Duft - Hvad bruger I .... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Vidunderligeunger

Sisley skriver:

D&Gs "Light Blue" holder bare til enhver tid hos mig - Chanels "Chance" kan jeg også blive helt afhængig af.

åhr, light blue var også min no. 1 engang.. men den passer ikke til mig længere.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

frk Jensen

Dior...- helt fantastisk duft og en parfume jeg er meget glad for da jeg fik den af min bedste kammerat i julegave sidste år

Ultra Violet. den er hittet herhjemme.

så har jeg en hel hylde fyldt med alle mine gamle parfumer, cool water, gucci ruch, D&G, miracle.... har godt nok mange...

kram Betina

Anmeld

16. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har lidt forskelligt i brug, alt efter om det er sommer eller vinter.

Om vinteren bruger jeg ofte tunge dufte, og om sommeren lidt lettere  dufte.

Mine absolut favorit dufte er:

Jean Paul Gaultier "Classique", og Narciso Rodriguez " For Her"

Det er de 2 dufte jeg aldrig bliver færdig med at have på hylden.

Den næste jeg ønsker mig er Marc Jacobs Daisy, men ikke før jeg har fået brugt lidt mere af de mange jeg har i forvejen.

Forresten, hvis man er til en let og lækker duft, som er lidt sæbeagtig og ren, så er Stelle McCartney "Stella" også rigtig god.

Anmeld

16. juni 2010

FrkT

Line&Liam skriver:

Jeg er en sucker for Gucci Rush (IKKE 2'eren!)

Så den har jeg faktisk haft siden den kom ud Som den eneste jeg rent faktisk kan lide

For ellers synes jeg, jeg dufter ganske godt i mig selv haha

Arj søde.... jeg kan kun lide Gucci Rush 2.... og havde ønsket den i julegave for nogle år tilbage, men anede ikke der var en 1'er og en 2'er, så skrev bare Gucci Rush.... så jeg fik 1'eren i både parfume og creme af min faster.... og jeg kan bare IKKE lide det, tror jeg har brugt parfumen 3 gange max..... så jeg har altså næsten en hel liggende. Den kan du lige få næste gang vi ses, for jeg kommer ikke til at bruge den...

Anmeld

16. juni 2010

L-Mortil3

FrkT skriver:

Arj søde.... jeg kan kun lide Gucci Rush 2.... og havde ønsket den i julegave for nogle år tilbage, men anede ikke der var en 1'er og en 2'er, så skrev bare Gucci Rush.... så jeg fik 1'eren i både parfume og creme af min faster.... og jeg kan bare IKKE lide det, tror jeg har brugt parfumen 3 gange max..... så jeg har altså næsten en hel liggende. Den kan du lige få næste gang vi ses, for jeg kommer ikke til at bruge den...

Er det rigtigt??? Årrrh det ville simpelthen fuldende min dag! Du er en stjerne!

Anmeld

16. juni 2010

Sofia

Jeg elsker Gucci rush 1, eller Coco Chanel Mademoiselle og Daisy af Marc Jacobs.. Det er de tre jeg bruger lige nu. Førhen var jeg vild med DKNY Be Delicious, apple...

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg bryds mig slet ikke om parfume... Jeg kan bedst lide at dufte rent og så med en antiperispirant (eller hvad det nu hedder) uden duft Det er bedst..

Anmeld

16. juni 2010

Ann.

Uh det er nu meget forskelligt - kommer an på vejret og anledningen  

Men her er et par stykker at mine farvoritter:

George Armani - Armani marnia 

Burberry - London

Sarah Jessica Parker - Covet

Cacharel - Amor Amor

Anmeld

16. juni 2010

trunte89

Mine farvoritter er :

Gucci 2

Gucci rush 2

Flora by Gucci

D&G 'the one'

Anmeld

16. juni 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er "duft'o'man", og har altid ca 15-20 forskellige parfumer stående, men jeg når også at blive træt af dem inden de er brugt op. Dog bliver jeg aldrig træt af Dolce & Gabbana's Light Blue, den minder mig om noget fra min barndom, og Georgi Armani's Code!

Lige nu bruger jeg mest:

Georgi Armani - Summer edition

Georgi Armani - Den lysegrønne flaske, som jeg ikke lige husker navnet på.

Elizabeth Arden - Procative (mener jeg den hedder, i lilla flaske).

Og den næste jeg skal have er Jean Paul Gaultier's sommerduft, den er bare SÅ lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.