Prøv at mærke - jeg kan ligge HELT stille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sofie skriver:

Hej Zafir...

Jeg kender det også kun alt for godt...

Her stopper lillepigen også hvergang Peter, Freya eller Loke ligger hånden på maven. Det er nu megt sjovt, at hun kan tumle så meget rundt og så bare fordi der kommer en anden hånd på maven, stopper hun.

Peter har dog været heldig et par gange at mærke hende. Igår aftes feks fik han nogle ordentlige spark.. sååå skønt og livsbekræftende for Peter som jo først nu sådan rigtigt "ved" der er noget i maven

Ohg til ære for dig Zafir.. smider jeg lige et mavebillede  Det er fra 24+2 (og er 26+0 i dag)

Kh Sofie

Åhhh Sofie, hvor er du SMUK!!! Jeg glæder mig så meget til jeg går på barsel, så vi kan  HYGGE

Det er vidst nok værre drillepinde vi har i mavsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Sofie

Zafir skriver:

Åhhh Sofie, hvor er du SMUK!!! Jeg glæder mig så meget til jeg går på barsel, så vi kan  HYGGE

Det er vidst nok værre drillepinde vi har i mavsen

Taaaak søde Zafir

Jeg tror endda maven er vokset siden billedet blev taget.. Må gå under navnet hvalen

Jeg er gået fra nu.. Havde en super god snak med mit semi.. har jo været meget fraværende pga. først ferie og så Loke, da han var syg.

Så planen er, at jeg starter op igen ca. 1 maj og tager så maj og juni. ca. 25 juni har jeg så sommerferie og starter så op igen som planlagt ca. 18 august.. så dejligt det hele kunne flaske sig, som jeg gerne ville.

Vi håber på, at Peter så kan tage de ca. 8 ugers orlov i maj og juni. Det vil han ihvertfald rigtig gerne, så det ville være helt fantastisk.

Hvornår går du på barsel???

Kh Sofie

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Sofie skriver:

Taaaak søde Zafir

Jeg tror endda maven er vokset siden billedet blev taget.. Må gå under navnet hvalen

Jeg er gået fra nu.. Havde en super god snak med mit semi.. har jo været meget fraværende pga. først ferie og så Loke, da han var syg.

Så planen er, at jeg starter op igen ca. 1 maj og tager så maj og juni. ca. 25 juni har jeg så sommerferie og starter så op igen som planlagt ca. 18 august.. så dejligt det hele kunne flaske sig, som jeg gerne ville.

Vi håber på, at Peter så kan tage de ca. 8 ugers orlov i maj og juni. Det vil han ihvertfald rigtig gerne, så det ville være helt fantastisk.

Hvornår går du på barsel???

Kh Sofie

Hehe... Min mave har også vokset rigtig meget her de sidste par uger... Vi var jo i norge og kom hjem igår morges kl. 4... Så har jeg gået i vikingekjoler (lag på lag fordi det var p... koldt) og det så næsten ud som om mavsen var helt væk hehe... Så når jeg gik på wc og det, var de tjo sådan: AI hej, der var du!! Men den HAR vokset en del mens vi har været på ferie. Det går stærkt nu. Lillepigen vejer ca 1.5 kilo Yay... Men heldigvis er jeg stadig (7-9-13) KUN tyk på mavsen indtilvidere...

Jeg har sidste arbejdsdag den 9. juli. Så jeg har barsel fra uge 28 Uhhhha hvor jeg glæder mig. Jeg TRÆNGER til barsel nu!!!... Suk...

Men altså - skal du så ikke med til gravidsvømning på mandag???? Sig nu jaaaa... Jeg har JM kl. 8, så jeg har planlagt at blive hjemme på mandag, så jeg kan komme til svømning. Kom med kom med I Asnæs svømmehal kl. 11... Såååå hyggeligt, med jm gruppe bagefter og det hele

Anmeld

17. juni 2010

Sofie

Zafir skriver:

Hehe... Min mave har også vokset rigtig meget her de sidste par uger... Vi var jo i norge og kom hjem igår morges kl. 4... Så har jeg gået i vikingekjoler (lag på lag fordi det var p... koldt) og det så næsten ud som om mavsen var helt væk hehe... Så når jeg gik på wc og det, var de tjo sådan: AI hej, der var du!! Men den HAR vokset en del mens vi har været på ferie. Det går stærkt nu. Lillepigen vejer ca 1.5 kilo Yay... Men heldigvis er jeg stadig (7-9-13) KUN tyk på mavsen indtilvidere...

