Min mand er direktør for et meget lille firma , Han arbejder 50 timer om ugen ca . Lønnen pr md er 38000 kr før skat , Nu skal vi til at på ferie og han begynder at skulle finde alt muligt crap til sin tlf som han skulle have med på arbejde i morgen . Jeg spørger hvad han dog skal bruge alt det til og han siger at han vil sætte sin mail på jobbet op på sin mobil så han kan læse sine mails ,,
Jeg spørger øhh hvorfor ?? Der er vel ingen grund til at skulle læse dem udenfor arb . tid , det får du jo ikke løn for og jeg tror han tænker på vi skal afsted på ferie og han vil kunne tjekke sine mails når vi er væk
Jeg sagde hva fanden vil du gøre det for ? Du får jo intet ud af at tjekke mails uden at reagere på dem , så har du også tænkt dig at svare på mails og ringe rundt i din ferie ? Det syntes jeg ikke din løn er værd , helt ærligt
Sølle 38000 som giver 22000 når skatten er trukket , Er det det værd ??? At man ikke engang kan være væk fra sit job en uge og ikke kan priotere sin familie ,,, Grrr er det mig der er gal på den ??
Anmeld