Hvad står jeres menu på i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

misslea

MoarJ skriver:

Kæresten vil have frikadeller og kartofler - hele svineriet.

Jeg vil have pita med lidt forskelligt...

Håber vi finder på noget vi begge vil spise...

Hvad skal I have at spise i aften? Kom endelig frem med en lækker ret...

Herhjemme står den på grillet kylling inderfillet, ovnkartofler, citronmarinerede svampe, salat (spinatblade, mango, feta, rød peberfrugt, cherrytomater, avokado og tranebær), tzatziki og hjemmebagt brød.....

Rigtig sommermad... heheh!!!

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Mira0911

Vi fik fundet på noget... Krydderet hakket oksekød og frikadeller.. Og en masse andet godt til...

Anmeld

16. juni 2010

Silvermist1

Vi spiste Lasagnarester fra i går. Manden er henne at øve (han er trommeslager) så de aftener han øver, så skal menuen være nem og hurtig.

Anmeld

16. juni 2010

frk Jensen

Biksemad.... årh det var godt...

lige sårn halvanden pose fra super best´s kølerdisk det er bare et total hit herhjemme.. og så med rødbeder og spejlæg til...

Måms.... lige ned i legepladsen...

Anmeld

16. juni 2010

Lone Jakobsen

vi fik dette her dog serveret med tzatziki, frisk pasta og hvidløgsflute (i stedet for nye kartofler)

http://www.dk-kogebogen.dk/visopskrift_ugemadplan.php?id=291

Anmeld

16. juni 2010

oo

vi grillede...ikke noget særligt ophidsende, for alting er jo på fodboldtid pt , men det var stadig hyggeligt lige at sidde fem minutter sammen ved det nye havebord i gården

Anmeld

16. juni 2010

grinbidderen

da jeg har været indlagt men sønnen så kørte vi lige forbi mac d hvor manden lige kunne spise noget mad jeg spiste kun en is og valde sov og havde fået tilbudt mad på sygehuset men spiser ikke noget men har så drukket 210 ml mme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.