Barsel og bachelor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

oo

SÅ! for satan da! nu er min barsel startet - idag klokken 14:00, og den blev skudt igang med et 7 tal, så jeg var ganske godt tilfreds da vi kørte fra universitetet (jeg var nervøs for overhovedet at bestå)  samtidig er jeg - egentlig - blevet bachelor...eller bachelorette? jeg mangler eet fag på min bachelordel (som jeg ikke kunne gå til eksamen i da jeg var indlagt med GUL'en da det var), hvilket jeg har fået dispensation til at tage når jeg starter på min kandidat efter barslen slutter i september 2011. så ja...egentlig bachelor, Bachelor i Litteraturvidenskab med tilvalg i Historie og lige NU kan jeg glæde mig over, at den næste eksamen ligger i december 2011, der er læææææææææææææænge til!!!!

idag er jeg også 23+0....det må betyde at jeg er i (4-8-12-16-20-24) 6. måned  det er MEGET gravid (jeg har taget mit 1 kg på i denne uge!!). og det føles også som meget gravid, især i det her vejr! men Søren var så sød at invitere mig ned på havnen til en gammeldags isvaffel i solskinnet, for at fejre det hele, så jeg skal ikke klage.

jeg fik lige taget et billede ude i gården for lidt siden. Søren begyndte at spørge mig om en pose der lå på bagsædet - som han under ingen omstændigheder måtte kigge i (fødselsdagsgave) - lige akkurat som timeren på kameraet gik igang med at tælle , derfor det sure fjæs

og nedenunder et endnu surerererere fjæs fra min husbond, der lige havde sagt, at han ikke ville have taget billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Koen.

du ser dejlig ud med mavse og herlig solskin God barsel!

Anmeld

16. juni 2010

dorthemus

Tillykke med både dit fine 7 tal og din barsel...NYD DET!!! Det er skønt at have den tid for sig selv..den kommer ALDRIG igen

Det er faneme flot at du kun har taget 1 kg på og du ser dejlig ud meden flot flot mave

Anmeld

16. juni 2010

Munder

Stort tillykke med det fine 7-tal.

Hvor er du fin gravid.

Noget helt andet. Hold op, hvor dit hår vokser hurtigt. Kan da huske, at det ikke er så længe siden du klippede det hele af

Anmeld

16. juni 2010

Sofia

Tillykke - det må være så fedt!! Der er nu ikke noget som at få den bachelor titel i hus! Og jeg kan forestille mig at det er endnu mere himmelsk, når man så også er gravid og har barsel

Anmeld

16. juni 2010

LinLin

Sikke da en dejlig lang "for"-barsel du får

Jeg går fra om 3½ uge (lige inkl 4 dages ferie); så er jeg 32+0 - nøj jeg glæder mig

Anmeld

16. juni 2010

Mettemus

Tillykke med det hele! Flot med en 7er Hvor dejligt at kunne fejre barsel og ferie på sådan en dejlig solskinsdag!

I øvrigt ser du stadig skøn ud - det klær dig med mave på!

Anmeld

16. juni 2010

Riksen

Tillykke, Fru Bachelor! Hvor skønt!

Og hvor ser du flot ud!

Anmeld

16. juni 2010

NoName

Truuuuuut og tillykke med din eksamen, det flotte 7 tal og ikke mindst din barsel...

weeehuuuu skønt med barsel, så kan du rigtig gå og hygge dig og bygge rede og gøre klar (så godt man kan)

Tillykke igen

knus fra Majken 34+0 - der har været på ferie/barsel siden 15. maj

Anmeld

16. juni 2010

VNB

STORT tillykke med både eksamen og barsel!

Det er da virkelig ved at komme tæt på nu hva? Når man sådan kan sige "jeg er jo gået på barsel!" hihihi

og hvor ser du yndig ud med stor mave i solskins vejr!

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.