Hvem "snyder" ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

LifeIsGreat

Anonym skriver:

Nej men de kan jo smide en stemme alligevel, er der osse nogen der har gjort jo..

Ja det ved jeg godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Mira0911

Jeg har kun lavet til familie og venner og bliver ved med det.. De er blevet helt vilde med dem... Og spørger da tit, "Tager du ikke sådan en kage der med"

Anmeld

19. juni 2010

Maise

Anonym skriver:

i lyset af alle de omtalte besøg som fødevarestyrelsen har lavet, så er mit spørgsmål til dig, snyder du ?

eller har du alle de tilladelser der skal til for at lave kager??

Jeg snyder både skattevæsenet og har ingen tilladelser til at lave noget i mit køkken..

da jeg ikke er plusmedlem kan du desværre ikke svare anonymt, men smid gerne en stemme på afstemningen alligevel!

altså du er da lidt en tosse at skrive sådan noget. hvis skattevæsenet opdager det spøger de da bare henrik hvem der har skrevet det. henrik kan se hvem der er anonym.

Anmeld

19. juni 2010

Svei

Du kan jo se inde i alle trådene, der er vidst en del der laver og sælger....

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

altså du er da lidt en tosse at skrive sådan noget. hvis skattevæsenet opdager det spøger de da bare henrik hvem der har skrevet det. henrik kan se hvem der er anonym.

Det er de velkommen til at gøre, selvom Henrik kan se hvem jeg er, kan han ikke se hvor jeg bor - dvs, det kan skattevæsenet heller ikke ..

jeg har sådan noget smart noget på min computer som gør at min ip-adresse ændrer sig en gang i mellem, og hopper rundt mellem adresser i mit nærområde hvis man skulle være så nysgerrig at ville lede efter mig  - Skal da lige siges at jeg ikke er kriminel, jeg er bare meget glad for at hente film, serier mm. ned fra nettet - og det koster knaster hvis de finder en - aner ikke hvad det program hedder, det er min kære bror der har instaleret det for mig..

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Yrsa skriver:

Du kan jo se inde i alle trådene, der er vidst en del der laver og sælger....

at de laver kager og sælger er ikke ensbetydende med at de ikke har tilladelser i orden og skattepapirerne!..

Anmeld

19. juni 2010

Maise

Anonym skriver:

Det er de velkommen til at gøre, selvom Henrik kan se hvem jeg er, kan han ikke se hvor jeg bor - dvs, det kan skattevæsenet heller ikke ..

jeg har sådan noget smart noget på min computer som gør at min ip-adresse ændrer sig en gang i mellem, og hopper rundt mellem adresser i mit nærområde hvis man skulle være så nysgerrig at ville lede efter mig  - Skal da lige siges at jeg ikke er kriminel, jeg er bare meget glad for at hente film, serier mm. ned fra nettet - og det koster knaster hvis de finder en - aner ikke hvad det program hedder, det er min kære bror der har instaleret det for mig..

he he så er du jo småkriminel det ville copyrightloven ihvertfald mene.

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Maise skriver:

he he så er du jo småkriminel det ville copyrightloven ihvertfald mene.

hey hov, nej det ord har jeg aldrig hørt før... *GGG*

kan simpelthen ikke lade være, jeg er IIH og ÅÅÅH så glad for mine serier!! Søger osse HVER dag om det næste afsnit af deperate housewifes er blevet smidt ud så jeg kan se om der var nogen der døde!...

Anmeld

19. juni 2010

wamse

Anonym skriver:

he he jo det betyder da faktisk at du laver noget kriminelt, Så tolker du i hvert fald meget frit i hvad ordet kriminelt betyder

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

wamse skriver:

he he jo det betyder da faktisk at du laver noget kriminelt, Så tolker du i hvert fald meget frit i hvad ordet kriminelt betyder

HEHE.. det er altså ikke min skyld at det tager tv3 at købe de serier og sende dem.. de må bare være lidt hurtigere

Kriminel syns jeg mere er ensbetydende med at gøre noget der gør andre ondt (ved godt det ikke er sådan loven fungerer )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.