er jeg helt forkert på den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

XXSS

karina1980 skriver:

men må nok lige nævne at du nok skal forvente et mindre møgfald af mor og `far` og at din anden søster bliver endnu mere jaloux,

tror bestemt ikke nogle af dem vil bryde sig om det, når jeg sådan lige tænker over det, og brormands kone vil nok hellere ikke,

ikke at de skal bestemme, men blot så du ikke forventer en hel masse, for tro mig af erfaring er der stor forskel på nr 1 og 2 i vores familie og medmindre du kommer til at vente tvillinger kan jeg vidst roligt sige at en bebs mere nu, nok nærmest vil blive ignorret af et par personer som jeg ved hvis opmærksomhed du gerne vil have,

men altså som tidligere nævnt jeg støtter dig uanset hvad, jeg drøner gerne med til det hele igen(vælger så nok en anden ståplads denne gang

blot husk at du ikke skal forvente samme respons som da du fik ham lækkermanden

Nu bestemmer jeres familie jo ikke på nogen måde og man skal da hellere ikke få barn for at få opmærksomhed, men fordi det er et inderligt ønske - men selvfølgelig er et barn bedst når man har rammerne i orden.. Det med at nogle bliver jaloux over at de ikke selv har fået før den anden, kan i altså ikke bruge jeres energi på sorry... Gør det når i er klar og der er råd til det - er mit råd til dig/jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

karina1980

Tanja78 skriver:

Nu bestemmer jeres familie jo ikke på nogen måde og man skal da hellere ikke få barn for at få opmærksomhed, men fordi det er et inderligt ønske - men selvfølgelig er et barn bedst når man har rammerne i orden.. Det med at nogle bliver jaloux over at de ikke selv har fået før den anden, kan i altså ikke bruge jeres energi på sorry... Gør det når i er klar og der er råd til det - er mit råd til dig/jer

der også forskel på hvad der menes med opmærksomhed.

vores familie har en meget sær opbygning og en sær holdning til mange ting, så med opmærksomhed mener jeg at de dårligt vil ænse hun får en mere eller støtte, så det ikke opmærksomhed for opmærksomhedens skyld, men den man finder alm. når der kommer nyt barn i familien. og den vil pt i vores familie ikke blive givet,  og blot hun er klar over det, så det jo lige meget for så bliver man ikke skuffet.

sagt igen min familie er ikke normal på det område og nej jeg er egentlig også ligeglad med hvem der bliver jaloux, jeg ved det blot og nævner det, det betyder jo ikke hun skal vente

Anmeld

19. juni 2010

karina1980

nynne-l skriver:

synes så ikke at vi overhovedet har dårlig økonomisk situation men ja det ville være rart hvis manden kunne få sin uddanelse i hus og hvis det bare er det jeg skal vente på så gør det ikke så meget så som sagt er der jo ikke så længe til og synes det er forkert at jeg ikke må få flere børn før vores søster har fået så skal jeg jo vente 5 år

og det er lige mor, far og bror mands kone jeg snakker om de ville ikke kun ikke blive glad de ville hugge hovedet af mig og kan godt huske hvordan de var over for dig da du fik lille pigen

og er super glad for du støtter mig og du må godt få en anden plads næste gang

det var hellere ikke lige nu jeg mente, pt er han jo i job, men det ændre sig lidt når han kommer på udd. jeg tænkte bare lidt frem ikke andet,

og selvfølgelig skal du ikke vente på din søster, så ender han jo nok som enebarn

i kan jo altid prøve at planlægge det sådan at du føder kort efter han er færdig hvis det er det burde jo ikke være svært at få job bagefter igen

og jeg takker for en anden plads, eller mit mave skind gør ihvertfald

Anmeld

24. september 2010

millesofie

sådan havde jeg det også og stadig lidt engang imellem

men husk du skal gøre det du føler for og har overskud til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.