Hvem "snyder" ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Svei

Anonym skriver:

at de laver kager og sælger er ikke ensbetydende med at de ikke har tilladelser i orden og skattepapirerne!..

det er det så i min verden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

slettet_7530

Jeg tror helt ærligt skattevæsenet har andet at tage sig til end at jagte lille fru Jensen der laver kager til venner og bekendte for mindre symbolske beløb, hvis ikke vil jeg vove og påstå at så er finanskrisen mere omfattende end jeg først troede

Anmeld

20. juni 2010

ekzunz

Yrsa skriver:

det er det så i min verden...

Dvs. at i din verden snyder alle der laver kager???

Anmeld

20. juni 2010

ekzunz

albertesmor skriver:

Jeg tror helt ærligt skattevæsenet har andet at tage sig til end at jagte lille fru Jensen der laver kager til venner og bekendte for mindre symbolske beløb, hvis ikke vil jeg vove og påstå at så er finanskrisen mere omfattende end jeg først troede

Det er jo ikke skattemyndighederne, det er fødevarekontrollen...

Der er jo nogle regler som skal overholdes når man har med fødevarer at gøre, og det er det fødevarekontrollen er begyndt at tjekke mht. kagebagere

Anmeld

20. juni 2010

LifeIsGreat

Forstår generelt ikke, hvorfor nogen har ondt i røven over at nogen måske tjener lidt penge på deres hobby, som kan glæde andre mennesker. Ved godt det er sort arbejde, men helt ærlig, Så skal vi jo også til at melde dem der strikker tøj til andres babyer, dem der hjælper med servering til en konfirmation og ikke mindst ALLE jer herinde som måske har en barnepige engang imellem, som I stikker lidt penge for at passe Sofie og Oscar når I vil i biffen.. I så fald kan jeg ringe til skattevæsenet og melde en hel del..

Og nu ved jeg godt at det er fødevarestyrrelsen der er på jagt efter kagekoner - men debatten tog lige en drejning ind på skattevæsenet

Anmeld

20. juni 2010

wamse

Frk.Sommerfugl skriver:

Forstår generelt ikke, hvorfor nogen har ondt i røven over at nogen måske tjener lidt penge på deres hobby, som kan glæde andre mennesker. Ved godt det er sort arbejde, men helt ærlig, Så skal vi jo også til at melde dem der strikker tøj til andres babyer, dem der hjælper med servering til en konfirmation og ikke mindst ALLE jer herinde som måske har en barnepige engang imellem, som I stikker lidt penge for at passe Sofie og Oscar når I vil i biffen.. I så fald kan jeg ringe til skattevæsenet og melde en hel del..

Og nu ved jeg godt at det er fødevarestyrrelsen der er på jagt efter kagekoner - men debatten tog lige en drejning ind på skattevæsenet

Hvor læser du at der er nogen der siger at man ville melde det? der bliver snakket om at det ikke er lovligt, hvis ens papir ikke er i orden. Hele indlægget handler jo om det fra start om man har de papir i orden.

Anmeld

20. juni 2010

LifeIsGreat

Hvor læser du at der er nogen der siger at man ville melde det? der bliver snakket om at det ikke er lovligt, hvis ens papir ikke er i orden. Hele indlægget handler jo om det fra start om man har de papir i orden.

Jeg skriver ikke at nogen har sagt, at de vil melde nogen.. det var bare for at sammenligne, HVIS nu nogen ville finde på at melde fx. én herinde fra for at snyde.

Men der er jo nogen der har meldt nogen (ikke herindefra) hvoraf denne tråd er startet som følge af dén debat!

Anmeld

20. juni 2010

Skouboe

Anonym skriver:

Det er de velkommen til at gøre, selvom Henrik kan se hvem jeg er, kan han ikke se hvor jeg bor - dvs, det kan skattevæsenet heller ikke ..

jeg har sådan noget smart noget på min computer som gør at min ip-adresse ændrer sig en gang i mellem, og hopper rundt mellem adresser i mit nærområde hvis man skulle være så nysgerrig at ville lede efter mig  - Skal da lige siges at jeg ikke er kriminel, jeg er bare meget glad for at hente film, serier mm. ned fra nettet - og det koster knaster hvis de finder en - aner ikke hvad det program hedder, det er min kære bror der har instaleret det for mig..

http://www.danske-biografer.dk/Default.aspx?ID=11&M=News&PID=85&NewsID=2197

Anmeld

20. juni 2010

wamse

Frk.Sommerfugl skriver:

Jeg skriver ikke at nogen har sagt, at de vil melde nogen.. det var bare for at sammenligne, HVIS nu nogen ville finde på at melde fx. én herinde fra for at snyde.

Hvis nogen så meldte  det, så gør de vel også i de andre situationer som du nævner, da det hele jo er lige ulovligt. Men jeg har nu ikke fået indtrykket af at nogen her inde skulle have ondt i nogen legmensdel af det her....

Anmeld

20. juni 2010

LifeIsGreat

wamse skriver:

Hvis nogen så meldte  det, så gør de vel også i de andre situationer som du nævner, da det hele jo er lige ulovligt. Men jeg har nu ikke fået indtrykket af at nogen her inde skulle have ondt i nogen legmensdel af det her....

Det er heller ikke nogen herinde fra jeg tænker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.