:) nu tror jeg på det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

silden85

stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Mka

silden85 skriver:

stort tillykke

Takker

Anmeld

16. juni 2010

Sofia

IHH, Tillykke det må bare være så fantastisk!

Anmeld

16. juni 2010

-Milla-

Tillykke søde, det bliver spændende at følge dig herinde. 

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

VIIIILDT at de er SÅ tydeligt positive 10 dage før tid  TILLYKKE!!! Du er jo gravid

Anmeld

17. juni 2010

oo

har du været i fertilitetsbehandling eller husker jeg helt forkert?

i hvert fald kæmpe tillykke, hvis du ikke har

Anmeld

17. juni 2010

Vial

Hvor vildt! Stort tillykke. Jeg havde også MEGET tydelig streg før testdag og jeg venter tvillinger :-) Hvis du har fået ægløsningssprøjte, så kan det også være den du ser på testen. Dog burde den ikke være så tydelig 4 dage før testdag så. Måske du er længere henne. Man kan godt producere nye æg selvom man er gravid. Specielt, hvis man er i hormonbehandling. Så måske der var et lille foster i gang med at gro, da du fik scannet æg. Spændende at se, hvad de meget tydelige test dækker over: Enten mange babyer eller lidt ældre babyer end antaget... Eller måske bare en enkel ny baby, som bare har sat gang i mors hcg tal. Vi reagerer jo alle forskelligt på graviditet.

Anmeld

17. juni 2010

Pia.

Tillykke - det er da fantastisk....

Anmeld

17. juni 2010

Mka

Tjuhl skriver:

har du været i fertilitetsbehandling eller husker jeg helt forkert?

i hvert fald kæmpe tillykke, hvis du ikke har

Ja det er vi, men vi har kun været igang med kostomlækning( ca 2 mdr), så mit pco kunne komme under kontrol. ( De går meget op i kost, frem for hormoner)

Og tak

Anmeld

17. juni 2010

Mka

KaMa skriver:

Hvor vildt! Stort tillykke. Jeg havde også MEGET tydelig streg før testdag og jeg venter tvillinger :-) Hvis du har fået ægløsningssprøjte, så kan det også være den du ser på testen. Dog burde den ikke være så tydelig 4 dage før testdag så. Måske du er længere henne. Man kan godt producere nye æg selvom man er gravid. Specielt, hvis man er i hormonbehandling. Så måske der var et lille foster i gang med at gro, da du fik scannet æg. Spændende at se, hvad de meget tydelige test dækker over: Enten mange babyer eller lidt ældre babyer end antaget... Eller måske bare en enkel ny baby, som bare har sat gang i mors hcg tal. Vi reagerer jo alle forskelligt på graviditet.

Mange mange tak Har slet ikke fået hormoner, Men altså hvis jeg var længre henne, burde han så ikke have kunne se det da han scannede mig. Han fortalte den gang at jeg havde et æg på 10 mm og alt alt for mange æggeblærer..  Uhhh tvillinger har jeg altid ønsket mig, meeennn altså, vil nu helst bare have en af gangen hihi...

Ringede i dag til klinikken, og de sagde jeg skulle komme til scanning, så det skal jeg på onsdag. ( da jeg ikke har mulighed for at gå fra job før)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.