Det er ikke sjovt at være magteløs storesøster, det kender jeg alt for godt til, det er bare en lillebror på 17 år jeg har.
Men ærligt, og ærgeligt, så kan du ikke gøre noget - de vågner selv op til virkeligheden en dag, eller det gør de fleste. Jeg var selv vild teenager som begyndte at gå i byen som 12 årige, og var sammen med ældre mænd - jeg fortryder intet fra min ungdom, faktisk er jeg glad for at jeg har prøvet så meget, så jeg ikke skal ud og afprøve en masse ting efter jeg blev mor.
Jeg har selv været den "onde" storesøster som har sladret til vores forældre, når jeg synes at min lillebror var ved at nå grænsen/havde nået grænsen, og så måtte de tage det op med ham. Og han hader mig heldigvis ikke, selvfølgelig gik der et par dage før han snakkede med mig igen. Så jeg synes at du skal fortælle det til dine forældre, for det er deres ansvar at tage sig af det, og jeg er sikker på at alle parter vil blive glade for at du gik videre med det, end bare lade det stå til.
Udover det, så vil jeg lige huske dig på at piger modnes hurtigere end drenge, og derfor går piger tit efter drenge som er lidt ældre end dem selv. Drengene på deres egen alder er nok slet ikke nået til det stadig hvor de fester, går i byen, har sex osv. 
Anmeld