Er jeg urimelig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Forståeligt ...  Jeg ville også blive irriteret.
Du giver ham for det første pladsen i hverdagen til og have en del ekstra timer end en normal fuldtidsarbejder...
Så synes jeg godt du kan tillade dig og spørge om ikk han måske li ku undvære det bare en uge for familiens skyld og bare sig som det er, at du er skuffet og gal over du føler det vigtigere.

Nogen gange skal man vende hele indersiden og sjælen ud til de mænd før de forstår os hihi

Hi hi sagde faktisk i går aftes at jeg altid ville priotere min familie frem for mit job , uanset hvilket job jeg fik og at jeg virkelig syntes det var for dårligt  + At jeg ikke syntes 38000 svarede til en direktør løn i forvejen ,,   Hi hi gal som jeg kan blive ,,, Når men alt lortet til hans tlf lå herhjemme i morges om han havde glemt det vides ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Men hvad vile du personligt bruge dine arb. mails til når du var på ferie , hvis ikke det var meningen at du ville reagere på dem ??

hvis jeg var direktør, så tror jeg ikke jeg ville bruge dem til andet end lige at følge lidt med...

Anmeld

17. juni 2010

Lou87

Anonym skriver:

Hi hi sagde faktisk i går aftes at jeg altid ville priotere min familie frem for mit job , uanset hvilket job jeg fik og at jeg virkelig syntes det var for dårligt  + At jeg ikke syntes 38000 svarede til en direktør løn i forvejen ,,   Hi hi gal som jeg kan blive ,,, Når men alt lortet til hans tlf lå herhjemme i morges om han havde glemt det vides ikke

Hehe ellers har han måske bare ikk turdet tage den med i frygt for mere af din galskab *ggg* sådan  De mænd er altså selv uden om nogen gange at vi blir hysteriske.. hehe

Anmeld

17. juni 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Hehe ellers har han måske bare ikk turdet tage den med i frygt for mere af din galskab *ggg* sådan  De mænd er altså selv uden om nogen gange at vi blir hysteriske.. hehe

Hi hi ja det er deres egen skyld ,, og altid dagen efter bliver jeg i tvivl om jeg nu har været for åndsvag

Anmeld

17. juni 2010

TbCp

Uha den er lidt svær
Måske jeg finder mig i for meget herhjemme.... min mand har eget IT-selskab, han er kun sig selv, og her er det arbejde døgnet rundt alle ugens 7 dage hvis det er nødvendigt... også hvis det er i ferien, på fødselsdage, juleaften osv....
Sådan er det bare her og det har vi lært at leve med...

Jeg ser egentlig ikke det store problem i det, da vi sagtens kan afsætte 1 time eller 2 til den slags når vi er på ferie.

Og da din mand er direktør følger der jo et stort ansvar med.... så et eller andet sted synes jeg faktisk det er ok at han gerne vil tjekke mail, så han ikke er for meget bagud når han komme tilbage efter ferien.

Anmeld

17. juni 2010

Lou87

Anonym skriver:

Hi hi ja det er deres egen skyld ,, og altid dagen efter bliver jeg i tvivl om jeg nu har været for åndsvag

Self overreagerer vi også nogle gange... Men det er sku da også kun fordi man nogen gange er nødt til og sige tingene 10 gange inden den glider ind... !! Så er vi jo ved og blive mentalt ustabile til sidst og tror vi er gået i hak ligesom en plade...

Anmeld

17. juni 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Self overreagerer vi også nogle gange... Men det er sku da også kun fordi man nogen gange er nødt til og sige tingene 10 gange inden den glider ind... !! Så er vi jo ved og blive mentalt ustabile til sidst og tror vi er gået i hak ligesom en plade...

Griner   Altså vil du høre en hemmelighed  

Shhh ,,, Jeg tror altså seriøst ikke vi er nemme at leve med os kvinder    Hold op hvor kan jeg ind i mellem modsige mig selv   Bare for at være irriterende tror jeg ,,,

Anmeld

17. juni 2010

Lou87

Anonym skriver:

Griner   Altså vil du høre en hemmelighed  

Shhh ,,, Jeg tror altså seriøst ikke vi er nemme at leve med os kvinder    Hold op hvor kan jeg ind i mellem modsige mig selv   Bare for at være irriterende tror jeg ,,,

Ja det må hellere forblive i shhhh ... for hvis først vi indrømmer det overfor mændende, så er løbet kørt *ggg*

Tror alle kommer til og modsige sig selv i pressede situationer, og det kan det hurtigt blive i en diskussion eller lign... Tror nogle gange man bare er lidt for stolt og vil ha ret haha.

Vi kvinder er bestemt ikk nemme og leve med, men det er de sku heller ikk... *ggg* Så muligvis er vi hysteriske, men de er sku også selv tit og ofte udenom det... Jeg ved ikk hvor mange gange jeg har prøvet at kæresten faktisk "gjorde/sagde noget" som han godt vidste var gal når det var... HVORFOR gør de det så, når de ved fru suresen kommer op i os ? haha

Anmeld

17. juni 2010

Marco2

Vil ikke sige du er gal på den, men mene du måske tager sorgerne på forskud.

Fordi din mand installerer noget på sin mobil, så han har mulighede for at tjekke mails, er det jo ikke ensbetydende med at han kommer til at hænge over sine mail 24/7 mens I er på ferie. Mon ikke også han har brug for - og lyst - til at holde noget ferie?

Så jeg forstår ikke at der allerede, inden I er taget afsted, skal skabes en konflikt over noget der måske kommer til at ske på jeres ferie.

Du skriver at han er direktør og derfor har han jo et ansvar for virksomheden. Og jeg forstår da godt at han ikke ønsker at være fuldtændig afskåret fra driften mens I er væk. 

Så afvent og se om der overhovedet opstår et problem med det, og så tag en stille og konstruktiv snak med ham nede på ferien hvis du synes tiden bliver brugt forkert, i forhold til hvad du synes. Synes absoult ikke der er grund til at blive sur. 

Håber I får en god ferie.

AG

Anmeld

17. juni 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Ja det må hellere forblive i shhhh ... for hvis først vi indrømmer det overfor mændende, så er løbet kørt *ggg*

Tror alle kommer til og modsige sig selv i pressede situationer, og det kan det hurtigt blive i en diskussion eller lign... Tror nogle gange man bare er lidt for stolt og vil ha ret haha.

Vi kvinder er bestemt ikk nemme og leve med, men det er de sku heller ikk... *ggg* Så muligvis er vi hysteriske, men de er sku også selv tit og ofte udenom det... Jeg ved ikk hvor mange gange jeg har prøvet at kæresten faktisk "gjorde/sagde noget" som han godt vidste var gal når det var... HVORFOR gør de det så, når de ved fru suresen kommer op i os ? haha

Det har du ret i , mænd gør tit ting de ved vi bliver gale over   Måske de kan lide det tænker jeg ???  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.