Hvad står jeres menu på i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

TinaPina

Vi skal have grillede kyllingefileter, og majs, og skivekartofler med bearnaisesovs

Mærkelig menu, men må godt, jeg er jo trods alt gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Ansemusen

HVIS vi orker (man ved jo aldrig med overskudet nu om dage ) så skal vi have laks med spinat og ostesauce i butterdejl (og nej de er IKKE hjemmelavet med hjemmebragt fra frysemontren i Super brugsen) med nye kartofler med en smørklat og flødestuvet spinat. Ideelt hørte også en salat til, men det er simpelthen at presse citronen FOR meget på nuværende tidspunkt, hehe!

Anmeld

16. juni 2010

Malonde1985

Mørbradgryde og ris  rester fra igår. Kunne egentlig også godt spise en god burger ... hmm... nej nej.. mørbradgryde it is . Synes hele tiden jeg skifter mening om hvad jeg vil spise - mon fordi jeg er gravid??  - jeg spiser faktisk ik ret meget i øjeblikket, men har svært ved at vælge hvad der skal ned... fniiiis

Anmeld

16. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vi skal bare have koldskål.... Synes ikke vejret indbyder til andet

Anmeld

16. juni 2010

Malonde1985

Mathildesmor skriver:

Vi skal bare have koldskål.... Synes ikke vejret indbyder til andet

Åh det kunne jeg også godt spise!!! Bare øv man ik kan få koldskål i Sverige  må importere fra DK

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

Malonde1985 skriver:

Åh det kunne jeg også godt spise!!! Bare øv man ik kan få koldskål i Sverige  må importere fra DK

h ha, den bedste opskrift som min Farmor laver den (hendes er bare dobbelt så fed ): 1 liter kærnemælk, 1 kvart liter fløde, 1 presset citron med frugtkød og sukker efter smag. Skal helst stå på køl mindst en times tid, da citronen tykner koldskålen lidt. MUMS!

Anmeld

16. juni 2010

LotteN

patella skriver:

Hvilken hjemmeside er det? Synes jeg har forsøgt med mange af de dér madplans-sider, men ikke synes de var så fantastiske endnu. 

Vi skal ha grove burgerboller med kyllingefilet på grill, en skive ost ovenpå, kalkunbacon, løg, agurk, salat, tomat osv og med en dressing lavet på græsk youghurt  Mandens (gode) idé...

det er ikke en hjemmeside der laver madplanen, men en hjemmeside med rigtig mange gode opskrifter på

http://newyorkerbyheart.blogspot.com

Anmeld

16. juni 2010

CS

MoarJ skriver:

Kæresten vil have frikadeller og kartofler - hele svineriet.

Jeg vil have pita med lidt forskelligt...

Håber vi finder på noget vi begge vil spise...

Hvad skal I have at spise i aften? Kom endelig frem med en lækker ret...

Chilli og hvidløgs stegte Tiger rejer, blandet salat med gul peberfrugt, fersken og bønnespirre med marinade af dijon sennep, cirton, salt og peber + lækkert groft brød

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi skal grille hos min svigerfar! Han ringede pludselig og inviterede os derop

Anmeld

16. juni 2010

NinaNymannMadsen

vi har gjort det nemt og bestilt på justeat.dk han skal have chilli tops og jeg skal have hotwings og lille asta maria skal ha en pølse og nogen pomfritter (eller hvordan det nu staves)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.