Hvad står jeres menu på i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.393 visninger
36 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Mira0911

Kæresten vil have frikadeller og kartofler - hele svineriet.

Jeg vil have pita med lidt forskelligt...

Håber vi finder på noget vi begge vil spise...

Hvad skal I have at spise i aften? Kom endelig frem med en lækker ret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

*Sofie*

Er total idéforladt for tiden...

Det blir i hvert fald noget med nye kartofler...Mmm

Anmeld

16. juni 2010

Ranarupta

Jeg følger spændt med. 

Aner ikke hvad vi skal have, men hvis nogle har forslag til noget med svinemørbrad, så sig endelig til.

Anmeld

16. juni 2010

Nadia&Daniel

Min forlovede skal have herreaften med grill, øl og VM. Imens underholder jeg svigermor & svigerfar med (godt) selskab og stegt flæsk hos dem

Anmeld

16. juni 2010

henh01

Kæresten har bestilt stegt flæsk med persillesovs og nye danske kartofler. Ikke min livret, men en sjældent gang kan det godt spises

Anmeld

16. juni 2010

SaNiNa

Jamen vi skal have kalkundeller

og tror det bliver med hvisløg efter Diana og så med rasp efter Caroline. håber så Nicklas osse kan lide det.

Manden skal ikke spise sammen med os idag, så mor bestemmer

Anmeld

16. juni 2010

Diana...

Altså jeg ved det virkelig ikke og finder nok også først ud af det 10 min før da det helt kommer and på min mave. Men men men men deller kunne nok godt fristes lidt kan jeg mærke hmm og måske kold kartoffelsalt men det kræver jo lige som at der bliver kogt og skraldet kartofler nu og det kan jeg bare ikke ad ad. 

Anmeld

16. juni 2010

tb

Her står den på GRILL  gør det næsten altid når der er godt vejr.. Det er bare så godt med et stykke kød og en gang (kartoffel) salat  og så er det så super nemt når man har gasgrill..

Anmeld

16. juni 2010

Svane83

MoarJ skriver:

Kæresten vil have frikadeller og kartofler - hele svineriet.

Jeg vil have pita med lidt forskelligt...

Håber vi finder på noget vi begge vil spise...

Hvad skal I have at spise i aften? Kom endelig frem med en lækker ret...

hvad med at lave mini frikadeller og så få pitabrød med minifrikadeller? Så er det da et kompromi og det smager altså dejligt.

Her står den også på grill. jeg laver frikadellefars med en masse hvidløg og timian og putter på grill pinde og så på grillen, serveret med grøn salat og nye kartofler

Anmeld

16. juni 2010

JacobsMoar

Hej står den på grillpølser

Jeg øver mig i at lave madplan, en fantastisk ting.. For så skal jeg kun tænke over det en gang om måneden, i stedet for 30 gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.