SÅ! for satan da! nu er min barsel startet - idag klokken 14:00, og den blev skudt igang med et 7 tal, så jeg var ganske godt tilfreds da vi kørte fra universitetet (jeg var nervøs for overhovedet at bestå)
samtidig er jeg - egentlig - blevet bachelor...eller bachelorette?
jeg mangler eet fag på min bachelordel (som jeg ikke kunne gå til eksamen i da jeg var indlagt med GUL'en da det var), hvilket jeg har fået dispensation til at tage når jeg starter på min kandidat efter barslen slutter i september 2011. så ja...egentlig bachelor, Bachelor i Litteraturvidenskab med tilvalg i Historie
og lige NU kan jeg glæde mig over, at den næste eksamen ligger i december 2011, der er læææææææææææææænge til!!!!
idag er jeg også 23+0....det må betyde at jeg er i (4-8-12-16-20-24) 6. måned
det er MEGET gravid (jeg har taget mit 1 kg på i denne uge!!). og det føles også som meget gravid, især i det her vejr! men Søren var så sød at invitere mig ned på havnen til en gammeldags isvaffel i solskinnet, for at fejre det hele, så jeg skal ikke klage.
jeg fik lige taget et billede ude i gården for lidt siden. Søren begyndte at spørge mig om en pose der lå på bagsædet - som han under ingen omstændigheder måtte kigge i (fødselsdagsgave) - lige akkurat som timeren på kameraet gik igang med at tælle
, derfor det sure fjæs 
og nedenunder et endnu surerererere fjæs fra min husbond, der lige havde sagt, at han ikke ville have taget billede 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld