Duft - Hvad bruger I .... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.844 visninger
53 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Pia.

Bare lidt nysgerrig da jeg selv lige har skiftet over til helt ny duft og jeg er bare så vild med den... En rigtig lækker frisk sommer duft...

Så lige nu bruger jeg Burberry Britt Sheer parfyme og min nye body lotion er fra Estée Lauder, Body Performance, den har sådan en mild frisk duft..

Jeg dufter som en million lige nu ... He he... Elsker at skifte duft og prøve noget nyt...

Hvad bruger I ?

Knus Pia, stadig sofa liggende med dårlig ryg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Mira0911

Jeg bruger flere forskellige...

Dolce Gabbana

G. Armani White Note Sensi

Britney Spears den lyserøde..

Paris Hilton Lyserøde.

DK NY - Grøn (Den røde er for sød)

Anmeld

16. juni 2010

Corn

Jeg bruger ikke ret meget, for min hud tåler ikke parfume og tilsatte dufte...

Men jeg har da cool water woman, miracle, Sensi og en masse andre i skabet, så det kommer der lidt af på tøjet istedet...

Og cremer osv er superlækre, mens jeg må nøjes med de parfumefri

Anmeld

16. juni 2010

L.J.L

Jeg bruger også lidt forskelligt, men har brugt det samme i mange år, er sgu ikke god til at skifte lige pludselig

jeg bruger Moschino cheap and chic, chanel allure, hugo boss woman, D&G feminine

Anmeld

16. juni 2010

Svei

Min hud tåler ikke parfume...så det hele er meget økoagtigt... men ellers har jeg lidt jeg kan putte på tøjet, men kan godt synes det er for meget og går jeg forbi mennesker med rigeligt på kan jeg blive helt dårlig...så her dufter jeg lige nu af sol, rabarber og kys fra min den yngste...

Anmeld

16. juni 2010

MM1987

Jeg elsker også alt sådan noget...Mmm...man føler sig SÅ lækker...

Når jeg ikke prøver at blive gravid (okay, når vi skal noget "særligt" kommer der et lille sprøjt på), så bruger jeg...

Givenchy - Hot Couture ("aften duft")

Chanel - Coco Chanel ("aften duft")

Marc Jacobs - Daisy

DKNY - Det grønne æble

Min ynglings bodylotion er den hvide fra biotherm, den dufter sådan lidt appelsin agtigt...Mmm...

Anmeld

16. juni 2010

Pia.

Mia Maia skriver:

Jeg elsker også alt sådan noget...Mmm...man føler sig SÅ lækker...

Når jeg ikke prøver at blive gravid (okay, når vi skal noget "særligt" kommer der et lille sprøjt på), så bruger jeg...

Givenchy - Hot Couture ("aften duft")

Chanel - Coco Chanel ("aften duft")

Marc Jacobs - Daisy

DKNY - Det grønne æble

Min ynglings bodylotion er den hvide fra biotherm, den dufter sådan lidt appelsin agtigt...Mmm...

Den body lotion har jeg også... Den er rigtig lækkker - faktisk længe siden jeg har haft den på...

Dejligt der er flere end mig der elsker dufte...

Anmeld

16. juni 2010

L-Mortil3

Jeg er en sucker for Gucci Rush (IKKE 2'eren!)

Så den har jeg faktisk haft siden den kom ud Som den eneste jeg rent faktisk kan lide

For ellers synes jeg, jeg dufter ganske godt i mig selv haha

Anmeld

16. juni 2010

MM1987

Pia. skriver:

Den body lotion har jeg også... Den er rigtig lækkker - faktisk længe siden jeg har haft den på...

Dejligt der er flere end mig der elsker dufte...

Så må den lige findes frem igen

Der er ikke noget bedre end et langt bad hvor man virkelig forkæler sig selv, og synes man dufter og ligner en million når man kommer ud.

Jeg plejer at tage musik med ud på badeværelset og så låser jeg døren, og siger til kæresten at nu er der tøsetid (1,5 time) på badeværelset...

Anmeld

16. juni 2010

Pia.

Mia Maia skriver:

Så må den lige findes frem igen

Der er ikke noget bedre end et langt bad hvor man virkelig forkæler sig selv, og synes man dufter og ligner en million når man kommer ud.

Jeg plejer at tage musik med ud på badeværelset og så låser jeg døren, og siger til kæresten at nu er der tøsetid (1,5 time) på badeværelset...

Ja det er så skønt... Bare at forkæle sig selv... Dufte gør virkelig meget ved mig, det lyder måske dumt, men det giver mig selvtillid når jeg går ud af døren og dufter ekstra lækkert...

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.