bamse hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.275 visninger
30 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvornår begyndte Jeres børn at sove med bamser i sengen? Laura har en hel masse skønne bamser, men jeg tør ikke putte dem ned i sengen til hende... Jeg er bange for hun pludselig får fat i dem og lagt dem så hun ikke kan få vejret! Jeg synes det er lidt ærgeligt, for jeg vil jo gerne at hun skal lære at være rigtig glad for sine bamser, ligesom jeg selv har været for mine...

Nå, kom frisk: hvornår skal bamserne ned i sengen?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Barbamama

Jeg er først lige begyndt på det. ELlers havde jeg også dårlige nerver over det. Og det er også først nu hun putter med dem. Hun er 11mdr

Anmeld

18. juni 2010

LinLin

Det bruger han (endnu?) ikke - er 3½ år...

Anmeld

18. juni 2010

MaleneG

Melissa bruger tildels bamse i sengen, men for det meste så ligger den oppe i hjørnet når hun sover, og fordi hun har det med at ligge stik modsat af hvordan hun faldt i søvn, så er jeg sikker på at den bamse ikke får lov til at blive liggende hen over ansigtet, hvis hun skulle få fat i den.

Anmeld

18. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MaleneG skriver:

Melissa bruger tildels bamse i sengen, men for det meste så ligger den oppe i hjørnet når hun sover, og fordi hun har det med at ligge stik modsat af hvordan hun faldt i søvn, så er jeg sikker på at den bamse ikke får lov til at blive liggende hen over ansigtet, hvis hun skulle få fat i den.

hehe... Laura er også begyndt at lege snurretop

Et eller andet sted ved jeg jo godt at hun nok skal få den væk fra hovedet hvis den skulle ligge forkert! Hun tager på stofbleer på og af hovedet i ét væk når hun ligger og leger.. hmm... Men alligevel

Anmeld

18. juni 2010

MaleneG

Caroline86 skriver:

hehe... Laura er også begyndt at lege snurretop

Et eller andet sted ved jeg jo godt at hun nok skal få den væk fra hovedet hvis den skulle ligge forkert! Hun tager på stofbleer på og af hovedet i ét væk når hun ligger og leger.. hmm... Men alligevel

hehe bare rolig, nogen aftener tjekker jeg hende da også lige, og fjerner tingene, fordi jeg så lige den dag skal være lidt mor dårlig :p

Anmeld

18. juni 2010

Bondepigen

Emma fik en dejlig lille blød, men fast bamse, da hun var 4 dage gammel og har sovet med den fra den dag. Ville dog ikke have turdet lade hende sove med større og alt for bløde bamser.

I dag kan hun IKKE undvære sin bamse Henning, når hun er ked eller skal putte. Han er bare så nusset efterhånden, men stadig dejlig!

Anmeld

18. juni 2010

Corn

Anton begyndte først at bruge bamse da han var halvandet år og fik isbjørnen Theo i forbindelse med at han fik dræn... Den har så været trofast følgesvend et par år sammen med hans nusseklud, men nu har han helt droppet det. Han blev 3 i marts.

Den store har aldrig brugt bamse.

Anmeld

18. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Caroline86 skriver:

Hvornår begyndte Jeres børn at sove med bamser i sengen? Laura har en hel masse skønne bamser, men jeg tør ikke putte dem ned i sengen til hende... Jeg er bange for hun pludselig får fat i dem og lagt dem så hun ikke kan få vejret! Jeg synes det er lidt ærgeligt, for jeg vil jo gerne at hun skal lære at være rigtig glad for sine bamser, ligesom jeg selv har været for mine...

Nå, kom frisk: hvornår skal bamserne ned i sengen?

Knus Caroline

Jeg husker faktisk ikke hvornår Mathilde begyndte at sove med sovedyr - hmmm, måske i en alder af 2-3 år? Men jeg har nu heller aldrig gået og tænkt det på samme måde som dig. Jeg har altid tænkt, at hvis hun på et tidspunkt selv synes det kunne være hyggeligt med en lille bamse i sengen om natten, så ville det være fint med mig. Men jeg har aldrig "opfordret" hende til det, da hun altid har haft sin stofble/klud at nusse med ved ansigtet..... Tja, det har hun så stadig i en alder af 5½ år

Men umiddelbart tænker jeg ikke der er nogen risiko ved at ligge en lille bamse ned til hende allerede på nuværende tidspunkt - hun er jo trods alt 4 mdr., og ville selv kunne rykke til det om ikke andet

Anmeld

18. juni 2010

LauraLW

Vilma har faktisk haft en bamse i sengen fra start af +/-.

Det er en lille kagemand-bamse, som startede med at være sutte-holder-assistent. Hun skal i forvejen have hendes stofbleer oppe ved hovedet, og hun namser rundt med dem hele tiden, så de ligger aldrig hvor de startede med at ligge.

Laura

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.