Barsel og bachelor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

en lille dreng! det blev lige meget virkeligt da du skrev det

Øh har jeg misset noget? Har I fået kønnet afvide alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

oo

Rosa skriver:

Tillykke Fru Bac.!!!

Med bacheloren, karakteren, graviditeten, den smuuuuuukke runde mave, barselsstarten, isvaflen og den surmulende husbond - du er en lykkens pam juhl-efis

7 er drømmekarakteren herhjemme!!! Håber du får en skøn (og fortsat tungere) sommer!!!

Luuuv

Rosa

tark tark  det er en RET god dag idag med alle de ting på listen OG solskin

Anmeld

17. juni 2010

oo

Rosa skriver:

Øh har jeg misset noget? Har I fået kønnet afvide alligevel?

nejnej, vi ved det ikke, det er bare at ALLE siger pige, inklusiv Søren, men Trine fra NS har hele tiden sagt jeg ville få min dreng først (hun har haft besøg af mine alfebørn i søvne) og Karo siger det samme, så det er meget spændende!

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

nejnej, vi ved det ikke, det er bare at ALLE siger pige, inklusiv Søren, men Trine fra NS har hele tiden sagt jeg ville få min dreng først (hun har haft besøg af mine alfebørn i søvne) og Karo siger det samme, så det er meget spændende!

Ahhh OOOKAY!!! Så er frk. Ammehjerne med Det bliver så spændende - hvad tror du selv det bli'r??

Anmeld

17. juni 2010

oo

Rosa skriver:

Ahhh OOOKAY!!! Så er frk. Ammehjerne med Det bliver så spændende - hvad tror du selv det bli'r??

jeg er ret meget delt i to. jeg drømte at jeg fødte en lille pige omkring det tidspunkt hvor jeg rent faktisk blev gravid - da vidste jeg det jo bare ikke. og alle de drømme jeg har haft om fødslen (hvilket er en del faktisk), føder jeg en pige... men jeg har hele tiden sagt det blev en dreng. gok! så jeg ved ikke overhovedet!

det blir i hvert fald en natteravn, er jeg bange for. i maven sover man til klokken 10-11 stykker men leger til lidt efter midnat  og mor er udpræget A-menneske, så det skal nok gå glat

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg er ret meget delt i to. jeg drømte at jeg fødte en lille pige omkring det tidspunkt hvor jeg rent faktisk blev gravid - da vidste jeg det jo bare ikke. og alle de drømme jeg har haft om fødslen (hvilket er en del faktisk), føder jeg en pige... men jeg har hele tiden sagt det blev en dreng. gok! så jeg ved ikke overhovedet!

det blir i hvert fald en natteravn, er jeg bange for. i maven sover man til klokken 10-11 stykker men leger til lidt efter midnat  og mor er udpræget A-menneske, så det skal nok gå glat

Uhh sådan var det også her - jeg fik ofte ikke sovero før kl 2 om natten fordi han bare moslede rundt derinde Og fuldstændigt himmelråbende naivt tænkte jeg "ihh det bliver skønt når jeg ikke længere er gravid så jeg kan gå tidligt i seng og få sovet - HA!!!! Hvad tænkte jeg på?! Snak om urealistiske forventninger

Men det er nu immervæk skønt aldrig at være i tvivl om at der er gang i den derinde...

Anmeld

17. juni 2010

lion

Rigtige mange gange tillykke med 7 tallet hvor erv det bare flot og tillykke med din bac.

Dejligt med barsel især i denne varme, der er det ikk sjvot at være gravid.

Jeg synes du er sej at du fik indhentet 2 fag du var bagud.

Hvor er du flot gravid. skøn mand du hat.Jeg vil sige dette, med Cassandra tog jeg på, på det meste af kroppen(lår, numse, mave) Med Julius var det kun på maven.

Anmeld

17. juni 2010

mifune

Hi hi, hvor er I søde trods sure fjes Tillykke med eksamen, det er pisse godt gået! Jeg blev nødt til at udsette min eksamen et år, fordi jeg har været så meget sygemeldt det her semester

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.