Barsel og bachelor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

S-anne

Tjuhl skriver:

aha!! tak for tippet, det blir dog et flaskebarn, men det kan måske gå alligevel

ja da. Det skal da ikke komme an på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Karo

Stor tillykke med en veloverstået eksamen

Så var det jo helt iorden at du stoppede tidligt igår og kastede dig over tomatskruerne

Nu må du endelig nyde din barsel i fulde drag. For inden du ser dig om sidder du med en dejlig lille dreng (jeg er nemmelig enig med Trine) i dine arme og så glemmer man alt andet for en tid udover baby.

Dejlige billeder af dig og søren

Anmeld

16. juni 2010

Ranarupta

Uhh, hvor lækkert! Tillykke med karakteren og bachelor'en! - og ikke mindst barslen. 

Super-smuk er du

Anmeld

16. juni 2010

Milka

wow! fyns next pregnant top model! du ser fantastisk ud

tillykke med bachelor og barsel, det er stort

Anmeld

17. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

SÅ! for satan da! nu er min barsel startet - idag klokken 14:00, og den blev skudt igang med et 7 tal, så jeg var ganske godt tilfreds da vi kørte fra universitetet (jeg var nervøs for overhovedet at bestå)  samtidig er jeg - egentlig - blevet bachelor...eller bachelorette? jeg mangler eet fag på min bachelordel (som jeg ikke kunne gå til eksamen i da jeg var indlagt med GUL'en da det var), hvilket jeg har fået dispensation til at tage når jeg starter på min kandidat efter barslen slutter i september 2011. så ja...egentlig bachelor, Bachelor i Litteraturvidenskab med tilvalg i Historie og lige NU kan jeg glæde mig over, at den næste eksamen ligger i december 2011, der er læææææææææææææænge til!!!!

idag er jeg også 23+0....det må betyde at jeg er i (4-8-12-16-20-24) 6. måned  det er MEGET gravid (jeg har taget mit 1 kg på i denne uge!!). og det føles også som meget gravid, især i det her vejr! men Søren var så sød at invitere mig ned på havnen til en gammeldags isvaffel i solskinnet, for at fejre det hele, så jeg skal ikke klage.

jeg fik lige taget et billede ude i gården for lidt siden. Søren begyndte at spørge mig om en pose der lå på bagsædet - som han under ingen omstændigheder måtte kigge i (fødselsdagsgave) - lige akkurat som timeren på kameraet gik igang med at tælle , derfor det sure fjæs

og nedenunder et endnu surerererere fjæs fra min husbond, der lige havde sagt, at han ikke ville have taget billede

SÅDAN MAND!

min hjerne har endnu svært ved at indstille sig på, at 7 = 9(efter den gamle skala)....

Det er godt gået Trine! Og så med alt det i har været igennem! jeg tror jeg var droppet ud!  SÅ, STORT skulderklap fra mig!

Anmeld

17. juni 2010

oo

Karo skriver:

Stor tillykke med en veloverstået eksamen

Så var det jo helt iorden at du stoppede tidligt igår og kastede dig over tomatskruerne

Nu må du endelig nyde din barsel i fulde drag. For inden du ser dig om sidder du med en dejlig lille dreng (jeg er nemmelig enig med Trine) i dine arme og så glemmer man alt andet for en tid udover baby.

Dejlige billeder af dig og søren

en lille dreng! det blev lige meget virkeligt da du skrev det

Anmeld

17. juni 2010

oo

Ranarupta skriver:

Uhh, hvor lækkert! Tillykke med karakteren og bachelor'en! - og ikke mindst barslen. 

Super-smuk er du

taaaaark

Anmeld

17. juni 2010

oo

Milka skriver:

wow! fyns next pregnant top model! du ser fantastisk ud

tillykke med bachelor og barsel, det er stort

aj! så skulle du se mig nu...tsk tsk!

Anmeld

17. juni 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

SÅDAN MAND!

min hjerne har endnu svært ved at indstille sig på, at 7 = 9(efter den gamle skala)....

Det er godt gået Trine! Og så med alt det i har været igennem! jeg tror jeg var droppet ud!  SÅ, STORT skulderklap fra mig!

jeg har det på samme måde og sagde også til Søren, at jeg bare har det bedre med at være 9-tals elev end 7-tals

jeg er også lidt stolt især fordi jeg kom 3 fag bagud da jeg var indlagt og nu er jeg kun eet fag bagud og Søren sagde, meget stolt, igår, at jeg jo har bestået 10 ECTS point mere end normeret til dette semester på trods af at jeg ikke har kunnet deltage i undervisningen overhovedet (fordi jeg indhentede det ene af de tre fag dette semester - og et sidste semester også) 

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke Fru Bac.!!!

Med bacheloren, karakteren, graviditeten, den smuuuuuukke runde mave, barselsstarten, isvaflen og den surmulende husbond - du er en lykkens pam juhl-efis

7 er drømmekarakteren herhjemme!!! Håber du får en skøn (og fortsat tungere) sommer!!!

Luuuv

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.