er jeg helt forkert på den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.525 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

nynne-l

jeg ønsker mig helt vildt en lille en mere

men jeg har en på 4 mdr. og hvad ville folk ikke sige hvis jeg blev gravid igen

er der nogen der kender til det eller er der nogen der ved om det bare er en fase man skal over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Sisley

Jeg synes da bare du og din kæreste skal gøre det I har lyst til, men jeg ville personligt ikke orke at være gravid eller have et spædbarn igen så hurtigt.

Anmeld

18. juni 2010

vingummibamse

Tror bare det er en fase man skal over.. hehe

jeg havde de ivertifald også sådan...

Anmeld

18. juni 2010

Pige2009

Ha ha. Jeg havde det på samme måde Hvis I føler jer parate, så gør det!

K.h. Linda

Anmeld

18. juni 2010

nynne-l

uhh er glad for at der er andre der har haft det sådan

og synes selv vi er parate men ved ikke om jeg synes det er syndt for den lillle hvis han allerede skal have en bror eller søster

Anmeld

18. juni 2010

UngMor83

Go for it!!!!

Jeg har selv 2 hold pseudotwins, og var og er total ligeglad med hva folk siger og sagde...

Anmeld

18. juni 2010

klmf

Min svigerinde blev planlagt gravid med sit tredje barn, da nr.2 var fire måneder.... Hun strålede af lykke og jeg tænkte godt det ikke er mig! Nu er den lille så kommet og de er glade, men det er HÅRDT arbejde at have to så små (plus et børnehavebarn, der fylder 4 lige om lidt...). De har ikke fortrudt.

Gør hvad I har lyst og overskud til og så vær da noget så ligeglad med hvad andre mener 

Anmeld

18. juni 2010

L-Mortil3

Jeg tror det er en fase, men jeg tror så heller ikke den går over

Jeg har været skruk siden Liam var et par måneder, han er næsten 7 mdr, og jeg kunne da stadig godt snart tænke mig en bror eller søster

Hvis i føler jer klar, så synes jeg da så sandelig bare i skal igang

Jeg ved skisme ikke hvad folk vil sige, i min omgangskreds (læs forældre) bliver de ved at lægge ord i munden på os, "I skal da ikke lave en lillebor/søster før Liam er mindst 1½ år vel??"

Så hos dem ville det langt fra falde i god jord...

Anmeld

18. juni 2010

Low

Jeg synes altså at i skal gøre det hvis i virkelig gerne vil . Der er selvfølgelig en masse ting som lige skal tænkes igennem hvis i ikke allerede har gjort det

Anmeld

18. juni 2010

LIZO

jeg vil os ha en mere.. var jeg klar til efter 2 måneder.  men manden vil ikke ha flere..

men hvis i er klar så gør det da..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.