Hvem "snyder" ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Snyder du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.720 visninger
31 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Anonym trådstarter

i lyset af alle de omtalte besøg som fødevarestyrelsen har lavet, så er mit spørgsmål til dig, snyder du ?

eller har du alle de tilladelser der skal til for at lave kager??

Jeg snyder både skattevæsenet og har ingen tilladelser til at lave noget i mit køkken..

da jeg ikke er plusmedlem kan du desværre ikke svare anonymt, men smid gerne en stemme på afstemningen alligevel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

ekzunz

Jeg har ingen tilladelser, men har heller aldrig taget penge for en kage. Jeg har kun bagt til familie og en enkelt veninde....så jeg behøver vist ingen tilladelser

Anmeld

18. juni 2010

Anonym trådstarter

Znuzke skriver:

Jeg har ingen tilladelser, men har heller aldrig taget penge for en kage. Jeg har kun bagt til familie og en enkelt veninde....så jeg behøver vist ingen tilladelser

Nej det er rigtigt nok tak for svar!

Anmeld

19. juni 2010

LinLin

Kan slet ikke lave "avancerede" kager Men har tænkt mig at øve mig til min søn engang skal døbes!

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Mor til David skriver:

Kan slet ikke lave "avancerede" kager Men har tænkt mig at øve mig til min søn engang skal døbes!

Det er osse altid en god måde at starte på

Anmeld

19. juni 2010

Daisy

Jeg snyder ikke. Laver kun kager til familie og venner, og tager ikke penge for det. Er kun noget jeg laver for sjov, og af egen interresse

Anmeld

19. juni 2010

LinLin

Anonym skriver:

Det er osse altid en god måde at starte på

Kommer aldrig til at sælge

Men synes det ser sjovt ud - sådan lidt som modellervoks, tænker jeg (uden at være kommet igang overhovedet )

Anmeld

19. juni 2010

Svane83

Jeg har stemt blankt, har kun lavet 2 kager indtil videre og har ingen intentioner om at skulle tage penge for kager det er kun for min egen fornøjelses skyld til stor glæde for familie og venner

Anmeld

19. juni 2010

LifeIsGreat

i lyset af alle de omtalte besøg som fødevarestyrelsen har lavet, så er mit spørgsmål til dig, snyder du ?

eller har du alle de tilladelser der skal til for at lave kager??

Jeg snyder både skattevæsenet og har ingen tilladelser til at lave noget i mit køkken..

da jeg ikke er plusmedlem kan du desværre ikke svare anonymt, men smid gerne en stemme på afstemningen alligevel!

Hihi ja du får da ikke nogen til at kommenterer på dit spørgsmål, når man ik kan gøre det anonymt

Men jeg laver også kun kager til min familie og andre arrangementer, hvor jeg skal medbringe noget mad.. så bliver det som regel en kage jeg tager med Jeg gør det kun for fornøjelsens skyld og for at glæde andre og se deres begejstring

Anmeld

19. juni 2010

Anonym trådstarter

Frk.Sommerfugl skriver:

Hihi ja du får da ikke nogen til at kommenterer på dit spørgsmål, når man ik kan gøre det anonymt

Men jeg laver også kun kager til min familie og andre arrangementer, hvor jeg skal medbringe noget mad.. så bliver det som regel en kage jeg tager med Jeg gør det kun for fornøjelsens skyld og for at glæde andre og se deres begejstring

Nej men de kan jo smide en stemme alligevel, er der osse nogen der har gjort jo..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.