er jeg helt forkert på den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

nynne-l

Line&Liam skriver:

Jeg tror det er en fase, men jeg tror så heller ikke den går over

Jeg har været skruk siden Liam var et par måneder, han er næsten 7 mdr, og jeg kunne da stadig godt snart tænke mig en bror eller søster

Hvis i føler jer klar, så synes jeg da så sandelig bare i skal igang

Jeg ved skisme ikke hvad folk vil sige, i min omgangskreds (læs forældre) bliver de ved at lægge ord i munden på os, "I skal da ikke lave en lillebor/søster før Liam er mindst 1½ år vel??"

Så hos dem ville det langt fra falde i god jord...

det er dejligt at høre at der er andre der har det som mig

og det med forældre kender jeg alt for godt min mor siger med det samme hvis vi snakker om børn '' i skal da ikke have flere før jonathan er to vel'' og man bliver bare nød til at sige nej det skal vi da ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

XXSS

nynne-l skriver:

jeg ønsker mig helt vildt en lille en mere

men jeg har en på 4 mdr. og hvad ville folk ikke sige hvis jeg blev gravid igen

er der nogen der kender til det eller er der nogen der ved om det bare er en fase man skal over

Jeg kender nogle der havde det på akkurat samme måde og de har fået en lille mere inden den førstfødte blev et år - det var altså ikke bare en fase! Hvis du føler at du har overskud og lysten til det - så op på hesten igen  Det er jo kun fedt.

Anmeld

18. juni 2010

L-Mortil3

nynne-l skriver:

det er dejligt at høre at der er andre der har det som mig

og det med forældre kender jeg alt for godt min mor siger med det samme hvis vi snakker om børn '' i skal da ikke have flere før jonathan er to vel'' og man bliver bare nød til at sige nej det skal vi da ikke

Præcis, man siger jo bare, nej selvfølgelig ikke... .oO(Og tænker, jo gu fanden skal vi så )

Anmeld

18. juni 2010

Muffinmus

både og....

Fordi jeg blev skruk da nr 1 var 6 uger...men ventede til han var  7 mdr med at gå i gang og det var kun fordi vi mente det nok ville tage lidt tid da nr 1 var længe undervejs.

Efter nr 2 var jegskruk igen 1 time efter hun var født...men manden er ikke lige frem klar til en mere og ved med mig selv jeg gerne vil vente til hun er lidt ældre og kan være med med..er sikker på den mindste vil blive en god storesøster hvis hun er f.eks 3 år.

Men alt i alt ved jeg helt hvordan du har det, men man skal lige holde alt det negaticve og positive op mod hinanden inden man giver efter for den skrukhed der ofte følger:-)

Anmeld

18. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Man skal gøre hvad man selv føler for er rigtigt og ikke hvad ander mener og tænker. Hvis I føler jer parate, så hop ud i det.

Vi har 17 mdr. imellem vores og ja, det har til tider været rigtig hårdt med to små børn. Men det er blevet meget nemmere nu, hvor de er blevet lidt større. Jeg har ikke fortrudt et øjeblik

Anmeld

18. juni 2010

karina1980

nu kender jeg jer jo temmelig godt, og mit råd er i skal vente til i har en bedre økonomisk situation og til du selv evnt. har en udd.

pt står i jo begge uden udd. og derved reelt uden forsøger grundlag(ved godt i kan få KH) men hvad med at vente til den ene af jer står med en udd. kæresten er jo færdig ret hurtig

men uanset hvad du vælger så ved du jo at jeg støtter dig i dit valg   eller giver en hjælpende hånd hvis der er brug for det

Anmeld

18. juni 2010

karina1980

nynne-l skriver:

er der nogen der kender til det eller er der nogen der ved om det bare er en fase man skal over

men må nok lige nævne at du nok skal forvente et mindre møgfald af mor og `far` og at din anden søster bliver endnu mere jaloux,

tror bestemt ikke nogle af dem vil bryde sig om det, når jeg sådan lige tænker over det, og brormands kone vil nok hellere ikke,

ikke at de skal bestemme, men blot så du ikke forventer en hel masse, for tro mig af erfaring er der stor forskel på nr 1 og 2 i vores familie og medmindre du kommer til at vente tvillinger kan jeg vidst roligt sige at en bebs mere nu, nok nærmest vil blive ignorret af et par personer som jeg ved hvis opmærksomhed du gerne vil have,

men altså som tidligere nævnt jeg støtter dig uanset hvad, jeg drøner gerne med til det hele igen(vælger så nok en anden ståplads denne gang

blot husk at du ikke skal forvente samme respons som da du fik ham lækkermanden

Anmeld

18. juni 2010

Hvem?

nynne-l skriver:

Vi har det på nøjagtig på samme måde, da min dreng var 3 mdr sagde jeg til min mand at jeg inderligt gerne ville have en mere, selvom det havde været ufattelig hårdt at blive mor,  først var han lidt "aaargh...syntes du nu det skal være lige nu" men efter lidt omtanke var han med på ideen, og vupti nu venter vi os igen...

Af hensyn til folks reaktioner er jeg faktisk bedøvende ligeglad, de må mene hvad de nu end måtte mene, jeg tror bare vores børn får en utrolig stor glæde af hinanden og det ved jeg da fra mig selv, har en bror der kun er 13 mdr imellem, og det var/er helt fantastisk at vokse op med en og dele alting med.

Anmeld

18. juni 2010

nynne-l

karina1980 skriver:

nu kender jeg jer jo temmelig godt, og mit råd er i skal vente til i har en bedre økonomisk situation og til du selv evnt. har en udd.

pt står i jo begge uden udd. og derved reelt uden forsøger grundlag(ved godt i kan få KH) men hvad med at vente til den ene af jer står med en udd. kæresten er jo færdig ret hurtig

men uanset hvad du vælger så ved du jo at jeg støtter dig i dit valg   eller giver en hjælpende hånd hvis der er brug for det

synes så ikke at vi overhovedet har dårlig økonomisk situation men ja det ville være rart hvis manden kunne få sin uddanelse i hus og hvis det bare er det jeg skal vente på så gør det ikke så meget så som sagt er der jo ikke så længe til og synes det er forkert at jeg ikke må få flere børn før vores søster har fået så skal jeg jo vente 5 år

og det er lige mor, far og bror mands kone jeg snakker om de ville ikke kun ikke blive glad de ville hugge hovedet af mig og kan godt huske hvordan de var over for dig da du fik lille pigen

og er super glad for du støtter mig og du må godt få en anden plads næste gang

Anmeld

18. juni 2010

nynne-l

SanneBoe skriver:

Vi har det på nøjagtig på samme måde, da min dreng var 3 mdr sagde jeg til min mand at jeg inderligt gerne ville have en mere, selvom det havde været ufattelig hårdt at blive mor,  først var han lidt "aaargh...syntes du nu det skal være lige nu" men efter lidt omtanke var han med på ideen, og vupti nu venter vi os igen...

Af hensyn til folks reaktioner er jeg faktisk bedøvende ligeglad, de må mene hvad de nu end måtte mene, jeg tror bare vores børn får en utrolig stor glæde af hinanden og det ved jeg da fra mig selv, har en bror der kun er 13 mdr imellem, og det var/er helt fantastisk at vokse op med en og dele alting med.

nej hvor dejligt

og tror også de ville få vildt meget gavn af hinanden når de bliver store, min mand og hans bror er der 11 mdr. imellen og de er pot og pande de har et bånd som ingen andre forstår og det ville jeg da også godt kunne give mine børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.