Mka skriver:
Mange mange tak
Har slet ikke fået hormoner, Men altså hvis jeg var længre henne, burde han så ikke have kunne se det da han scannede mig. Han fortalte den gang at jeg havde et æg på 10 mm og alt alt for mange æggeblærer.. Uhhh tvillinger har jeg altid ønsket mig, meeennn altså, vil nu helst bare have en af gangen
hihi...
Ringede i dag til klinikken, og de sagde jeg skulle komme til scanning, så det skal jeg på onsdag. ( da jeg ikke har mulighed for at gå fra job før)
Jamen for pokker, så er du jo bare pøg hamrende gravid 
Jeg har altid synes, at det var lidt "naivt" at ønske sig tvillinger. Nu er jeg det jo selv - og venter selv et par... Det er bare meget mere hårdt arbejde. Selvfølgelig er det sjovt at se dem sammen, og det er lidt magisk med dobbelt op. Kunne dog sagens ha' nøjes med en af gangen, som du skriver.. Dvs. nu SKAL jeg bare have de to, og det kan ikke være anerledes. Nu er jeg indstillet på det, er stolt og glææææder mig.
Spændende at se, hvad scanningen siger. Jeg tror ikke nødvendigvis, at lægen vil kunne have set et foster ved sidste scanning. De er jo i småtingsafdelingen i starten. Først fra 7+0 kan du se et lille hjerte blinke.
Du må endelige opdatere efter scanningen på onsdag (pyyy, der er længe til)...
Anmeld