:) nu tror jeg på det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

Pige2009

Hvor dejligt Stort tillykke

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Margurit

Kæmpe stort tillykke med de to streger!!! 

Anmeld

17. juni 2010

Heidi85

hvor skønt stort tillykke

Anmeld

17. juni 2010

Vial

Mka skriver:

Mange mange tak Har slet ikke fået hormoner, Men altså hvis jeg var længre henne, burde han så ikke have kunne se det da han scannede mig. Han fortalte den gang at jeg havde et æg på 10 mm og alt alt for mange æggeblærer..  Uhhh tvillinger har jeg altid ønsket mig, meeennn altså, vil nu helst bare have en af gangen hihi...

Ringede i dag til klinikken, og de sagde jeg skulle komme til scanning, så det skal jeg på onsdag. ( da jeg ikke har mulighed for at gå fra job før)

Jamen for pokker, så er du jo bare pøg hamrende gravid

Jeg har altid synes, at det var lidt "naivt" at ønske sig tvillinger. Nu er jeg det jo selv - og venter selv et par... Det er bare meget mere hårdt arbejde. Selvfølgelig er det sjovt at se dem sammen, og det er lidt magisk med dobbelt op. Kunne dog sagens ha' nøjes med en af gangen, som du skriver.. Dvs. nu SKAL jeg bare have de to, og det kan ikke være anerledes. Nu er jeg indstillet på det, er stolt og glææææder mig.

Spændende at se, hvad scanningen siger. Jeg tror ikke nødvendigvis, at lægen vil kunne have set et foster ved sidste scanning. De er jo i småtingsafdelingen i starten. Først fra 7+0 kan du se et lille hjerte blinke.

Du må endelige opdatere efter scanningen på onsdag (pyyy, der er længe til)...

Anmeld

17. juni 2010

Vial

Mka skriver:

Mange mange tak Har slet ikke fået hormoner, Men altså hvis jeg var længre henne, burde han så ikke have kunne se det da han scannede mig. Han fortalte den gang at jeg havde et æg på 10 mm og alt alt for mange æggeblærer..  Uhhh tvillinger har jeg altid ønsket mig, meeennn altså, vil nu helst bare have en af gangen hihi...

Ringede i dag til klinikken, og de sagde jeg skulle komme til scanning, så det skal jeg på onsdag. ( da jeg ikke har mulighed for at gå fra job før)

Jamen for pokker, så er du jo bare møg hamrende gravid

Jeg har altid synes, at det var lidt "naivt" at ønske sig tvillinger. Nu er jeg det jo selv - og venter selv et par... Det er bare meget mere hårdt arbejde. Selvfølgelig er det sjovt at se dem sammen, og det er lidt magisk med dobbelt op. Kunne dog sagens ha' nøjes med en af gangen, som du skriver.. Dvs. nu SKAL jeg bare have de to, og det kan ikke være anerledes. Nu er jeg indstillet på det, er stolt og glææææder mig.

Spændende at se, hvad scanningen siger. Jeg tror ikke nødvendigvis, at lægen vil kunne have set et foster ved sidste scanning. De er jo i småtingsafdelingen i starten. Først fra 7+0 kan du se et lille hjerte blinke.

Anmeld

17. juni 2010

Sillebob

Ihhhhh tillykke med alle stregerne

Knus fra Sille

Anmeld

17. juni 2010

Mka

KaMa skriver:

Jamen for pokker, så er du jo bare møg hamrende gravid

Kan godt forstå du mega stolt det er da også noget særligt at få tvillinger men vildt du får det, når du også selv er det. Og tror gerne det er dobbelt arbejde... puha ......

Ja jeg skriver onsdag lige så snart jeg ved noget

Anmeld

18. juni 2010

trine1989

Tillykke hvor dejligt for jer

Anmeld

23. juni 2010

Prinsessens'Mor<3

Havde du ikke været til scanning idag?

Anmeld

23. juni 2010

Mka

MaleneS skriver:

Havde du ikke været til scanning idag?

Jep har også lavet et lille indlæg. Opdate:nu tror jeg den er der

Men det gik super godt, har en lille blomst på 4 mm og hjertet slog. Og er 6+2 nu så det er bare så dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.