åhh ha..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

ja håber vi kan finde ud af det,selv om jeg tvivler.. desværre..

men, jo før jo bedre søde...

kan du ikke ligesom vække ham på en måde?

sig at du er ved dine forældre den næste tid, fordi du ikke orker mere? snak med dine forældre om situationen... så du kan få det bedre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Orkide86

Ni-ko-li-ne skriver:

men, jo før jo bedre søde...

kan du ikke ligesom vække ham på en måde?

sig at du er ved dine forældre den næste tid, fordi du ikke orker mere? snak med dine forældre om situationen... så du kan få det bedre!

Ja må jeg prøve.

Anmeld

15. juni 2010

Findusinde

Først et kæmpe knus.. Det gør mig ondt at I har så mange problemer.. Men jeg kan ikke helt lade være med at tænke... Hvad vil du helst? At Natasja bor sammen med jer begge, hvor hendes far stort set ikke gider at være sammen med hende, sådan som jeg læser det. Og en mor der er deprimeret? Eller at hun bor alene sammen med dig, hvor du er glad og har overskud fordi du ikke har ham som klods om benet mere, og han ikke er der til at gøre dig ked af det, få dig til at føle mindre værd ovs... ???

Anmeld

15. juni 2010

Orkide86

Findusinde skriver:

Først et kæmpe knus.. Det gør mig ondt at I har så mange problemer.. Men jeg kan ikke helt lade være med at tænke... Hvad vil du helst? At Natasja bor sammen med jer begge, hvor hendes far stort set ikke gider at være sammen med hende, sådan som jeg læser det. Og en mor der er deprimeret? Eller at hun bor alene sammen med dig, hvor du er glad og har overskud fordi du ikke har ham som klods om benet mere, og han ikke er der til at gøre dig ked af det, få dig til at føle mindre værd ovs... ???

Du har helt ret, os derfor jeg overvejer flytte.. bare så svært ta det skridt..

Anmeld

15. juni 2010

Findusinde

Mirjam123 skriver:

Du har helt ret, os derfor jeg overvejer flytte.. bare så svært ta det skridt..

Det er skide svært.. Uden tvivl.. Men du blir nødt til at tænke på lillepigen..

Anmeld

15. juni 2010

Orkide86

Findusinde skriver:

Det er skide svært.. Uden tvivl.. Men du blir nødt til at tænke på lillepigen..

Ja det ved jeg godt..

Anmeld

17. juni 2010

BabyStella!

Hej søde dig!

Vi har ikke kendt hinanden så lang tid, men hold op alle de sms´,vi har skrevt Derfor syns´ jeg bare lige, du skal vide, at blir´ der noget, om kom endelig! Ring, skriv, råb Jeg har oz et ekstra værelse, hvis det skulle gå helt gal.

Det går bare slet ikke bedre mellem dig og Thomas? Forstår bare ikke... Du snakker med ham, og fortæller, hvordan du har det. Hvorfor gør han så ikke noget? Det virker bare som om han overhovedet ikke er interesseret i hverken dig eller Natasja. Er det egentlig dig som står på lejekontrakten? Bor han måske der bare for at ha´ tag over hovedet? Eller  er han bare virkelig dårlig til og vise følelser, eller hvad?

Du ved bedst selv, hvad du skal Men bare vid, at jeg er her

KNUS!

Anmeld

18. juni 2010

Orkide86

BabyStella! skriver:

Hej søde dig!

Vi har ikke kendt hinanden så lang tid, men hold op alle de sms´,vi har skrevt Derfor syns´ jeg bare lige, du skal vide, at blir´ der noget, om kom endelig! Ring, skriv, råb Jeg har oz et ekstra værelse, hvis det skulle gå helt gal.

Det går bare slet ikke bedre mellem dig og Thomas? Forstår bare ikke... Du snakker med ham, og fortæller, hvordan du har det. Hvorfor gør han så ikke noget? Det virker bare som om han overhovedet ikke er interesseret i hverken dig eller Natasja. Er det egentlig dig som står på lejekontrakten? Bor han måske der bare for at ha´ tag over hovedet? Eller  er han bare virkelig dårlig til og vise følelser, eller hvad?

Du ved bedst selv, hvad du skal Men bare vid, at jeg er her

KNUS!

Hej søde..
Vil ikke skrive et langt svar.. men du ved vi snakkede igår mig og thomas. Og det gik super godt.. han lovede mig at vi sku få forholdet til fungere.. Ellers ved han godt jeg flytter..

Anmeld

18. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

Hej søde..
Vil ikke skrive et langt svar.. men du ved vi snakkede igår mig og thomas. Og det gik super godt.. han lovede mig at vi sku få forholdet til fungere.. Ellers ved han godt jeg flytter..

jeg er lige nødt til at springe ind her!

hvor er det super godt!!!!! husk så nu, at være ærlig fra nu af, hvis du står i en situation hvor han gør dig ked, så sig det med det samme:0)

Anmeld

18. juni 2010

Orkide86

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg er lige nødt til at springe ind her!

hvor er det super godt!!!!! husk så nu, at være ærlig fra nu af, hvis du står i en situation hvor han gør dig ked, så sig det med det samme:0)

Hej søde.. har lige oprettet et nyt indlæg positivt fra mig.. der kan du læse mere om vores aften

1000 tak for dine råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.