åhh ha..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

ved ikke om han har det skidt.. han virker ikke sådan..

i er altså nødt til at tale sammen søde!

i er nødt til at åbne op begge to, uden at være lede! du må fortælle ham, at du er super super ked af det... at du har det rigtig skidt hver dag! at du elsker ham men at du simpelthen ikke kan leve sådan her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Orkide86

Line&Liam skriver:

Et STORT kram herfra!

Det lyder bare til at være en rigtig øv periode!

Og så den kæreste altså! Tror du ikke det snart var på tide at be ham om at flytte? Han har jo (så vidt jeg har kunne læse) aldrig hjulpet til siden i fik Natasja... Det er jo virkelig ikke rimeligt for nogen, og så vidt jeg husker er han bare slet ikke til at tale med heller?

Det er bare aldrig en dans på roser at forsøge at fremtrylle overskud når man er syg, og slet ikke når der stikker mere under.

Herhjemme hjælper Morten da, men det er under protester og svare igen metoder, og ja, så så jeg faktisk hellere han lod være...

Det er hårdt at blive anset som husholderske og barnepige, men hvis man bare selv lader stå til.... Den der tier samtykker som man siger...

Håber snart på lidt solskin i din retning søde! Kram! (Fra en der udemærket godt forstår hvor du kommer fra!)

Hej søde..

Jeg overvejer at flytte.. orker det snart ikke mere.. Får jo osse kun kærlighed når vi har sex.. og det er bare ikke nok for mig..

Nej han er ike til at snakke med..

Anmeld

15. juni 2010

Orkide86

Ni-ko-li-ne skriver:

i er altså nødt til at tale sammen søde!

i er nødt til at åbne op begge to, uden at være lede! du må fortælle ham, at du er super super ked af det... at du har det rigtig skidt hver dag! at du elsker ham men at du simpelthen ikke kan leve sådan her...

ja jeg vil ha skrevet ned på et papir, da jeg tit går død for ord når jeg så vil til sige noget til ham..

Anmeld

15. juni 2010

CarinaSB

Mirjam123 skriver:

Har været efter ham og så siger han bare at han går på arbejde.. ja det er jeg godt klar over.. han tror det er så nemt gå hjemme.. Men jeg ordener jo alt ved natasja og ordner hus og passer hund.. men som han siger, jeg har jo hele dagen..

Det kan jo godt være at han syntes du har hele dagen .. Men han skal jo os tænke på hva du skal klare i løbet af dagen .. Så er der sq for lidt timer i døgnet .. Du må en dag prøve at lade ham prøve det selv en dag .. så må han jo mærke på egen krop hvordan det er .. For det er sq ikk lige let .. jeg kan godt huske da noah var mindre var det sq os hårdt for mig .. til trods for at per engang imellem tog noah så jeg kunne sove eller hva det nu måtte være .. Og hva godt er så fik vi hvalpe da noah var 3½ uge gammel .. så 10 hunde og en baby .. det var ikk til at overskue .. men du må da snart give ham et ultimatium .. jeg ved det er pisse svært inden tvivl om det .. Men du skal os tænke på dig selv .. Din datter har brug for dig .. og som du selv skriver så overvejer du at flytte .. det kan være du skal sige til ham at du overvejer det og hvis der ikk sker noget så må det være sådan .. fordi at ellers ender det med at du går helt ned .. Og det har hverken du eller din datter brug for . Og ja din datter er det dejligeste i verden og jeg er sikker på at hun er det der holder dig gåne nu .. Du skal ikk tage det her som en ond ting .. blot at jeg ved hvordan det er .. og jeg aldrig vil håbe at det går dig som det gik mig .. for det er hårdt at komme op igen når man først er nede  

mange knus

Anmeld

15. juni 2010

L-Mortil3

Mirjam123 skriver:

Hej søde..

Jeg overvejer at flytte.. orker det snart ikke mere.. Får jo osse kun kærlighed når vi har sex.. og det er bare ikke nok for mig..

Nej han er ike til at snakke med..

Det er bare så trist!

Jeg synes altså også du seriøst burde overveje det!

Jeg er selv ved at blive sindsyg over de ting de bare forventer pr. automatik, og er det ikke gjort, så skal man sørme nok høre det, og er ALT så gjort, nævnes det ikke med et ord...

