Caroline86 skriver:
Hvornår begyndte Jeres børn at sove med bamser i sengen? Laura har en hel masse skønne bamser, men jeg tør ikke putte dem ned i sengen til hende... Jeg er bange for hun pludselig får fat i dem og lagt dem så hun ikke kan få vejret!
Jeg synes det er lidt ærgeligt, for jeg vil jo gerne at hun skal lære at være rigtig glad for sine bamser, ligesom jeg selv har været for mine... 
Nå, kom frisk: hvornår skal bamserne ned i sengen?
Knus Caroline
Jeg husker faktisk ikke hvornår Mathilde begyndte at sove med sovedyr - hmmm, måske i en alder af 2-3 år? Men jeg har nu heller aldrig gået og tænkt det på samme måde som dig. Jeg har altid tænkt, at hvis hun på et tidspunkt selv synes det kunne være hyggeligt med en lille bamse i sengen om natten, så ville det være fint med mig. Men jeg har aldrig "opfordret" hende til det, da hun altid har haft sin stofble/klud at nusse med ved ansigtet..... Tja, det har hun så stadig i en alder af 5½ år
Men umiddelbart tænker jeg ikke der er nogen risiko ved at ligge en lille bamse ned til hende allerede på nuværende tidspunkt - hun er jo trods alt 4 mdr., og ville selv kunne rykke til det om ikke andet
Anmeld