Prøv at mærke - jeg kan ligge HELT stille...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Daisy skriver:

Her er det første gang far kan være med, de andre to gjorde nøjagtigt det samme som Frigg Herhjemme har vi en leg der heder: kan-baby-sparke-det-ned-af-maven, så lægger børnene noget let på maven og venter til bebsen sparker det af. Der er mest sjovt hvis det ikke falder af, men mere ligger og rokker. Det giver dem også en følelse af at de er med

HAHAAH... hvor sjovt det er da en helt vildt fed leg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Mira0911

Det samme gjorde Julie også vil sin far.. Og det var hver evig eneste gang han lagde hånden eller for den sags skyld hovedet...

Når det var væk, tumlede hun også videre..

Anmeld

15. juni 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Det er bare helt vildt frustrerende, i øjeblikket. Lille Frigg bare tuuuuumler rundt i mavsen på mig. Det er hyggeligt og selvfølgelig til tider også helt udmattende. Men super dejlig livsbekræftende...

Så når hun virkelig giver den gas, og der nærmest kommer buler uden på maven af mig, så tænker jeg: SUPER godt tidspunkt for far eller Idun at mærke hende... Også tager jeg deres hånd og ligger den på min mave... Også ligger hun HELT STILLE...

Det er ligesom om, hun tænker: Åhh åh... hvad sker der nu? ER det noget spændende der kommer?? Jeg ligger lige her og venter og ser hvad der sker...

Så snart de fjerner hånden igen, (selvom det er længe de holder) så tumler hun rundt igen...

Jeg ville så gerne have at Idun kunne mærke hende noget mere, for hun vil så gerne og hun går og kysser min mave og glæææææder sig til sin lillesøster.

Er der nogen af jer andre, der kan få lov til at dele puf ud? Eller er det bare sådan, at de helst kun vil sparke moaren?...

He he sådan var det også her hos mig...tænkte at det da var godt at maven voksede ellers måtte folk da tro at jeg var indbildsk gravid

Anmeld

15. juni 2010

K&S

Zafir skriver:

Det er bare helt vildt frustrerende, i øjeblikket. Lille Frigg bare tuuuuumler rundt i mavsen på mig. Det er hyggeligt og selvfølgelig til tider også helt udmattende. Men super dejlig livsbekræftende...

Så når hun virkelig giver den gas, og der nærmest kommer buler uden på maven af mig, så tænker jeg: SUPER godt tidspunkt for far eller Idun at mærke hende... Også tager jeg deres hånd og ligger den på min mave... Også ligger hun HELT STILLE...

Det er ligesom om, hun tænker: Åhh åh... hvad sker der nu? ER det noget spændende der kommer?? Jeg ligger lige her og venter og ser hvad der sker...

Så snart de fjerner hånden igen, (selvom det er længe de holder) så tumler hun rundt igen...

Jeg ville så gerne have at Idun kunne mærke hende noget mere, for hun vil så gerne og hun går og kysser min mave og glæææææder sig til sin lillesøster.

Er der nogen af jer andre, der kan få lov til at dele puf ud? Eller er det bare sådan, at de helst kun vil sparke moaren?...

Hej hej

Herhjemme sparker lillemanden lystigt, når det er farmand, der lægger hånden på mavsen og snakker med ham  men andre får bestemt heller ikke lov, medmindre jeg ligger mig på ryggen (helt udstrakt) og de så ligger ansigtet/kinden på mavsen - ikke noget med at holde hovedet, bare læg det ned på maven og slap af i nakken - det kan være, det kan hjælpe

Katja

Anmeld

16. juni 2010

oo

især katten August kan få gang i baby juhl herhjemme, han lægger sig på maven og spinder og så sparker babyen heelt vildt  Søren kan nogle gange også få lov at mærke, men det kræver MEGET tålmodighed - eller et overraskelsesangreb på maven til gengæld bliver babyen helt vild når jeg SNAKKER om FAR

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Det var dejlig her i morges, fordi Idun og jeg skulle senere op end da far kom hjem fra arbejde. Så han lagde sig ind til mig og puttede med mig. Og der kom der gang i hende Hun sparkede lystigt så det hele boinkede ud ... Tilgengæld faldt far i søvn efter 2-3 gange han havde fået et ordenlig dask hehe. Men hun fortsatte helt til jeg tog Idun op

Anmeld

16. juni 2010

CiSo

sådan er det også her, min mor har fået lov til at mærke hende en gang, og det var fordi hun blev ved at prikke til hende!

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

sophieamalia skriver:

sådan er det også her, min mor har fået lov til at mærke hende en gang, og det var fordi hun blev ved at prikke til hende!

Idun har prikket og prikket... Så jeg prøvede med en anden taktik igår aftes, at hun skulle prøve at ligge heeeeeeeelt stille op af mavsen. Desværre var der kun lidt møffen. meget meget lidt, så hun endnu ikke fik HÅNDFASTE beviser for lillesøsters tilstedeværelse

Men jeg tror det med at prikke,  den hopper hun ikke på, så det er nok den anden taknik der skal bruges

Anmeld

16. juni 2010

Sofie

Hej Zafir...

Jeg kender det også kun alt for godt...

Her stopper lillepigen også hvergang Peter, Freya eller Loke ligger hånden på maven. Det er nu megt sjovt, at hun kan tumle så meget rundt og så bare fordi der kommer en anden hånd på maven, stopper hun.

Peter har dog været heldig et par gange at mærke hende. Igår aftes feks fik han nogle ordentlige spark.. sååå skønt og livsbekræftende for Peter som jo først nu sådan rigtigt "ved" der er noget i maven

Ohg til ære for dig Zafir.. smider jeg lige et mavebillede  Det er fra 24+2 (og er 26+0 i dag)

Kh Sofie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2010

CiSo

Zafir skriver:

Idun har prikket og prikket... Så jeg prøvede med en anden taktik igår aftes, at hun skulle prøve at ligge heeeeeeeelt stille op af mavsen. Desværre var der kun lidt møffen. meget meget lidt, så hun endnu ikke fik HÅNDFASTE beviser for lillesøsters tilstedeværelse

Men jeg tror det med at prikke,  den hopper hun ikke på, så det er nok den anden taknik der skal bruges

hihi, ja hun må jo prøve at snige sig ind på hende.. bare sidde ved siden af dig helt stille, og så lige pludselig overraske lillesøster..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.