Barsel og bachelor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
27 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

oo

SÅ! for satan da! nu er min barsel startet - idag klokken 14:00, og den blev skudt igang med et 7 tal, så jeg var ganske godt tilfreds da vi kørte fra universitetet (jeg var nervøs for overhovedet at bestå)  samtidig er jeg - egentlig - blevet bachelor...eller bachelorette? jeg mangler eet fag på min bachelordel (som jeg ikke kunne gå til eksamen i da jeg var indlagt med GUL'en da det var), hvilket jeg har fået dispensation til at tage når jeg starter på min kandidat efter barslen slutter i september 2011. så ja...egentlig bachelor, Bachelor i Litteraturvidenskab med tilvalg i Historie og lige NU kan jeg glæde mig over, at den næste eksamen ligger i december 2011, der er læææææææææææææænge til!!!!

idag er jeg også 23+0....det må betyde at jeg er i (4-8-12-16-20-24) 6. måned  det er MEGET gravid (jeg har taget mit 1 kg på i denne uge!!). og det føles også som meget gravid, især i det her vejr! men Søren var så sød at invitere mig ned på havnen til en gammeldags isvaffel i solskinnet, for at fejre det hele, så jeg skal ikke klage.

jeg fik lige taget et billede ude i gården for lidt siden. Søren begyndte at spørge mig om en pose der lå på bagsædet - som han under ingen omstændigheder måtte kigge i (fødselsdagsgave) - lige akkurat som timeren på kameraet gik igang med at tælle , derfor det sure fjæs

og nedenunder et endnu surerererere fjæs fra min husbond, der lige havde sagt, at han ikke ville have taget billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

TbCp

Sådan! Godt gået Trine!!!!

Og SÅ er det barsel! Fantastisk!

Anmeld

16. juni 2010

anna-jonas

Super, Trine................så skal der ruges, på økobaby. Fedt at kunne se frem til en så lang friperiode, ikke???

Du fylder godt til efterhånden, der på mavsi, hva'?? Smuk, er du nu uanset om du er glad eller sur.

Anmeld

16. juni 2010

oo

TbCp skriver:

Sådan! Godt gået Trine!!!!

Og SÅ er det barsel! Fantastisk!

taaark! Søren har sagt omkring 150 gange at han var SÅ stolt og glad på mine vegne. og lige da jeg kom ud med karakteren sagde han "og babyen er MEGET stolt af sin mor!" og så var jeg jo ved at hyle. den var nok mest bare lettet over at stressen aftog!!

Anmeld

16. juni 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Super, Trine................så skal der ruges, på økobaby. Fedt at kunne se frem til en så lang friperiode, ikke???

Du fylder godt til efterhånden, der på mavsi, hva'?? Smuk, er du nu uanset om du er glad eller sur.

megafedt! jeg har et hav af bøger jeg skal have læst inden oktober (jeg bilder mig stadig ind, at det ER muligt at læse bøger samtidig med man har et spædbarn, men min veninde var lidt ved at dø af grin da jeg sagde det, såe!)

ja, jeg er bestemt ikke lille! gulvet er pludselig meget meget langt væk (med mindre man ligger ned, så er det oprejst stilling der er meget langt væk), og jeg er endda kun 160

Anmeld

16. juni 2010

otlitrom

Tillykke med det hele. Bestået eksamen, bachelorgrad OG barsel! Dét er altså en super god kombi!

Du ser smuk ud, og det ene kg er simpelthen SÅ godt klaret. Jeg kommer ikke til at gøre dig kunsten efter, når jeg engang har en indflytter!

En kæmpe krammer fra de regnfulde øer!

Anmeld

16. juni 2010

oo

kitty skriver:

Tillykke med det hele. Bestået eksamen, bachelorgrad OG barsel! Dét er altså en super god kombi!

Du ser smuk ud, og det ene kg er simpelthen SÅ godt klaret. Jeg kommer ikke til at gøre dig kunsten efter, når jeg engang har en indflytter!

En kæmpe krammer fra de regnfulde øer!

kooooooooooooooooooooom hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem, missekat!!!!!!

og tak og tak, ja en ret lækker kombi når nu man skal have én

Anmeld

16. juni 2010

S-anne

Tjuhl skriver:

megafedt! jeg har et hav af bøger jeg skal have læst inden oktober (jeg bilder mig stadig ind, at det ER muligt at læse bøger samtidig med man har et spædbarn, men min veninde var lidt ved at dø af grin da jeg sagde det, såe!)

ja, jeg er bestemt ikke lille! gulvet er pludselig meget meget langt væk (med mindre man ligger ned, så er det oprejst stilling der er meget langt væk), og jeg er endda kun 160

Tillykke med 7-tallet - det må være dejligt med velfortjent sommerferie (og barsel)

Med hensyn til bog-læsning så er det da mens du ammer du skal læse de bøger. Jeg fik i hvert fald pløjet mig gennem 3x Stieg Larson mens lillemanden fik sig lidt mælk og en lur

Anmeld

16. juni 2010

oo

SanneDS skriver:

Tillykke med 7-tallet - det må være dejligt med velfortjent sommerferie (og barsel)

Med hensyn til bog-læsning så er det da mens du ammer du skal læse de bøger. Jeg fik i hvert fald pløjet mig gennem 3x Stieg Larson mens lillemanden fik sig lidt mælk og en lur

aha!! tak for tippet, det blir dog et flaskebarn, men det kan måske gå alligevel

Anmeld

16. juni 2010

Jules

Hvor lækkert Trine :) Sagde der nok skulle blive rettet op :)

Super super flot altså:)

Og sikke maven klær dig :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.