Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lillespurv19 skriver: du ser dejlig ud med mavse og herlig solskin God barsel!
du ser dejlig ud med mavse og herlig solskin God barsel!
tark ja, solen har skinnet helt vildt hele dagen - ikke voldsomt rart at køre i bil, men når man først nåede hjem, så var det jo lækkert
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Tillykke med både dit fine 7 tal og din barsel...NYD DET!!! Det er skønt at have den tid for sig selv..den kommer ALDRIG igen Det er faneme flot at du kun har taget 1 kg på og du ser dejlig ud meden flot flot mave
Tillykke med både dit fine 7 tal og din barsel...NYD DET!!! Det er skønt at have den tid for sig selv..den kommer ALDRIG igen
Det er faneme flot at du kun har taget 1 kg på og du ser dejlig ud meden flot flot mave
jae, jeg havde jo lidt ekstra kuffert da graviditeten startede, så jeg regner med det er derfor jeg NYDER virkelig tanken om, at det bare er fokuseret tid med vores barn nu. jeg behøver ikke få dårlig samvittighed over at jeg glor på babyting, og når jeg læser om fødsler er det ikke bare overspringshandlinger - det er research jeg sagde til babyen tidligere "nu skal vi bare tage den heeeeelt med ro og lære hinanden at kende" og straks sprang den rundt - og har gjort det lige siden, så jeg er vist ikke den eneste der er glad
Munder skriver: Stort tillykke med det fine 7-tal. Hvor er du fin gravid. Noget helt andet. Hold op, hvor dit hår vokser hurtigt. Kan da huske, at det ikke er så længe siden du klippede det hele af
Stort tillykke med det fine 7-tal.
Hvor er du fin gravid.
Noget helt andet. Hold op, hvor dit hår vokser hurtigt. Kan da huske, at det ikke er så længe siden du klippede det hele af
tak tak! ja, jeg klippede det af i november, så deeeet det har altid vokset stærkt, men der er ligesom kommet turbo på under graviditeten. Søren er nu meget godt tilfreds, han var ikke ret glad for "pagen"
Sofia skriver: Tillykke - det må være så fedt!! Der er nu ikke noget som at få den bachelor titel i hus! Og jeg kan forestille mig at det er endnu mere himmelsk, når man så også er gravid og har barsel
Tillykke - det må være så fedt!! Der er nu ikke noget som at få den bachelor titel i hus! Og jeg kan forestille mig at det er endnu mere himmelsk, når man så også er gravid og har barsel
tark! ja det er en virkelig guddommelig kombination med bachelor OG barsel
Mor til David skriver: Sikke da en dejlig lang "for"-barsel du får Jeg går fra om 3½ uge (lige inkl 4 dages ferie); så er jeg 32+0 - nøj jeg glæder mig
Sikke da en dejlig lang "for"-barsel du får
Jeg går fra om 3½ uge (lige inkl 4 dages ferie); så er jeg 32+0 - nøj jeg glæder mig
jep! det hedder jo strengt taget sommerferie fra nu og til 1. september og så barsel derfra, men altsåeeeee....jeg har jo FRI fra nu af og indtil september 2011, så jeg kalder det bare barsel (så ved folk også at jeg er GRAVID og ikke bare sommerfed )
Mettemus skriver: Tillykke med det hele! Flot med en 7er Hvor dejligt at kunne fejre barsel og ferie på sådan en dejlig solskinsdag! I øvrigt ser du stadig skøn ud - det klær dig med mave på!
Tillykke med det hele! Flot med en 7er Hvor dejligt at kunne fejre barsel og ferie på sådan en dejlig solskinsdag!
I øvrigt ser du stadig skøn ud - det klær dig med mave på!
tak og tillykke med vandrejournalen!! det er da røget henover hovedet på mig, men det er jo faktisk også en ret stor milepæl!! synes jeg i hvert fald, når man har prøvet IKKE at nå dertil før, du ved
Riksen skriver: Tillykke, Fru Bachelor! Hvor skønt! Og hvor ser du flot ud!
Tillykke, Fru Bachelor! Hvor skønt!
Og hvor ser du flot ud!
tak tak
noname skriver: Truuuuuut og tillykke med din eksamen, det flotte 7 tal og ikke mindst din barsel... weeehuuuu skønt med barsel, så kan du rigtig gå og hygge dig og bygge rede og gøre klar (så godt man kan) Tillykke igen knus fra Majken 34+0 - der har været på ferie/barsel siden 15. maj
Truuuuuut og tillykke med din eksamen, det flotte 7 tal og ikke mindst din barsel...
weeehuuuu skønt med barsel, så kan du rigtig gå og hygge dig og bygge rede og gøre klar (så godt man kan)
Tillykke igen
knus fra Majken 34+0 - der har været på ferie/barsel siden 15. maj
ja, der blir bygget rede for alle pengene....vi er vist også tidligt færdige med at være klar, men det er nu bare rarest at få det hele gjort mens Søren har sommerferie sammen med mig, så kan vi være to om det
VNB skriver: STORT tillykke med både eksamen og barsel! Det er da virkelig ved at komme tæt på nu hva? Når man sådan kan sige "jeg er jo gået på barsel!" hihihi og hvor ser du yndig ud med stor mave i solskins vejr! knus
STORT tillykke med både eksamen og barsel!
Det er da virkelig ved at komme tæt på nu hva? Når man sådan kan sige "jeg er jo gået på barsel!" hihihi
og hvor ser du yndig ud med stor mave i solskins vejr!
knus
haha, ja, jeg sir det også med sådan en rigtig vigtig mine når det er: "nej MIG, JEG er på barsel, høm høm"
Tjuhl skriver: tak og tillykke med vandrejournalen!! det er da røget henover hovedet på mig, men det er jo faktisk også en ret stor milepæl!! synes jeg i hvert fald, når man har prøvet IKKE at nå dertil før, du ved
Tak tak! Ja man får nogle tidlige milepæle på den måde. Er i dag 10+0 som også af en eller anden grund er "stort" for mig - ved ikke hvorfor, der er jo ikke sket noget særligt.
Endnu engang tillykke med den nye titel - glæder mig til at følge trop om præcis en uge!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128