Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg bruger også en del forskællige og har aldrig købt den samme, når den anden var tom!
Men lige for tiden bruger jeg Dreams fra Elisabeth Arden.
Jeg har også været igennem en lilla Amarni, hvilket også var en fantastisk parfume!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marc Jacobs - Daisy
Hugo Boss - Pour Femme
Kenzo - D'ete
lige pt bruger jeg ikke noget udover min neutral roll-on, fordi jeg får kvalme af parfume, men normalt bruger jeg til daglig vanilleduften fra body shop og til fest en fra stella mccartney, som jeg aldrig har opfanget navnet på, men det er med earl-grey og passionsfrugt i duften. de to har jeg brugt i ååååååårevis jeg er ret konservativ når det gælder den slags
Jeg bruger D&Gs Rose..super god
ellers er jeg helliget til Chanel chance og armarni mania....elsker parfume og har ca 50 forskellige da jeg får dem vildt billigt...elsker af dufte godt
Har flere, både Gucci, Hugo Boss, Chanel, Miracle og Dior....
Men min favorit er helt klart - DKNY - Be delicious (Det grønne æble)
Sofia skriver: Jeg elsker Gucci rush 1, eller Coco Chanel Mademoiselle og Daisy af Marc Jacobs.. Det er de tre jeg bruger lige nu. Førhen var jeg vild med DKNY Be Delicious, apple...
Jeg elsker Gucci rush 1, eller Coco Chanel Mademoiselle og Daisy af Marc Jacobs.. Det er de tre jeg bruger lige nu. Førhen var jeg vild med DKNY Be Delicious, apple...
3 ud 4...
Vi har samme smag i dufte, den eneste jeg ikke har er Gucci duften...
Ellers tidligere fan af DKNY og har den Chanel og den marc jacobs.
Tror også du vil være helt vild med Givenchy Hot Couture - men den kan kun fåes i lufthavnen
Mia Maia skriver: 3 ud 4... Vi har samme smag i dufte, den eneste jeg ikke har er Gucci duften... Ellers tidligere fan af DKNY og har den Chanel og den marc jacobs. Tror også du vil være helt vild med Givenchy Hot Couture - men den kan kun fåes i lufthavnen
Hvor pudsigt Men se efter den duft når jeg skal ud og rejse i sommerferien. Elsker også bare blomsterlåget på Daisy - det er henrivende!
Sofia skriver: Hvor pudsigt Men se efter den duft når jeg skal ud og rejse i sommerferien. Elsker også bare blomsterlåget på Daisy - det er henrivende!
Ja, jeg går også lidt efter flaskerne...det ser så fint ud
Jeg gør det - den er virkelig god... i samme stil som chanel parfumen, lidt tung og meget sexet
Pt bruger jeg ikke noget, fordi jeg synes Thias skal lære MIN duft at kende.Men ellers er mine favoritdufte:
Coco Chanell Mademoiselle (en af de få Chanell som ikke er tung)! Fantastisk feminin duft!
Ralph Lauran Romance
Sensual Amber (ikke en man kan få i DK).
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128