Jeg har sidste arbejdsdag den 9. juli. Så jeg har barsel fra uge 28 Uhhhha hvor jeg glæder mig. Jeg TRÆNGER til barsel nu!!!... Suk...

Men altså - skal du så ikke med til gravidsvømning på mandag???? Sig nu jaaaa... Jeg har JM kl. 8, så jeg har planlagt at blive hjemme på mandag, så jeg kan komme til svømning. Kom med kom med I Asnæs svømmehal kl. 11... Såååå hyggeligt, med jm gruppe bagefter og det hele

Jamen er det ikke noget man skal melde sig til osv osv????? Men jo, det kunne være super hyggeligt.. Det tror jeg da måske gerne jeg vil...

Kh Sofie

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Sofie skriver:

Jamen er det ikke noget man skal melde sig til osv osv????? Men jo, det kunne være super hyggeligt.. Det tror jeg da måske gerne jeg vil...

Kh Sofie

NIX... Man skal bare dukke op. Man betale pr. gang. Det koster indgang + 50 kr til JM for at deltage... Så det er frit hvor tit man kan deltage osv...

Du skal helt sikkert tage og komme med, det er super godt

Anmeld

17. juni 2010

CamillaSoefelt

Zafir skriver:

Det er bare helt vildt frustrerende, i øjeblikket. Lille Frigg bare tuuuuumler rundt i mavsen på mig. Det er hyggeligt og selvfølgelig til tider også helt udmattende. Men super dejlig livsbekræftende...

Så når hun virkelig giver den gas, og der nærmest kommer buler uden på maven af mig, så tænker jeg: SUPER godt tidspunkt for far eller Idun at mærke hende... Også tager jeg deres hånd og ligger den på min mave... Også ligger hun HELT STILLE...

Det er ligesom om, hun tænker: Åhh åh... hvad sker der nu? ER det noget spændende der kommer?? Jeg ligger lige her og venter og ser hvad der sker...

Så snart de fjerner hånden igen, (selvom det er længe de holder) så tumler hun rundt igen...

Jeg ville så gerne have at Idun kunne mærke hende noget mere, for hun vil så gerne og hun går og kysser min mave og glæææææder sig til sin lillesøster.

Er der nogen af jer andre, der kan få lov til at dele puf ud? Eller er det bare sådan, at de helst kun vil sparke moaren?...

Sjovt du lige siger det.. Sådan er ham min lille basse også, han sparker og rumsterer når det bare er for mig.. Men så snart kæresten stille og roligt lægger hånden på maven for at mærker, så stopper han.. Og som du selv skriver, lige så snart hånden er væk går der ikke et øjeblik og så sparker han derud af igen.. Sådan nogen små banditter....

Anmeld

17. juni 2010

Vial

Mine er ved at være bedre opdraget. I lang tid var det også sådan, at når nogle lagde hånden på min mave, så holdt de små vejret i ren spænding for at se, hvad pokker der nu skulle ske. De frøs til is, og jeg forestiller mig, at de har tysset på hinanden.

Nu er de blevet så store og pladsen trang, at man ikke kan undgå at se, at maven hopper. Viola har også en idé med at stikke hele sit hoved ud af mit maveskind. Der er simpelthen en bule uden på maven. Meget syret. Så min familie har set, at der er gang i den.

Min nevø på 5 år var virkelig rystet over at mærke, at Viola kunne sparke så hårdt. Det var fedt at opleve.

Anmeld

17. juni 2010

Jibbe

Det er også en leg som han er glad for herhjemme... der gik LÆÆNGE før Lars mærkede ham... han kunne se på maven der var gang i ham men lige så snart han rørte så lå han bare bomstille...

Anmeld

17. juni 2010

Sofie

Zafir skriver:

NIX... Man skal bare dukke op. Man betale pr. gang. Det koster indgang + 50 kr til JM for at deltage... Så det er frit hvor tit man kan deltage osv...

Du skal helt sikkert tage og komme med, det er super godt

Det lyder da som en helt fantastisk ide, de der har lavet... Jeg tjekker lige kalenderen og sms'er til dig inden mandag 

Kh Sofie

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Sofie skriver:

Det lyder da som en helt fantastisk ide, de der har lavet... Jeg tjekker lige kalenderen og sms'er til dig inden mandag 

Kh Sofie

Jaaa... super!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.