bamse hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er 2 år og 8 mdr. og han er for et par måneder siden begyndt for alvor, at sove med bamser. Han skal helst have 15 med ned i sin seng så man næsten ikke kan se ham og der er ikke en eneste af dem som han kan undvære.

Derudover har både Luka og Lina på snart 15 mdr. nusseklud som de begge sover med og bruger når de er trætte.

Kh. Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

M&F&C

Frederikke har haft små bamser til at stå rundt i sengekanten fra dag 1  - hun fik mange små søde bamser da hun kom til verden... hun har syntes det har været hyggeligt at have lidt at kigge på og pludre med  Har altid holdt meget øje med hende, når hun sover .... og har aldrig oplevet at hun har lagt med en bamse over hovedet .... hun har brugt nussekluden til at have helt oppe ved ansigtet  I starten af i år (da hun var ca. 18-19 måneder) tog vi i Build-a-bear og hun fik lov at vælge en bamse .... og det har været helt fantastisk - hun valgte en brun hund, som selvfølgelig straks blev navngivet "vov-vov" og den viger IKKE fra hendes side, den er med alle steder, undtagen i dagplejen - og hun sover med den (sammen med de små bamser hun fik i barselsgave, nussekluden og et par sutter)

Anmeld

18. juni 2010

KarinaIda

Ida har sovet med en bamse seinde hun var 1 døgn gammel!

Anmeld

18. juni 2010

Findusinde

Laura sover med Leo.. Og det har hun gjort siden hun var 4 mrd gammel.. Hun ville så gerne nulre mit hår når hun skulle sove, men da Thomas ikke har noget hår manglede han et subsitut.. Og det blev Leo.. En stor løve med dejlig blød manke.. Og den sover hun  med altid lige meget hvor.. Han skal bare være der.. Leo er en stor bamse, men ihh hvor hun elsker ham og elsker at nulre i hans manke når hun skal sove..

Anmeld

18. juni 2010

foto på lærred

Macaab skriver:

Anton begyndte først at bruge bamse da han var halvandet år og fik isbjørnen Theo i forbindelse med at han fik dræn... Den har så været trofast følgesvend et par år sammen med hans nusseklud, men nu har han helt droppet det. Han blev 3 i marts.

Den store har aldrig brugt bamse.

Gad vide om dem drenge får hedder "Theo" for min datter fik en magen til, og på patinetarmbåndet hed hun "Thea" Hun elsker den. Det er dog ikke en hun sover med, for det er en lille nusseklud kanin som hun har haft fra starten men sovet med siden hun var et halvt år. Hun skal have den hver aften lige så snart hun får sut. De tog hænger åben bart sammen. Mht isbjørnen Thea. Så tror min datter at isbjørne hedder "thea" så hver gang hun ser en isbjørn i tv eller i Zoo så siger hun stolt Thea

Anmeld

18. juni 2010

Lady Marion <3

foto på lærred skriver:

Gad vide om dem drenge får hedder "Theo" for min datter fik en magen til, og på patinetarmbåndet hed hun "Thea" Hun elsker den. Det er dog ikke en hun sover med, for det er en lille nusseklud kanin som hun har haft fra starten men sovet med siden hun var et halvt år. Hun skal have den hver aften lige så snart hun får sut. De tog hænger åben bart sammen. Mht isbjørnen Thea. Så tror min datter at isbjørne hedder "thea" så hver gang hun ser en isbjørn i tv eller i Zoo så siger hun stolt Thea

Årh hvor sødt ,   Vi er også de heldige ejere af en Theo

Anmeld

18. juni 2010

Vingummien

Caroline86 skriver:

Hvornår begyndte Jeres børn at sove med bamser i sengen? Laura har en hel masse skønne bamser, men jeg tør ikke putte dem ned i sengen til hende... Jeg er bange for hun pludselig får fat i dem og lagt dem så hun ikke kan få vejret! Jeg synes det er lidt ærgeligt, for jeg vil jo gerne at hun skal lære at være rigtig glad for sine bamser, ligesom jeg selv har været for mine...

Nå, kom frisk: hvornår skal bamserne ned i sengen?

Knus Caroline

Emil fik en bamse den dag han stoppede med sutteflaske, et par dage inden han blev et år

Anmeld

18. juni 2010

TbCp

Liva fik en lækker kaloo bamse i julegave da hun var 4 mdr.... den har fulgt hende lige siden

Anmeld

18. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

mathias sover med en blå elefant, den har han sovet med siden han var 3½ mdr og vil ikke undvære den..

Anmeld

18. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

jeg læste i en folder fra sundhedsplejersken at det var godt at ligge en bame sammen med sit bar hver gang det sku sove, så forbinder de den bamse med at nu skal de sove også sku det være nemmere at få dem til det og det virker bestemt her..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.