Prøv at mærke - jeg kan ligge HELT stille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er bare helt vildt frustrerende, i øjeblikket. Lille Frigg bare tuuuuumler rundt i mavsen på mig. Det er hyggeligt og selvfølgelig til tider også helt udmattende. Men super dejlig livsbekræftende...

Så når hun virkelig giver den gas, og der nærmest kommer buler uden på maven af mig, så tænker jeg: SUPER godt tidspunkt for far eller Idun at mærke hende... Også tager jeg deres hånd og ligger den på min mave... Også ligger hun HELT STILLE...

Det er ligesom om, hun tænker: Åhh åh... hvad sker der nu? ER det noget spændende der kommer?? Jeg ligger lige her og venter og ser hvad der sker...

Så snart de fjerner hånden igen, (selvom det er længe de holder) så tumler hun rundt igen...

Jeg ville så gerne have at Idun kunne mærke hende noget mere, for hun vil så gerne og hun går og kysser min mave og glæææææder sig til sin lillesøster.

Er der nogen af jer andre, der kan få lov til at dele puf ud? Eller er det bare sådan, at de helst kun vil sparke moaren?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Skouboe

Det er bare sjovere at sparke mor...

Jeg er ved at være så langt henne nu at jeg udnytter det på det groveste.. hvis jeg har behov for 10 minutter hvor jeg IKKE bliver sparket, får jeg far til at lægge hånden på maven af mig.

Det virker på alle andre tidspunkter end sengetid - hvis min mand ligger og holder om mig (og maven) efter vi er gået i seng får han tæsk - hun flipper totalt ud over den der arm hen over maven, selvom den ikke trykker hårdt eller noget, men bare ligger der.

Det sjove er at storesøster var på fuldstændigt samme måde.

Anmeld

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Skouboe skriver:

Det er bare sjovere at sparke mor...

Jeg er ved at være så langt henne nu at jeg udnytter det på det groveste.. hvis jeg har behov for 10 minutter hvor jeg IKKE bliver sparket, får jeg far til at lægge hånden på maven af mig.

Det virker på alle andre tidspunkter end sengetid - hvis min mand ligger og holder om mig (og maven) efter vi er gået i seng får han tæsk - hun flipper totalt ud over den der arm hen over maven, selvom den ikke trykker hårdt eller noget, men bare ligger der.

Det sjove er at storesøster var på fuldstændigt samme måde.

Hehe... Sådan har jeg ikke tænkt på det, at man taktisk kan bruge det som pause.. hehe...

Tak for tippet, hvis jeg trænger til det... Ville nu bare gerne have at storesøster fik nogen gedigene puf, så hun følte det lidt tættere på

Anmeld

15. juni 2010

Low

Zafir skriver:

Det er bare helt vildt frustrerende, i øjeblikket. Lille Frigg bare tuuuuumler rundt i mavsen på mig. Det er hyggeligt og selvfølgelig til tider også helt udmattende. Men super dejlig livsbekræftende...

Så når hun virkelig giver den gas, og der nærmest kommer buler uden på maven af mig, så tænker jeg: SUPER godt tidspunkt for far eller Idun at mærke hende... Også tager jeg deres hånd og ligger den på min mave... Også ligger hun HELT STILLE...

Det er ligesom om, hun tænker: Åhh åh... hvad sker der nu? ER det noget spændende der kommer?? Jeg ligger lige her og venter og ser hvad der sker...

Så snart de fjerner hånden igen, (selvom det er længe de holder) så tumler hun rundt igen...

Jeg ville så gerne have at Idun kunne mærke hende noget mere, for hun vil så gerne og hun går og kysser min mave og glæææææder sig til sin lillesøster.

Er der nogen af jer andre, der kan få lov til at dele puf ud? Eller er det bare sådan, at de helst kun vil sparke moaren?...

Jeg kender det godt . Min lillebror på 10 år er meget nysgerrig og når han er på besøg eller omvendt, så prøver jeg også at ramme det rigtige tidspunkt.. så er det sådan noget... : Kasper Kasper, kom og mærk.. og når han så rør på maven så bliver der stille hehe.. Det kan til tider godt være lidt nederen for man vil så gerne have at de andre også skal kunne mærke det

Anmeld

15. juni 2010

N&J

Det var først til allersidst mine forældre kunne få lov at mærke hende (jeg måtte puffe lidt mens de havde hånden på).. men min hund, ja den fik lov,.. hehehe den syntes ikke det var så sjovt.. 

Anmeld

15. juni 2010

Trolde_mor

Hehe benytter også den med pausen Selvom jeg ikke er så langt ( er kun 24+6).. Men det virker kun når hans hånd ligger stille.

Her reagere ham den lille så snart vi nusser maven. Sådan lidt hårdt med fingerspidserne, så finder han der hvor vi nusser os sparker Helt vildt sødt, hvis vi så fjerne hånden og nusser et andet sted sparker han der Hehe..

Igår sparkede han lægen da hun skulle finde hjertelyd, fordi hun trykkede på maven hehe..

Så måske i skulle prøve det?

For kan godt forstå du super gerne vil dele, er så dejligt at kunne

Anmeld

15. juni 2010

3xM

øøøv for søster

Herhjemme bliver der puffet igennem, og Marcus har mærket tit, men det rør ham ikke det m lillebror er bare læææ.nge til åbenbart 

Anmeld

15. juni 2010

Daisy

Her er det første gang far kan være med, de andre to gjorde nøjagtigt det samme som Frigg Herhjemme har vi en leg der heder: kan-baby-sparke-det-ned-af-maven, så lægger børnene noget let på maven og venter til bebsen sparker det af. Der er mest sjovt hvis det ikke falder af, men mere ligger og rokker. Det giver dem også en følelse af at de er med

Anmeld

15. juni 2010

Kvindemin

Jeg er i uge 25, og her sparkes der og svømmes rundt næsten 24 timer i døgnet.. Så han deler gerne ud til farmand og storesøster

Anmeld

15. juni 2010

morethanperfect

Sådan er det skam også her .. Min kæreste har fået lov og mærke en gang , også selvom man stille fjerner sin egen hånd , så gider han ikke sparke ! ... 

Typisk ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.