Og det er bare ikke okay der ikke er kærlighed i luften ud over sex!

Morten kan man heller ikke snakke med, han spiser bare en af med "Jaja, jeg elsker dig" og så er den diskusion ligesom slut...

Jeg tolererer det KUN fordi han før hen har oppet sig og været super kæreste og far, men det svinger meget...

Anmeld

15. juni 2010

AnneBJ

Mirjam123 skriver:

Kan det dagen blive værre..

For det første går det er helveds til med mig og kæresten og jeg får mindre og mindre overskud pga ham..

Jeg er mega forkølet og har vværet det en lille uge, så jeg sover mega dårligt... Natasja er ved få sin føreste så hun er pylleret og har feber..

Åhh ha da..

Sku bare lige ud med det..

Også et kram herfra God bedring

Anmeld

15. juni 2010

Orkide86

CarinaSD skriver:

Det kan jo godt være at han syntes du har hele dagen .. Men han skal jo os tænke på hva du skal klare i løbet af dagen .. Så er der sq for lidt timer i døgnet .. Du må en dag prøve at lade ham prøve det selv en dag .. så må han jo mærke på egen krop hvordan det er .. For det er sq ikk lige let .. jeg kan godt huske da noah var mindre var det sq os hårdt for mig .. til trods for at per engang imellem tog noah så jeg kunne sove eller hva det nu måtte være .. Og hva godt er så fik vi hvalpe da noah var 3½ uge gammel .. så 10 hunde og en baby .. det var ikk til at overskue .. men du må da snart give ham et ultimatium .. jeg ved det er pisse svært inden tvivl om det .. Men du skal os tænke på dig selv .. Din datter har brug for dig .. og som du selv skriver så overvejer du at flytte .. det kan være du skal sige til ham at du overvejer det og hvis der ikk sker noget så må det være sådan .. fordi at ellers ender det med at du går helt ned .. Og det har hverken du eller din datter brug for . Og ja din datter er det dejligeste i verden og jeg er sikker på at hun er det der holder dig gåne nu .. Du skal ikk tage det her som en ond ting .. blot at jeg ved hvordan det er .. og jeg aldrig vil håbe at det går dig som det gik mig .. for det er hårdt at komme op igen når man først er nede  

mange knus

Tak for dit svar.. ja jeg er nød til sige til ham endten eller.. det er bare så pisse svært at tage det skridt..

Anmeld

15. juni 2010

Orkide86

Line&Liam skriver:

Det er bare så trist!

Jeg synes altså også du seriøst burde overveje det!

Jeg er selv ved at blive sindsyg over de ting de bare forventer pr. automatik, og er det ikke gjort, så skal man sørme nok høre det, og er ALT så gjort, nævnes det ikke med et ord...

Og det er bare ikke okay der ikke er kærlighed i luften ud over sex!

Morten kan man heller ikke snakke med, han spiser bare en af med "Jaja, jeg elsker dig" og så er den diskusion ligesom slut...

Jeg tolererer det KUN fordi han før hen har oppet sig og været super kæreste og far, men det svinger meget...

Jeg overvejer det osse rigtig meget..

Jeg orker det snart ikke mere ihvertfald.

Anmeld

15. juni 2010

CarinaSB

Mirjam123 skriver:

Tak for dit svar.. ja jeg er nød til sige til ham endten eller.. det er bare så pisse svært at tage det skridt..

Det er der slet ingen tvivl om .. det er ikk det nemmeste .. Jeg måtte til sidst bare springe bomben .. da min eks ikk lyttede efter .. så jeg måtte til sidst bare sige at jeg havde fundet en lejelighed og jeg flyttede ugen efter .. Men jeg håber da at i finder ud af det .. og at du ikk behøver at flytte

Anmeld

15. juni 2010

Orkide86

CarinaSD skriver:

Det er der slet ingen tvivl om .. det er ikk det nemmeste .. Jeg måtte til sidst bare springe bomben .. da min eks ikk lyttede efter .. så jeg måtte til sidst bare sige at jeg havde fundet en lejelighed og jeg flyttede ugen efter .. Men jeg håber da at i finder ud af det .. og at du ikk behøver at flytte

ja håber vi kan finde ud af det,selv om jeg tvivler.. desværre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.