Lullaby: jeg er skam glad på hendes vejne, det er slet ikke det... Årh, det er altså svært at forklare.. Syntes heller ikke det er snyd.. Vil ikke sige det er mig der har trådt i spinaten, da jeg som sagt har undskyldt, at det blev misforstået... Hun har været af samme mening som mig, lige indtil hun blev gravid, med at 14 dage inde i en graviditet, skal man nok lige vente en dag eller 2 mere.. Der er pointen i det hele og ikke det at hun er gravid... Det var for hendes eget bedste, jeg var bekymret, kunne man ikke lige se det var falsk positiv, eller der skete noget, efter man havde annonceret til hele verden.. 
MissLea: tror mit svar ovenover passer på dit indlæg også, uden at pensle for meget i det hele.. Og, som jeg kan sige igen, har jeg ikke sagt på noget tidspunkt jeg ikke var glad på hendes vejne for det er jeg
DK: Altså, det kan også være det hele lyder mærkeligt på skrift.. men, nej, jeg ville godt kunne have forstået hende, hvis hun havde reageret som jeg gjorde... Kan ikke sige det nok, er ikke jaloux, det er ikke det , som det handler om...
Tror bare hele indlægget er blevet misforstået, da det er blevet tolket helt forkert.. 
Og så vil jeg sige, hvis man ikke kan være ærlig overfor sin søster, som har været/er i akkurat samme båd som en selv... Ja, så er der noget galt..
Tropez - Roenlund: Tropez kender jeg privat, og kender hele situationen, med hendes lillebror... En umoden knægt, som har dummet sig i sine yngre år, og derfor er det meget storesøster agtigt, af Tropez, at sige han skal så koldt vand i blodet, det har intet at gøre med hun ikke ønsker han skal være far, for selvfølgelig skal han det... Når han er blevet mere voksen
Det er ikke at fratage hans drøm, men at varetage hans eget bedste... Så vi ikke får flere børn i verden, der ikke bliver passet ordentligt på.
Tror bare jeg stpper her, for det er kørt af sporet, og den oprindelige mening med indlægget, er blevet misforstået... Jeg er ikke jaloux, jeg føler mig ikke snydt, og jeg glæder mig til at blive moster...