Barsel og bachelor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

oo

Mettemus skriver:

Tak tak! Ja man får nogle tidlige milepæle på den måde. Er i dag 10+0 som også af en eller anden grund er "stort" for mig - ved ikke hvorfor, der er jo ikke sket noget særligt.

Endnu engang tillykke med den nye titel - glæder mig til at følge trop om præcis en uge!

aj altså, hvis vi ikke var gravide, så skulle vi jo næsten tage ud og få en sjus

jeg havde en milepæl der hed 9+0 for så langt kom det ikke første gang. der er en masse bittesmå og for så vidt ubetydelige ting, der bare betyder en hel masse under graviditeten. og man skal bare have lov til at fejre dem allesammen - også selvom der er nogen der ikke fatter hvad det drejer sig om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

NoName

Tjuhl skriver:

ja, der blir bygget rede for alle pengene....vi er vist også tidligt færdige med at være klar, men det er nu bare rarest at få det hele gjort mens Søren har sommerferie sammen med mig, så kan vi være to om det

ihhh det er så hyggeligt...

Her lavede vi også værelset da Jesper havde ferie, så var det ordnet, nu går jeg så og hygger med at bage kage og lave mad til fryseren, så det er nemt når man f.eks en dag kl 3 om eftermiddagen står med en skrigende baby med en lorte ble, gylp ned af ryggen og ikke har nået at være i bad endnu... åhhh dejlige tider man går i møde...

Anmeld

17. juni 2010

oo

noname skriver:

ihhh det er så hyggeligt...

Her lavede vi også værelset da Jesper havde ferie, så var det ordnet, nu går jeg så og hygger med at bage kage og lave mad til fryseren, så det er nemt når man f.eks en dag kl 3 om eftermiddagen står med en skrigende baby med en lorte ble, gylp ned af ryggen og ikke har nået at være i bad endnu... åhhh dejlige tider man går i møde...

jep, det er også min plan at lave mad til fryseren osv, så er man bare ultra-mega-kodyl-KLAR når oktober kommer - også hvis det blir en skrigabe der kommer ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.