sidde alene med din skrigende satter, jeg var godt nok blevet tosset!

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Det gad jeg godt nok ikke at finde mig i!

Han har da et ansvar, så at han bare skrider for at se fodbold og lader dig sidde alene med din skrigende satter, jeg var godt nok blevet tosset!

Jeg har også bedt ham om, at han ikke skulle komme hjem mere idag.. Jeg vil sgu heller ikke finde mig i det..

Det kan godt være det er barnligt af mig, at jeg sagde det på en sms at han ikke skulle komme hjem, men jeg gad sgu ikke tale i telefon med ham og smækkede på, efterfulgt af den besked..

Anmeld

19. juni 2010

Margorie

What???? Sådan snakker man da overhovedet ikke til sin kæreste!

Anmeld

19. juni 2010

Maria-s

Du får lige et klap på skulderen herfra og en krammer... Det var sgu da en underlig opførsel fra hans side?.. HVis det havde været min kæreste havde jeg nok også bedt ham om at holde sig væk i nat. Mon ikke han har en anelse røde ører når han kommer hjem engang i morgen?.. det håber jeg sgu.. Knus

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Marge skriver:

What???? Sådan snakker man da overhovedet ikke til sin kæreste!

Nej jeg ved sgu heller ikke lige hvad han bilder sig ind.. Han kan sige meget, men det der finder jeg mig bare ikke i..

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Du får lige et klap på skulderen herfra og en krammer... Det var sgu da en underlig opførsel fra hans side?.. HVis det havde været min kæreste havde jeg nok også bedt ham om at holde sig væk i nat. Mon ikke han har en anelse røde ører når han kommer hjem engang i morgen?.. det håber jeg sgu.. Knus

Ja, det håber jeg satme også, at han har.. Og hvis ikke, så er det næsten værre!

Tak!

Anmeld

19. juni 2010

Bondepigen

http://politiken.dk/sport/fodbold/vmfodbold/article991936.ece?cmpid=partner_epn1

Linket fortæller at mange mænd får aggressive/voldelige tendenser når der er VM...

Måske derfor han lettere tænder af på den måde, hvis der er hold i det...

MEN det er jo ingen undskyldning... Det er da ham der er en fucking idiot. Var han fuld?

Mon ikke han forhåbentlig fortryder sine ord! Det håber jeg!

Kram fra mig.

Anmeld

19. juni 2010

LifeIsGreat

bondepigen skriver:

http://politiken.dk/sport/fodbold/vmfodbold/article991936.ece?cmpid=partner_epn1

Linket fortæller at mange mænd får aggressive/voldelige tendenser når der er VM...

Måske derfor han lettere tænder af på den måde, hvis der er hold i det...

MEN det er jo ingen undskyldning... Det er da ham der er en fucking idiot. Var han fuld?

Mon ikke han forhåbentlig fortryder sine ord! Det håber jeg!

Kram fra mig.

Undskyld, men i artiklen står der "Kvinder der lever med voldelige mænd" - det er der jo overhovedet ikke noget der tyder på hér!

Synes ik den artikel kan bruges til at generaliserer danske mænd overhovedet under VM

Anmeld

19. juni 2010

Bondepigen

Hvor gammel er din datter? Tænker han måske bare skred i vrede uden grund, fordi han ville være sikker på at se kampen i fred... Mænd gør nogle gange ting på en underlig måde, uden at tænke over konsekvenserne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.