:) nu tror jeg på det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Mka

Caroline86 skriver:

wow.. hæhæ

stort tillykke! vi havde også brug for lidt dobbelt-streger

knus Caroline

Mange tak. Ja man tror jo ikke sine egne øjne, så der måtte lige et par test til + en tur til lægen HIHI

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Low

Tillykke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2010

Low

Low skriver:

Tillykke

Jeg tror at min pc er lidt underlig .. jeg har ikke sat det her billede ind hehe.. det gjorde jeg i en anden debat igår aften hehe men lå på en eller anden måde har den kommet her ind, sorry

Anmeld

16. juni 2010

Moaaar <3

Tillykke hvor er det skønt at du har taget så mange tester, tog kun 2 og de var dejlig tydelig også fandt jeg en ekstra graviditets test i min taske ( ubrugt )

Anmeld

16. juni 2010

Patrick07

STORT tillykke med de 2 streger

Anmeld

16. juni 2010

Vinker

Mka skriver:

Ja vil sige jeg tror på den er der nu .  Men altså jeg har først test dag den 20, hvor min mens helst ikke skal komme.

Vildt at kunne teste positiv 10 dage før tid, tør ikke rigtig tro det, og er så bange for at nr 2 streg forsvinder, og jeg bare er blevet snydt.

Men FUCK hvor er jeg glad

Ej hvor fantastisk - STORT TILLYKKE. den dejligste følelse at teste positiv.

Ja utroligt at du allerede 10 dage før tid kunne teste positiv - vidste jeg ikke man kunne...

Anmeld

16. juni 2010

mortilfreja

Stort tillykke..

Måske du er længere henne end du tror for så flotte streger 10 dage før tid er helt utroligt..

Måske du allerede blev gravid sidste måned og så bare havde din mens en sidste gang der..

Kram

Anmeld

16. juni 2010

Mka

mortilfreja skriver:

Stort tillykke..

Måske du er længere henne end du tror for så flotte streger 10 dage før tid er helt utroligt..

Måske du allerede blev gravid sidste måned og så bare havde din mens en sidste gang der..

Kram

Ja det vildt, men er ikke længre end jeg tror, for blev scannet den 20/5 og der var mit æg kun 10 mm.

Så også derfor jeg er lidt nervøs.

Anmeld

16. juni 2010

Mka

Vinker skriver:

Ej hvor fantastisk - STORT TILLYKKE. den dejligste følelse at teste positiv.

Ja utroligt at du allerede 10 dage før tid kunne teste positiv - vidste jeg ikke man kunne...

Vidste jeg heller ikke , min læge synes også det lidt vildt.  Men som hun siger 2 streger betyder gravid.

Anmeld

16. juni 2010

twinboys

Stort tillykke med alle stregerne... weeeeeeeeeeeeeeee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.