bamse hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Pige2009

Laura har altid sovet med bamser og helst over hovedet Jeg tror hun føler en slags tryghed ved det Hun har hele sengen fyldt med bamser.

Knus Linda

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Corn

foto på lærred skriver:

Gad vide om dem drenge får hedder "Theo" for min datter fik en magen til, og på patinetarmbåndet hed hun "Thea" Hun elsker den. Det er dog ikke en hun sover med, for det er en lille nusseklud kanin som hun har haft fra starten men sovet med siden hun var et halvt år. Hun skal have den hver aften lige så snart hun får sut. De tog hænger åben bart sammen. Mht isbjørnen Thea. Så tror min datter at isbjørne hedder "thea" så hver gang hun ser en isbjørn i tv eller i Zoo så siger hun stolt Thea

Ja drenge får Theo og piger får Thea... Det giver lidt diskutioner i bhv, for der er godt nok mange der har en isbjørn...

Og det er en genial ide Trygfonden har fået der. Fx elsker Anton at komme til ørelægen Sune, fordi det er Sune der gav ham Theo...

Og her hedder alle isbjørne også Theo

Anmeld

18. juni 2010

LinLin

Macaab skriver:

Ja drenge får Theo og piger får Thea... Det giver lidt diskutioner i bhv, for der er godt nok mange der har en isbjørn...

Og det er en genial ide Trygfonden har fået der. Fx elsker Anton at komme til ørelægen Sune, fordi det er Sune der gav ham Theo...

Og her hedder alle isbjørne også Theo

Vi fik da en Thea  - måske Theo var udsolgt... Men sød er den i hvert fald

Anmeld

18. juni 2010

Corn

Mor til David skriver:

Vi fik da en Thea  - måske Theo var udsolgt... Men sød er den i hvert fald

Måske udsolgt

Men ja, hamrende god ide. Anton elsker historien om, da han fik Theo... Så derfor er det altid vildt spændende at skulle til ørelæge

Anmeld

18. juni 2010

LinLin

Macaab skriver:

Måske udsolgt

Men ja, hamrende god ide. Anton elsker historien om, da han fik Theo... Så derfor er det altid vildt spændende at skulle til ørelæge

David kan så overhovedet ikke huske han fik sin - han var 1,4 år

Anmeld

18. juni 2010

Corn

Mor til David skriver:

David kan så overhovedet ikke huske han fik sin - han var 1,4 år

Anton var også omkring halvandet, men bare det er en god historie, så hopper han i med begge ben...

Ligesom når han ikke vil i seng, og man siger: hvem kommer først? hvilket får ungen til at spæne i seng

Anmeld

18. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Caroline86 skriver:

Hvornår begyndte Jeres børn at sove med bamser i sengen? Laura har en hel masse skønne bamser, men jeg tør ikke putte dem ned i sengen til hende... Jeg er bange for hun pludselig får fat i dem og lagt dem så hun ikke kan få vejret! Jeg synes det er lidt ærgeligt, for jeg vil jo gerne at hun skal lære at være rigtig glad for sine bamser, ligesom jeg selv har været for mine...

Nå, kom frisk: hvornår skal bamserne ned i sengen?

Knus Caroline

Astrid fik en bamse, der ligner en kat da hun blev født. Den strtede med at ligge oppe over hendes hovede i vuggen på sygehuset. derefter lå den samme sted i liften, men i en kort periode var den oppe af liften, fordi hun var lang i liften og så sku den helst ikke ligge ovenpå hendes ansigt.. Men nu er den tilbage og med over ALT og med mindst 3 sutter på

Anmeld

18. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LouiseVous skriver:

Astrid fik en bamse, der ligner en kat da hun blev født. Den strtede med at ligge oppe over hendes hovede i vuggen på sygehuset. derefter lå den samme sted i liften, men i en kort periode var den oppe af liften, fordi hun var lang i liften og så sku den helst ikke ligge ovenpå hendes ansigt.. Men nu er den tilbage og med over ALT og med mindst 3 sutter på

Ja, Laura har nemlig også fået en kanin (bamse) da hun blev født (tradition i familien) og den sad i fodenden af vuggen på hospitalet... Men jeg tør ikke have den i nærheden af hendes hoved endnu Tror måske jeg skal vente til jeg er 100% sikker på hun fjerner den igen hvis hun får den over næse og mund

Anmeld

18. juni 2010

luckas-mor

Caroline86 skriver:

Hvornår begyndte Jeres børn at sove med bamser i sengen? Laura har en hel masse skønne bamser, men jeg tør ikke putte dem ned i sengen til hende... Jeg er bange for hun pludselig får fat i dem og lagt dem så hun ikke kan få vejret! Jeg synes det er lidt ærgeligt, for jeg vil jo gerne at hun skal lære at være rigtig glad for sine bamser, ligesom jeg selv har været for mine...

Nå, kom frisk: hvornår skal bamserne ned i sengen?

Knus Caroline

hej. jeg har besluttet at vente til luckas skifter over til tremmeseng, for kurvesengen han bruger nu er ikke så stor så er bange for han får bamsen over hovedet..

kram natascha med luckas på 4mrd:O)

Anmeld

18. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
luckas-mor skriver:

hej. jeg har besluttet at vente til luckas skifter over til tremmeseng, for kurvesengen han bruger nu er ikke så stor så er bange for han får bamsen over hovedet..

kram natascha med luckas på 4mrd:O)

Laura er lige rykket over i tremmesengen (hun fylder 4 mdr. i dag), men hun er simpelthen den vildeste lille snurretop, så selv hvis vi satte den i fodenden ville jeg være bange for hun fik fat i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.