Ja, jeg har to lillesøstre på 14, de bliver 15 til august! Og jeg syntes ærlig talt de er alt alt for langt fremme i forhold til deres alder..
Jeg har prøvet (nok som den irreterende storesøster) at sige det mange gange, med at det er grimt med alt det make up, og med patter oppe under hagen, og jeg kan sagtens sætte mig ind i at det ikke er fedt at hører fra ens storesøster der bare tror hun er klogere!
Og ja, jeg har også altid troet det var en fase de skulle igennem og så blev de klogere, jeg har jo selv været der!! Men jeg syntes bare den fase har været der i RIGTIG lang tid!
Nå men det var ikke det jeg ville...
Nu skal de IGEN til fest i aften, og det er også helt fint de tager ud og hygger sig.. Men jeg er sku så bange for at de bare er sammen med en tilfældig dreng IGEN! De har gjort det så mange gange, ( nu taler vi blowjobs, få finger og pillen.. de er begge jomfruer, efter hvad de siger) og jeg syntes efterhånden det er for meget..
Men den ene af dem, skriver og dater fyrer der er 20-23 år, hvor jeg altså syntes det er ALT for stor en aldersgrænse. Jeg har forsøgt at forklare hende, at hun skal finde en på hendes egen alder, men det virker ikke. Jeg har også forsøgt at sige det på en trælse måde med at det er klamt. o.s.v.
Men hvordan kan jeg sige det på en pæn måde? Min mor har hentydet til mig flere gange, om deres venner ikke er ret gamle.. hvor jeg så har måtte tilføje at det syntes jeg også..
Og det skal bare ikke ske for dem at blive gravide nu! Ikke fordi de skal se mig som et dårligt eksempel overhovedet, fordi min historie er en helt anden??
Men syntes i det er okay, at en fyr på 23 er sammen med en 14-15 årig?? og hvad ville i gøre hvis det var jeres søster??
Undskyld det blev lidt langt! 
Sophie