åhh ha..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.446 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Orkide86

Kan det dagen blive værre..

For det første går det er helveds til med mig og kæresten og jeg får mindre og mindre overskud pga ham..

Jeg er mega forkølet og har vværet det en lille uge, så jeg sover mega dårligt... Natasja er ved få sin føreste så hun er pylleret og har feber..

Åhh ha da..

Sku bare lige ud med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Mirjam123 skriver:

For det første går det er helveds til med mig og kæresten og jeg får mindre og mindre overskud pga ham..

Jeg er mega forkølet og har vværet det en lille uge, så jeg sover mega dårligt... Natasja er ved få sin føreste så hun er pylleret og har feber..

Åhh ha da..

Du får lige en kæmpe   med på vejen..

Lyder til at være en lille træls periode i kommet ind i og så med sygdom og tænder også...

God bedring...

Anmeld

15. juni 2010

Orkide86

Mor til Frederic skriver:

Du får lige en kæmpe   med på vejen..

Lyder til at være en lille træls periode i kommet ind i og så med sygdom og tænder også...

God bedring...

Ja det er bare så træls og hårdt.. det har gået dårlig længe.. synes bare det blir værre og værre..
Og så står jeg alene med Natasja for han hjælper mig jo ikke med noget..

Anmeld

15. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

Åhh ha da..

hej ven

det er træls med sygdom! det kan dræne een fuldstændigt!

du har flere gange skrevet at din kæreste ikke hjælper ret meget med Natasja... Og det er da ikke fedt... Jeg tænker på om du måske kunne hente lidt hjælp hos noget familie? så du kunne få lidt overskud?

Du lyder så ked og deprimeret altid, og det er ikke sjovt at have det sådan! er det noget du har overvejet at tale med din læge om? for mig lyder det bare som om du er lettere deprimeret!

hjælper din kæreste slet ikke med den lille?

knus

Anmeld

15. juni 2010

CarinaSB

Du får lige et kæmpe .. jeg tror snart du skal sparke din kæreste godt og grundig i røven .. det er jo lige så meget hans datter som det er din. Så må han sq mande sig lidt op og tage ansvar .. Det kan da ikk passe at det er dig der skal gøre det hele .. og du forlanger jo heller ikk at han gør det hele .. så jeg syntes du skal tage fat i nakken på ham .. Og bliver han sur .. ja så lad ham det .. det er ham der skal blive god igen ..

Anmeld

15. juni 2010

Orkide86

Ni-ko-li-ne skriver:

hej ven

det er træls med sygdom! det kan dræne een fuldstændigt!

du har flere gange skrevet at din kæreste ikke hjælper ret meget med Natasja... Og det er da ikke fedt... Jeg tænker på om du måske kunne hente lidt hjælp hos noget familie? så du kunne få lidt overskud?

Du lyder så ked og deprimeret altid, og det er ikke sjovt at have det sådan! er det noget du har overvejet at tale med din læge om? for mig lyder det bare som om du er lettere deprimeret!

hjælper din kæreste slet ikke med den lille?

knus

Nej han hjælper aldrig med hende..
Han tager hende engang imellem men det er kun 5 min af gangen..
Jeg er ved overveje flytte, tror jeg ville ha det bedere hvis jeg ikke havde ham at tænke på..
Han gør mig altid så trist og sur. men han mener altid det er mig der er problemet..
Jeg er overlykkelig for at ha Natasja og hun er bare det bedste i verden og hun gør mig lykkelig..

Det er bare så svært ta det skridt med at flytte nu når man har barn sammen.. har overvejet snakke med min sp når hun kommer næste uge, har før snakket med hende om forholdet..

Ved godt mine sidste indlæg har været triste..

Anmeld

15. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Mirjam123 skriver:

Nej han hjælper aldrig med hende..
Han tager hende engang imellem men det er kun 5 min af gangen..
Jeg er ved overveje flytte, tror jeg ville ha det bedere hvis jeg ikke havde ham at tænke på..
Han gør mig altid så trist og sur. men han mener altid det er mig der er problemet..
Jeg er overlykkelig for at ha Natasja og hun er bare det bedste i verden og hun gør mig lykkelig..

Det er bare så svært ta det skridt med at flytte nu når man har barn sammen.. har overvejet snakke med min sp når hun kommer næste uge, har før snakket med hende om forholdet..

Ved godt mine sidste indlæg har været triste..

ja, det er et meget meget afgørende skridt, at flytte...

men det nytter heller ikke at du falder i en depression.... Gad vidst om din kæreste måske også har det skidt? siden han ikk hjælper... fædre kan sagtens få en fødselsdepression...

Anmeld

15. juni 2010

Orkide86

CarinaSD skriver:

Du får lige et kæmpe .. jeg tror snart du skal sparke din kæreste godt og grundig i røven .. det er jo lige så meget hans datter som det er din. Så må han sq mande sig lidt op og tage ansvar .. Det kan da ikk passe at det er dig der skal gøre det hele .. og du forlanger jo heller ikk at han gør det hele .. så jeg syntes du skal tage fat i nakken på ham .. Og bliver han sur .. ja så lad ham det .. det er ham der skal blive god igen ..

Har været efter ham og så siger han bare at han går på arbejde.. ja det er jeg godt klar over.. han tror det er så nemt gå hjemme.. Men jeg ordener jo alt ved natasja og ordner hus og passer hund.. men som han siger, jeg har jo hele dagen..

Anmeld

15. juni 2010

Orkide86

Ni-ko-li-ne skriver:

ja, det er et meget meget afgørende skridt, at flytte...

men det nytter heller ikke at du falder i en depression.... Gad vidst om din kæreste måske også har det skidt? siden han ikk hjælper... fædre kan sagtens få en fødselsdepression...

ved ikke om han har det skidt.. han virker ikke sådan..

Anmeld

15. juni 2010

L-Mortil3

Et STORT kram herfra!

Det lyder bare til at være en rigtig øv periode!

Og så den kæreste altså! Tror du ikke det snart var på tide at be ham om at flytte? Han har jo (så vidt jeg har kunne læse) aldrig hjulpet til siden i fik Natasja... Det er jo virkelig ikke rimeligt for nogen, og så vidt jeg husker er han bare slet ikke til at tale med heller?

Det er bare aldrig en dans på roser at forsøge at fremtrylle overskud når man er syg, og slet ikke når der stikker mere under.

Herhjemme hjælper Morten da, men det er under protester og svare igen metoder, og ja, så så jeg faktisk hellere han lod være...

Det er hårdt at blive anset som husholderske og barnepige, men hvis man bare selv lader stå til.... Den der tier samtykker som man siger...

Håber snart på lidt solskin i din retning søde! Kram! (Fra en der udemærket godt forstår hvor du kommer fra!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.